Data: 2011-07-19 23:24:40 | |
Autor: megrims | |
podwyĹĽka mandatĂłw | |
http://moto.onet.pl/1647438,1,czeka-nas-ostra-podwyzka-mandatow,artykul.html?node=2
To jak będzie: 10 000,00 za przekroczenie powyżej 50 km/h? |
|
Data: 2011-07-19 22:58:06 | |
Autor: G Nowak | |
podwyĹĽka mandatĂłw | |
http://moto.onet.pl/1647438,1,czeka-nas-ostra-podwyzka-mandatow,artykul.html?node=2 Ta, na pewno. I wybuduja za te pieniadze normalne, darmowe autostrady, jak na calym swiecie ;) -- Pozdr G |
|
Data: 2011-07-20 07:05:23 | |
Autor: Agent | |
podwyĹĽka mandatĂłw | |
Użytkownik "G Nowak" <gnowak84wytnijto@gmail.com> napisał w wiadomości news:x6nVp.50915$Dk2.15849newsfe04.ams2... Chyba prędzej założą za to kilkanaście tys. bramek ViaToll na kazdej drodze w Polsce.http://moto.onet.pl/1647438,1,czeka-nas-ostra-podwyzka-mandatow,artykul.html?node=2 |
|
Data: 2011-07-20 07:41:34 | |
Autor: megrims | |
podwyĹĽka mandatĂłw | |
W dniu 2011-07-20 07:05, Agent pisze:
Stawiam na pomnik ofiar "zbrodni" smoleńskiej w postaci samolotu w skali 1:1, cały ze złota. Oraz dotacja 100 mln dla Ojca Dyrektora na poszukiwanie czegoś w miejscu, w którym to coś nie występuje. Przecież Polska to kraj rządzony przez chorych ludzi. |
|
Data: 2011-07-20 09:50:00 | |
Autor: to | |
podwyżka mandatów | |
begin megrims
Przecież Polska to kraj rządzony przez chorych ludzi. Oni nie są w większości chorzy, tylko odpowiadają na potrzeby chorego społeczeństwa, które im za te idiotyzmy płaci. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-07-20 13:02:25 | |
Autor: Mario | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 2011-07-20 11:50, to pisze:
begin megrims O wła¶nie, wła¶nie. Bo niby ci "chorzy ludzie" sami się wybrali do rz±dzenia? :-) pozdrawiam mario |
|
Data: 2011-07-20 19:34:56 | |
Autor: pwz | |
podwyĹĽka mandatĂłw | |
W dniu 2011-07-20 07:41, megrims pisze:
PrzecieĹĽ Polska to kraj rzÄ…dzony przez chorych ludzi. Piszesz tak o Prezesie Rady MinistrĂłw albo Prezydencie?! :-O pwz |
|
Data: 2011-07-20 12:53:19 | |
Autor: G Nowak | |
podwyĹĽka mandatĂłw | |
Chyba prędzej założą za to kilkanaście tys. bramek ViaToll na kazdejTo jak będzie: 10 000,00 za przekroczenie powyżej 50 km/h? Nie za bardzo wiem, o co chodzi z tymi bramkami. W PL chyba jest jedna platna droga, czyz nie? Jesli tak to po co bramki na innych...? -- Pozdr G |
|
Data: 2011-07-20 15:35:05 | |
Autor: venioo | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 2011-07-20 13:53, G Nowak pisze:
Chyba prędzej założ± za to kilkana¶cie tys. bramek ViaToll na kazdejTo jak będzie: 10 000,00 za przekroczenie powyżej 50 km/h? Przespales? Czy po dlugiej nieobecnosci wrociles do kraju? http://www.viatoll.pl/pl -- venioo GG:198909 http://tablica.pl/oferta/alfa-romeo-156-16ts-2000rok-93tys-przebiegu-ID6T6H.html |
|
Data: 2011-07-20 15:48:44 | |
Autor: G Nowak | |
podwyżka mandatów | |
Ta, na pewno. I wybuduja za te pieniadze normalne, darmowe autostrady,Chyba prędzej założ± za to kilkana¶cie tys. bramek ViaToll na kazdej Przespalem, nie wrocilem ale dalej czytam polskie grupy bo wsrod lokalnych malo jest specjalistow (nawet jesli chodzi o lekarzy i ekspertow lotnictwa, lol). -- Pozdr G |
|
Data: 2011-07-20 16:55:17 | |
Autor: vivi | |
podwyĹĽka mandatĂłw | |
On 7/19/2011 2:58 PM, G Nowak wrote:
http://moto.onet.pl/1647438,1,czeka-nas-ostra-podwyzka-mandatow,artykul.html?node=2 a najsmieszniejsze jest to ze w wiekszosci tam gdzie sa autostrady jezdzi sie wolniej niz w Polsce gdzie ich nie ma |
|
Data: 2011-07-21 00:55:10 | |
Autor: to | |
podwyżka mandatów | |
begin vivi
a najsmieszniejsze jest to ze w wiekszosci tam gdzie sa autostrady To rzeczywiście śmieszne -- i idiotyczne. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-07-21 08:25:06 | |
Autor: Cavallino | |
podwyĹĽka mandatĂłw | |
Użytkownik "vivi" <vivi1966@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:
a najsmieszniejsze jest to ze w wiekszosci tam gdzie sa autostrady jezdzi sie wolniej niz w Polsce gdzie ich nie ma Jakoś nijak nie chce mi to wyjść podczas dowolnych podróży zagranicznych, wychodzi dokładnie odwrotnie. Jak jadę w Polsce w miarę szybko, a za granicą wolno, to i tak wychodzi, że tam średnia jest o 50% wyższa. |
|
Data: 2011-07-21 09:56:01 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
podwyżka mandatów | |
Hello vivi,
Thursday, July 21, 2011, 1:55:17 AM, you wrote: a najsmieszniejsze jest to ze w wiekszosci tam gdzie sa autostradyhttp://moto.onet.pl/1647438,1,czeka-nas-ostra-podwyzka-mandatow,artykul.html?node=2Ta, na pewno. I wybuduja za te pieniadze normalne, darmowe autostrady, Szczególnie w Niemczech jeĽdzi się wolno autobahnami... A tak poważniej: je¶li jadę sobie poza autostrad± 90km/h i moja ¶rednia jest niewiele niższa, to wolę spalić te <7l/100km niż bez sensu pędzić. W Polsce, chc±c poza autostradami uzyskać ¶redni± niewielę niższ± niż 90km/h, muszę jechać 140+ gdzie tylko się da i wyprzedzać wszystko na wariata. Polskie piekło działa - je¶li nie utrudni± Ci jazdy warunki na drodze, to na pewno nie pomog± Ci inni kierowcy. A to stworz± kondukt, którego bez prostej po horyzont nie wyprzedzisz, bo odstępów brak. A to znowu przyspawa się jeden z drugim do linii ¶rodkowej utrudniaj±c choćby zobaczenie, czy można wyprzedzać itd. Jak dobrze, że już nie muszę się tak ¶pieszyć. Teraz ja założę kapelusz, przyspawam się do linii ¶rodkowej i zacznę jeĽdzić ograniczenie-10km/h - licznikowe oczywi¶cie. I też pokażę, że parę szufli pod polskim kotłem dorzucić potrafię. Jak to w piekle mawiaj±? Polskiego kotła pilnować nie trzeba, bo nie do¶ć, że Polacy sami pilnuj±, to jeszcze sami pod kocioł podrzucaj±. -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2011-07-20 00:02:42 | |
Autor: bratPit | |
podwyĹĽka mandatĂłw | |
http://moto.onet.pl/1647438,1,czeka-nas-ostra-podwyzka-mandatow,artykul.html?node=2 niestety, nie licz na wartość mandatu wyrażona jako % od dochodów, brat |
|
Data: 2011-07-20 02:12:42 | |
Autor: to | |
podwyżka mandatów | |
begin bratPit
niestety, nie licz na wartość mandatu wyrażona jako % od dochodów, Chyba na szczęście, bo bardziej kretyński pomysł trudno sobie wyobrazić. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-07-20 12:28:47 | |
Autor: WW | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 2011-07-20 04:12, to pisze:
Dlaczego ? Pozdrawiam WW - zdeklarowany kapelusznik :-P Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm |
|
Data: 2011-07-20 10:33:12 | |
Autor: to | |
podwyżka mandatów | |
begin WW
Chyba na szczęście, bo bardziej kretyński pomysł trudno sobieDlaczego ? Bo jest niemożliwy w realizacji, więcej zapłaciliby tylko dobrze opłacani pracownicy etatowi. Pomijam już kwestię idiotyzmu karania kogoś za to, że więcej zarabia, bo to tak typowe dla współczesnych, lewackich społeczeństw, że szkoda mi czasu na dyskusję o tym. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-07-20 12:38:21 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 20-07-2011 12:33, to pisze:
Pomijam już kwestię idiotyzmu karania kogo¶ za to, że więcej zarabia, bo Jednak ma to sens. Analogicznie - czy czułby¶ się ukarany, gdyby kto¶ zabrał ci lizaka? Prawdopodobnie trochę tak, ale na pewno nie tak jak dziecko. Wystarczy popatrzeć na zachowanie niektórych zatrzymanych przez drogówkę, 500PLN? Panie co to za kwota - tylko punktów szkoda. Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-20 10:53:35 | |
Autor: to | |
podwyżka mandatów | |
begin DoQ
Pomijam już kwestię idiotyzmu karania kogoś za to, że więcej zarabia, Jednak nie ma. Analogicznie - czy czułbyś się ukarany, gdyby ktoś zabrał ci lizaka? No i bardzo dobrze, jednemu szkoda 500 zł, innemu punktów. Karę więzienia wszyscy odbywają w tych samych warunkach niezależnie, czy mieszkali wcześniej w pałacu czy w rynsztoku, więc dlaczego mandaty mają płacić różne? -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-07-20 12:58:23 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 20-07-2011 12:53, to pisze:
No i bardzo dobrze, jednemu szkoda 500 zł, innemu punktów. Karę więzienia Ale to jest całkiem powszechne (ten w±tek to jakie¶ dejavu). Kara 25.000PLN nałożona na jednoosobow± działalno¶ć typu "warzywniak" będzie bardzo dotkliwa. Taka sama kara nałożona powiedzmy na TPSA stanie się ¶mieszn± - dlatego TPSA dostanie 2.500.000PLN, a "warzywniak" 25.000PLN. Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-20 11:04:04 | |
Autor: to | |
podwyżka mandatów | |
begin DoQ
Ale to jest całkiem powszechne (ten wątek to jakieś dejavu). Kara Nie mieszaj do tego biznesu, to są zupełnie inne kwestie. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-07-20 13:13:12 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 20-07-2011 13:04, to pisze:
¶mieszn± - dlatego TPSA dostanie 2.500.000PLN, a "warzywniak" 25.000PLN.Nie mieszaj do tego biznesu, to s± zupełnie inne kwestie. Dlaczego? Biznes to pieni±dz. Wła¶ciciel Logana MCV i warzywniaka odczuje 500PLN kary, wła¶ciciel Range Rovera i dobrze prosperuj±cej firmy zupełnie (lub też wrzuci sobie ten mandat "w koszty"). Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-20 11:44:47 | |
Autor: to | |
podwyżka mandatów | |
begin DoQ
Dlaczego? Biznes to pieniądz. No właśnie dlatego. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-07-20 13:22:26 | |
Autor: Myjk | |
podwyżka mandatów | |
Wed, 20 Jul 2011 13:13:12 +0200, DoQ
Dlaczego? Biznes to pieniądz. Manipulujesz. :P W takiej sytuacji oboje mogliby go wrzucić w koszty, a nie tylko ten bogatszy. Inna sprawa, że mandat drogowy nie stanowi kosztu uzyskania przychodu. -- Pozdor Myjk xcarlink *MP3* player http://xcarlink.pl |
|
Data: 2011-07-20 13:25:35 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 20-07-2011 13:22, Myjk pisze:
Dlaczego? Biznes to pieni±dz.Manipulujesz. :P W takiej sytuacji oboje mogliby go wrzucić w koszty, a nie Nie zrozumiałe¶. "W koszty" czyli doliczasz do kosztów podróży 500PLN na ewentualny mandat, a że 500PLN dla wielu nie jest duż± kwot±, to można sobie pozwalić na drodze. Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-20 13:32:43 | |
Autor: Myjk | |
podwyżka mandatów | |
Wed, 20 Jul 2011 13:25:35 +0200, DoQ
W dniu 20-07-2011 13:22, Myjk pisze: OK, czy punkty teĹĽ sobie wlicza "w koszty"? -- Pozdor Myjk xcarlink *MP3* player http://xcarlink.pl |
|
Data: 2011-07-20 13:35:29 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 20-07-2011 13:32, Myjk pisze:
"W koszty" czyli doliczasz do kosztów podróży 500PLN na ewentualnyOK, czy punkty też sobie wlicza "w koszty"? Nie. Dlaczego więc ten o mniejszych możliwo¶ciach finansowych ma otrzymać bardziej dotkliw± dla niego karę finansow±? Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-20 11:40:45 | |
Autor: to | |
podwyżka mandatów | |
begin DoQ
Nie. Dlaczego więc ten o mniejszych możliwościach finansowych ma Ktoś mu broni zarabiać więcej? Dlaczego ten bogatszy ma odbywać karę więzienia w takiej samej norze jak menel? Dlaczego ten co jeździ więcej, ma taki sam limit punktów jak ten, co jeździ raz na miesiąc? -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-07-20 13:50:08 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 20-07-2011 13:40, to pisze:
Nie. Dlaczego więc ten o mniejszych możliwo¶ciach finansowych maKto¶ mu broni zarabiać więcej? Czyli znowu idziesz w kierunku - kto więcej ma, temu więcej wolno. Dlaczego ten bogatszy ma odbywać karę więzienia w takiej samej norze jak Bo jest przestępc± jak zwykły menel? A robi±c wałki finansowe oszukiwał państwo i/lub swoich klientów? Za to ma dostać dobre warunki? Czy chciałby¶ zasponsorować im luksusowe więzienia na Balearach? Dlaczego ten co jeĽdzi więcej, ma taki sam limit punktów jak ten, Pytanie z cyklu dlaczego saper ma tylko jedno życie, jak ten który nie jest saperem? Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-20 11:58:11 | |
Autor: to | |
podwyżka mandatów | |
begin DoQ
Ktoś mu broni zarabiać więcej? Tak jest, tak zawsze było i tak będzie. I nie ma w tym nic złego. Dlaczego ten bogatszy ma odbywać karę więzienia w takiej samej norze Gdy chodzi o mandaty to argumentujesz, że należy wyrównać dotkliwość kary. Gdy chodzi o więzienie to według Ciebie dotkliwość nie ma już znaczenia, ale liczy się jej nominalny wymiar. Skup się na chwilę i zdecyduj -- ma się liczyć ów nominalny wymiar czy dotkliwość kary? Dlaczego ten co jeździ więcej, ma taki sam limit punktów jak ten, co Nie, to jest bardzo dobre pytanie. Dlaczego niektórzy mają np. dwudziestokrotnie niższy limit punktów w przeliczeniu na kilometr niż inni? Czy to jest sprawiedliwe? -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-07-20 14:17:40 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 20-07-2011 13:58, to pisze:
Tak jest, tak zawsze było i tak będzie. I nie ma w tym nic złego.Kto¶ mu broni zarabiać więcej?Czyli znowu idziesz w kierunku - kto więcej ma, temu więcej wolno. Owszem jest i należy z tym walczyć. Bo jest przestępc± jak zwykły menel? A robi±c wałki finansowe oszukiwałGdy chodzi o mandaty to argumentujesz, że należy wyrównać dotkliwo¶ć Mandat nie stawia Cię w ¶wietle przestępcy więc to inna liga. Poza tym oszusta finansowego nie zamykaj± w celi z seryjnymi mordercami. Odsiadka jest krótsza, a więc i kara mniej dotkliwa. Zabójcy, mafiozi czy gwałciciele jako¶ nie wzbudzaj± moich sympatii - mog± sobie gnić w pierdlu (a najlepiej w kamieniołomach) dozgonnie. Nie odpowiedziałe¶ jeszcze - chcesz sponsorować przestępcom luksusowe więzienia? Skup się na chwilę i zdecyduj -- ma się liczyć ów nominalny wymiar czy Całokształt. Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-21 14:23:30 | |
Autor: to | |
podwyżka mandatów | |
begin DoQ
Owszem jest i należy z tym walczyć. Zdaniem lewaków być może... Mandat nie stawia Cię w świetle przestępcy więc to inna liga. Poza tym Skup się. Dwie osoby, bieda i bogata popełniają TAKIE SAMO przestępstwo i otrzymują TAKI SAM nominalnie wyrok. Dla bogatego będzie on statystycznie dużo bardziej uciążliwy, bo dodatkowo obniży mu się drastycznie poziom życia, a i w realnym świecie ma dużo więcej do stracenia podczas odsiadki. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-07-22 09:31:33 | |
Autor: BaX | |
podwyĹĽka mandatĂłw | |
Mandat nie stawia Cię w świetle przestępcy więc to inna liga. Poza tym Dlatego jako "elyta" społeczeństwa bo przecież dorobił sie bogactwa legalnie, a nie nakradł tym bardziej powinien poczuwać się do nienagannego zachowania i poszanowania prawa, a nie kłaść lage na wszystko bo 'jemu wolno'. Tyle, że takich jak na lekarstwo, większość to wioskowe głupki którym nadmiar kasy zrobił z mózgu sraczke. Aha i może określ próg kiedy ktoś jest bogatym, a kiedy jeszcze biednym ale pamiętaj, że prawodopodbnie dla bogatszego od Ciebie będziesz właśnie biedakiem. :))) |
|
Data: 2011-07-22 11:45:47 | |
Autor: Myjk | |
podwyĹĽka mandatĂłw | |
Fri, 22 Jul 2011 09:31:33 +0200, BaX
Dlatego jako "elyta" społeczeństwa bo przecież dorobił sie bogactwa legalnie, a nie nakradł tym bardziej powinien poczuwać się do nienagannego zachowania i poszanowania prawa, a nie kłaść lage na wszystko bo 'jemu wolno'. ROTFL -- Pozdor Myjk xcarlink *MP3* player http://xcarlink.pl |
|
Data: 2011-07-22 12:03:57 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 22-07-2011 11:45, Myjk pisze:
Dlatego jako "elyta" społeczeństwa bo przecież dorobił sie bogactwaROTFL No to jak, zapłaciłby¶ bez mrugnięcia okiem 10kPLN mandacik biedaku? Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-22 13:06:02 | |
Autor: Myjk | |
podwyżka mandatów | |
Fri, 22 Jul 2011 12:03:57 +0200, DoQ
No to jak, zapłaciłbyś bez mrugnięcia okiem 10kPLN mandacik biedaku? Widzę, żeś się nie wykazał i nie zauważyłeś oczywistego. Zatem inforuję: skończyłem z tobą "dyskusję", z betonem się nie mieszam. -- Pozdor Myjk xcarlink *MP3* player http://xcarlink.pl |
|
Data: 2011-07-22 15:10:03 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 22-07-2011 13:06, Myjk pisze:
No to jak, zapłaciłby¶ bez mrugnięcia okiem 10kPLN mandacik biedaku?Widzę, że¶ się nie wykazał i nie zauważyłe¶ oczywistego. Aha, niewygodny argument i chowamy główkę w piasek, co? Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-22 15:46:38 | |
Autor: Myjk | |
podwyżka mandatów | |
Fri, 22 Jul 2011 15:10:03 +0200, DoQ
Aha, niewygodny argument i chowamy główkę w piasek, co? Skocz na parówkę, co? -- Pozdor Myjk xcarlink *MP3* player http://xcarlink.pl |
|
Data: 2011-07-22 15:48:53 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 22-07-2011 15:46, Myjk pisze:
Aha, niewygodny argument i chowamy główkę w piasek, co?Skocz na parówkę, co? Czyli jednak mam rację betonie. |
|
Data: 2011-07-22 15:52:29 | |
Autor: Myjk | |
podwyżka mandatów | |
Fri, 22 Jul 2011 15:48:53 +0200, DoQ
Skocz na parĂłwkÄ™, co?Czyli Z musztardÄ…. -- Pozdor Myjk xcarlink *MP3* player http://xcarlink.pl |
|
Data: 2011-07-22 15:54:58 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 22-07-2011 15:52, Myjk pisze:
Fri, 22 Jul 2011 15:48:53 +0200, DoQ No, na parówach to chyba znasz się najlepiej. |
|
Data: 2011-07-22 17:05:08 | |
Autor: Myjk | |
podwyżka mandatów | |
Fri, 22 Jul 2011 15:54:58 +0200, DoQ
No, na parówach to chyba znasz się najlepiej. Kłamiesz, na tobie się nie poznałem. -- Pozdor Myjk xcarlink *MP3* player http://xcarlink.pl |
|
Data: 2011-07-22 17:20:50 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 22-07-2011 17:05, Myjk pisze:
No, na parówach to chyba znasz się najlepiej.Kłamiesz, na tobie się nie poznałem. No to może wreszcie odpowiesz, czy mandat w wysoko¶ci 10.000PLN będzie dla ciebie równie sprawiedliw± kar± jak obecny 400PLN? |
|
Data: 2011-07-22 18:28:55 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
podwyżka mandatów | |
Hello DoQ,
Friday, July 22, 2011, 3:48:53 PM, you wrote: Czyli jednak mam rację betonie.Aha, niewygodny argument i chowamy główkę w piasek, co?Skocz na parówkę, co? Panowie, ja rozumiem, że pogoda depresyjna, ale szkoda mi Was obu plonkować. Przenie¶cie wojenkę gdzie¶ indziej, proszę. -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2011-07-22 19:36:17 | |
Autor: to | |
podwyżka mandatów | |
begin RoMan Mandziejewicz
Panowie, ja rozumiem, ĹĽe pogoda depresyjna, ale szkoda mi Was obu Nudny juĹĽ jesteĹ› z tymi plonkami. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-07-20 14:22:10 | |
Autor: BaX | |
podwyĹĽka mandatĂłw | |
Nie, to jest bardzo dobre pytanie. Dlaczego niektórzy mają np. Hmm, a to ktoś nakazuje Ci robić tyle kilometrów, jeżeli musisz rób to tak żeby albo nie dać się złapać albo nie łam przepisów. A jeżeli od tych przejechanych kilometrów zależą Twoje zarobki tym bardziej powinno Ci zależeć na nie łapaniu punktów. |
|
Data: 2011-07-20 12:27:15 | |
Autor: to | |
podwyżka mandatów | |
begin BaX
Nie, to jest bardzo dobre pytanie. Dlaczego niektĂłrzy majÄ… np. Chyba nie Ĺ‚apiesz kontekstu. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-07-20 14:30:36 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 20-07-2011 14:27, to pisze:
Hmm, a to kto¶ nakazuje Ci robić tyle kilometrów, jeżeli musisz rób toChyba nie łapiesz kontekstu. Kto mu broni zatrudnić szofera? Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-20 14:31:34 | |
Autor: BaX | |
podwyĹĽka mandatĂłw | |
Nie, to jest bardzo dobre pytanie. Dlaczego niektórzy mają np. Oczywiście, że łapie. Jak miał by w/g Ciebie ten limit pkt przydzielany? Może jakieś karty zdrapki dla inteligetnych inaczej którzy mają w dupie bo uważają się za lepszych? |
|
Data: 2011-07-21 14:32:15 | |
Autor: to | |
podwyżka mandatów | |
begin BaX
Chyba nie Ĺ‚apiesz kontekstu. Na pewno nie Ĺ‚apiesz. :-) -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-07-20 13:50:24 | |
Autor: Myjk | |
podwyżka mandatów | |
Wed, 20 Jul 2011 13:35:29 +0200, DoQ
Nie."W koszty" czyli doliczasz do kosztów podróży 500PLN na ewentualnyOK, czy punkty też sobie wlicza "w koszty"? No właśnie, a to punkty są tutaj ważniejsze, bo to przez punkty można stracić prawojazdy, a nie przez choćby setkę mandatów. Dlaczego więc ten o mniejszych możliwościach finansowych Za takie samo wykroczenie, karę dostają IDENTYCZNĄ. Kasowo bogatszego mniej boli, ale już punkty bolą tak samo. Do tego można założyć, że ten co ma ogólnokrajową, lepiej prosperującą firmę, jeździ więcej niż lokalny "warzywniak" i jest bardziej narażony na mandaty, a więc na koszty i na punkty. -- Pozdor Myjk xcarlink *MP3* player http://xcarlink.pl |
|
Data: 2011-07-20 11:56:43 | |
Autor: wit | |
podwyżka mandatów | |
Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
Kasowo bogatszego mniej boli, ale już punkty bol± tak samo. To mi wychodzi, że ta kasa jest bez sensu. wit |
|
Data: 2011-07-20 14:01:11 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 20-07-2011 13:50, Myjk pisze:
No wła¶nie, a to punkty s± tutaj ważniejsze, bo to przez punkty można No i? Ile dostanie za jazdę bez PJ? 500-1000PLN? To ma być kara? ROTFL. Dlaczego więc ten o mniejszych możliwo¶ciach finansowychZa takie samo wykroczenie, karę dostaj± IDENTYCZNˇ. Mandat to nie podatek od podróży tylko kara za wykroczenie. I ta kara powinna być dotkliwa dla każdego TAK SAMO. Poza tym ani jeden ani drugi nie musi płacić mandatów, wystarczy nie łamać przepisów ew. robić to tak żeby nie dać się złapać. Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-20 13:19:44 | |
Autor: G Nowak | |
podwyżka mandatów | |
No wła¶nie, a to punkty s± tutaj ważniejsze, bo to przez punkty można AFAIK jesli drugi raz go zlapia bez papiera to juz nie mandat a sad i wtedy kara tez lepsza. -- Pozdr G |
|
Data: 2011-07-20 14:24:59 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 20-07-2011 14:19, G Nowak pisze:
No i? Ile dostanie za jazdę bez PJ? 500-1000PLN? To ma być kara? ROTFL.AFAIK jesli drugi raz go zlapia bez papiera to juz nie mandat a sad i Trzeba mieć pecha. Poza tym dobrze opłacona papuga wynegocjuje grzywienkę... Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-20 17:16:41 | |
Autor: Sebastian Kaliszewski | |
podwyżka mandatów | |
DoQ wrote:
W dniu 20-07-2011 14:19, G Nowak pisze: Ile zapłacisz papudze? Też 500zł? Twoja argumentacja się nie trzyma kupy \SK -- "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang -- http://www.tajga.org -- (some photos from my travels) |
|
Data: 2011-07-20 22:30:37 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 20-07-2011 17:16, Sebastian Kaliszewski pisze:
Trzeba mieć pecha.Ile zapłacisz papudze? Też 500zł? Ja? Ale kto¶ kto ma kase, niech zapłaci 5000, stać go nie? Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-20 14:28:39 | |
Autor: BaX | |
podwyżka mandatów | |
No wła¶nie, a to punkty s± tutaj ważniejsze, bo to przez punkty można Spotkałem we Wrocku swego czasu bardzo sympatycznych dwóch braci którzy sprowadzaj± drogie /bardzo?/ wózki. Sprowadzaj± je jak zgodnie twierdz± nie posiadaj±c PJ od "dawna" bo taniej wychodzi ich płacenie mandatów przy ewentualnej kontroli niż ponowne kursy, nie mówi±c o braku czasu. A płac± nie tylko w PL ale i niemczech sk±d sprowadzaj± auta. W/g ich opini po jednej trasie takimi autami jak sprowadzaj± mieli by komplet tak czy siak więc szkoda czasu na PJ. |
|
Data: 2011-07-21 14:24:21 | |
Autor: to | |
podwyżka mandatów | |
begin BaX
No i? Ile dostanie za jazdę bez PJ? 500-1000PLN? To ma być kara? ROTFL. Pewnie dawali w łapę, bo policjant nie może zezwolić na dalszą jazdę komuś bez prawka, nawet po opłaceniu mandatu. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-07-22 09:26:20 | |
Autor: BaX | |
podwyĹĽka mandatĂłw | |
Spotkałem we Wrocku swego czasu bardzo sympatycznych dwóch braci którzy A co to ma do rzeczy jak to załatwiali, jeżdzą zapewne nie od wczoraj tak skoro ich firma obraca takimi autami, a sprowadzają je sami. |
|
Data: 2011-07-20 17:16:01 | |
Autor: Sebastian Kaliszewski | |
podwyżka mandatów | |
DoQ wrote:
W dniu 20-07-2011 13:50, Myjk pisze: Jak go złapi± to już nie będzie kontynuował jazdy. Co najmniej dodatkowy kłopot.
Więzienie to nie hotel na koszt państwa tylko kara za przestępstwo/wykroczenie. I ta kara powinna być dotkliwa dla każdego TAK SAMO. Poza tym anie jeden ani drugi nie musi i¶ć siedzieć, wystarczy nie łamać przepisów ew. robić tak żeby nie dać się złapać. pzdr \SK -- "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang -- http://www.tajga.org -- (some photos from my travels) |
|
Data: 2011-07-20 16:35:21 | |
Autor: niusy.pl | |
podwyżka mandatów | |
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> No i bardzo dobrze, jednemu szkoda 500 zł, innemu punktów. Karę więzienia Od obrotu obywatela będzie ??? :-) |
|
Data: 2011-07-20 16:34:50 | |
Autor: niusy.pl | |
podwyżka mandatów | |
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> Pomijam już kwestię idiotyzmu karania kogo¶ za to, że więcej zarabia, bo Jak s± punkty to kwoty w ogóle nie powinno być albo ... też proporcjonalnie :-) |
|
Data: 2011-07-20 16:39:33 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
podwyżka mandatów | |
Dnia Wed, 20 Jul 2011 12:38:21 +0200, DoQ napisał(a):
W dniu 20-07-2011 12:33, to pisze: Nie ma. Sens ma tylko naprawde dotkliwa dla wszystkich kara, czyli areszt - chocby na pare godzin, a przy recydywie z odpowiednim mnoznikiem - x2, x3 lub w ogole x2, x4, x8, x16 ;) Nie byloby juz "eee tam, pincet to ja w minute zarobie"... Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2011-07-21 14:22:01 | |
Autor: to | |
podwyżka mandatów | |
begin Jacek Osiecki
Nie ma. Areszt nie jest jednakowo dotkliwy. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-07-21 15:22:40 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
podwyżka mandatów | |
Dnia 21 Jul 2011 14:22:01 GMT, to napisał(a):
begin Jacek Osiecki Bardziej jednakowo niz kary finansowe ;) Nie mowiac juz o tym, ze dla spieszacych sie speederow jest duzo bardziej dotkliwy - bo oczywiscie na mysli mam egzekucje natychmiastowa, a nie "kiedys tam". Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2011-07-20 12:39:18 | |
Autor: WW | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 2011-07-20 12:33, to pisze:
begin WW Niekoniecznie. Oczywi¶cie czę¶ć kombinatorów by się uchyliła lub zapłaciła znacznie mniej niż powinna, ale i tak więcej, niż obecne 500 zł. Tak kwota jest dla wielu z nich pomijalna. Pamiętasz półmilionowy mandat V-ce prezesa NOKII :-)
To rozważ jeszcze dolegliwo¶ć kary. Pozdrawiam WW - zdeklarowany kapelusznik :-P Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm |
|
Data: 2011-07-20 10:50:44 | |
Autor: to | |
podwyżka mandatów | |
begin WW
Niekoniecznie. Oczywiście część kombinatorów by się uchyliła lub Bujasz w obłokach. Pomijam już kwestię idiotyzmu karania kogoś za to, że więcej zarabia, Bogaci nie obywają kary więzienia w luksusowej wilii, to dlaczego biedni mają płacić niższe mandaty? -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-07-20 12:50:12 | |
Autor: Arek | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 2011-07-20 12:39, WW pisze:
Pomijam już kwestię idiotyzmu karania kogo¶ za to, że więcej zarabia, bo Od tego s± punkty. Które tak samo wszystkich traktuj±. Inna sprawa, co może być przypadkiem, ja najczę¶ciej widuje miszczów w wiekowych audi, golfach itp. A oni raczej nie zarabiaj± tak jak prezes nokii. Nieuchronno¶ć kary, za *realne* przewinienia jest sensowniejsza niż dowolne podwyżki. Ale wiadomo w jakim kraju żyjemy więc nie ma co marudzić. A. |
|
Data: 2011-07-20 13:22:51 | |
Autor: Rafał Grzelak | |
podwyżka mandatów | |
Arek wrote:
Od tego s± punkty. Które tak samo wszystkich traktuj±. Inna sprawa, Zamiast podnosic kwoty, duzo dotkliwsze (i sprawiedliwsze) byloby podniesienie stawek punktowych. Limit punktow kazdy ma taki sam, wiec dla kazdego sa rownie duzo warte. No ale to tylko w wypadku, gdyby policji faktycznie chodzilo o przestrzeganie przepisow, a nie krojenie kasy... -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl |
|
Data: 2011-07-20 16:41:16 | |
Autor: niusy.pl | |
podwyżka mandatów | |
Użytkownik "Rafał Grzelak" <spam@spam.com> Od tego s± punkty. Które tak samo wszystkich traktuj±. Inna sprawa, Chodzi o władzę. Mog± mandat dawać albo do więzienia pakować. Dla nich bez różnicy. Naprawdę. |
|
Data: 2011-07-20 18:19:27 | |
Autor: Arek | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 2011-07-20 15:22, Rafał Grzelak pisze:
Arek wrote: Gdyby chodziło o przepisy i bezpieczeństwo to: 1. Zastanowiono by się nad realno¶ci± tych przepisów oraz oznaczeń na drogach (można ¶ci±gać z rozwi±zań krajów s±siednich) Gdyby chodziło o krojenie kasy to: 1. Zadbano by o to aby było mnóstwo miejsc gdzie można kroić np: a. niezasadne ograniczenia b. niezasadne oznaczenia terenów zabudowanych c. niezasadne znaki drogowe 2. Wmawiano by, że wszystko przez drogi, których nie ma i nie będzie aby nikt nie czepiał się, że problem jest gdzie¶ indziej 3. Inwestowano by głównie w sprzęt do kontroli kierowców 4. Wymy¶lano by coraz bardziej idiotyczne rozwi±zania i oznaczenia drogowe. Odpowiedz sobie sam:) A. |
|
Data: 2011-07-20 17:59:08 | |
Autor: Rafał Grzelak | |
podwyżka mandatów | |
Arek wrote:
Gdyby chodziło o przepisy i bezpieczeństwo to: Wrecz NALEZY. Wole, zeby nasze tegie glowy nie rozwiazywaly po swojemu problemow, na ktore sa juz gotowe rozwiazania w innych krajach. Gdyby chodziło o krojenie kasy to: check, check... check! 2. Wmawiano by, że wszystko przez drogi, których nie ma i nie będzie Nie, nie... wszystko przez nadmierna predkosc! To ona powoduje, ze na drogach krajowych jedni nieuwaznie wyjezdzaja z podporzadkowanej, a inni "z niewyjasnionych przyczyn zjezdzaja na przeciwny pas drogi". 3. ....check 4. Wymy¶lano by Nawet przez Litwe jechalo mi sie duzo lepiej, mimo iz przez prawie caly czase jechalem po zwyklej drodze jednojedniowej z jednym w kazdym kierunku. Pewnie przez to, ze nie bylo tam terenow zabudowanych. -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl |
|
Data: 2011-07-21 09:34:58 | |
Autor: Arek | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 2011-07-20 19:59, Rafał Grzelak pisze:
Arek wrote: Niestety już to robi±, do szczególnych osi±gnięć należ±: 1. wysepki na ¶rodku drogi krajowej pomiędzy pasami ruchu 2. mniej istotne ale ciekawe: głębokie rowy To jest bardzo pomysłowe, tak na wszelki wypadek, gdyby kto¶ próbował uciekać z jezdni przed zbliżaj±c± się czołówk± to ma głęboki na prawie 2m rów, co ciekawe nawet telewizja rz±dowa TVN zaczyna takie ciekawostki krytykować. Gdyby chodziło o krojenie kasy to: No fakt. Do tego przy każdym długim łikendzie policja robi przyczajki na ¶cieżkach rowerowych, łapi± rowerzystów wracaj±cych z pikniku, wielu z nich ma PJ, więc potem podaje się: "Znowu policja złapała 2000 pijanych kierowców". To co się dzieje w tym kraju to jaki¶ absurd. Ale co ciekawe s± ludzie tacy jak Artur M. którzy widz± w tym sens. 3. Mamy najbardziej chore przepisy, najwięcej kontroli i najwięcej wypadków w europie. Trzeba bardzo się starać aby nie zauważyć zależno¶ci. A. |
|
Data: 2011-07-20 12:51:05 | |
Autor: Myjk | |
podwyżka mandatów | |
20 Jul 2011 10:33:12 GMT, to
Pomijam już kwestię idiotyzmu karania kogoś za to, że więcej zarabia, Przypominam, że podatki także płaci się procentowo. Większy zarobek to większy podatek. Co prawda nie rozumiem dlaczego lepiej zarabiający płaci więcej procentu niż mniej zarabiający -- ale to już wątek na inną grupę dyskusyjną. -- Pozdor Myjk xcarlink *MP3* player http://xcarlink.pl |
|
Data: 2011-07-20 10:55:17 | |
Autor: to | |
podwyżka mandatów | |
begin Myjk
Pomijam już kwestię idiotyzmu karania kogoś za to, że więcej zarabia, To też jest głupie. Ale jak wspomniałem -- szkoda mi czasu na dyskusje o tym. Pompowanie kasy od mądrych i pracowitych do głupich i leniwych prędzej czy później się zemści. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-07-20 13:02:29 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 20-07-2011 12:55, to pisze:
To też jest głupie. Ale jak wspomniałem -- szkoda mi czasu na dyskusje o Tzn. chcesz dobijać tych mniej zamożnych, czy w trudnej sytuacji życiowej po to, żeby bogaty mógł sobie do woli łamać prawo nie odczuwaj±c nałożonej kary? Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-20 11:05:53 | |
Autor: to | |
podwyżka mandatów | |
begin DoQ
Tzn. chcesz dobijać tych mniej zamożnych, czy w trudnej sytuacji Ale dlaczego dobijać? Takie same zasady dla wszystkich to dobijanie? W tej chwili ma miejsce gigantyczna redystrybucja pieniędzy do nieudaczników i leni. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-07-20 13:17:01 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 20-07-2011 13:05, to pisze:
Ale dlaczego dobijać? Takie same zasady dla wszystkich to dobijanie? W Nie mieszaj polityki podatkowej i socjalnej z mandatami. Bo rozdawania za darmochę też nie znoszę (np. sponsorowania i remontów rozwalonych przez burze domów). Jakby przedziałem mandatowym było 5-50pln to też pewnie miałbym w d... przepisy - a co,stać mnie. Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-20 11:46:22 | |
Autor: to | |
podwyżka mandatów | |
begin DoQ
Nie mieszaj polityki podatkowej i socjalnej z mandatami. Bo rozdawania Nie miałbyś, bo szybko straciłbyś prawko za punkty. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-07-20 14:02:23 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 20-07-2011 13:46, to pisze:
Nie mieszaj polityki podatkowej i socjalnej z mandatami. Bo rozdawaniaNie miałby¶, bo szybko straciłby¶ prawko za punkty. Może jeżdżę tylko 1000km rocznie i mam to gdzie¶? Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-20 13:13:40 | |
Autor: Myjk | |
podwyżka mandatów | |
Wed, 20 Jul 2011 13:02:29 +0200, DoQ
Tzn. chcesz dobijać tych mniej zamożnych, czy w trudnej sytuacji życiowej po to, żeby bogaty mógł sobie do woli łamać prawo nie odczuwając nałożonej kary? Odczuwa karę. Po to są punkty karne. -- Pozdor Myjk xcarlink *MP3* player http://xcarlink.pl |
|
Data: 2011-07-20 13:17:24 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 20-07-2011 13:13, Myjk pisze:
Tzn. chcesz dobijać tych mniej zamożnych, czy w trudnej sytuacjiOdczuwa karę. Po to s± punkty karne. To po co s± kary finansowe? Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-20 11:20:05 | |
Autor: to | |
podwyżka mandatów | |
begin DoQ
To po co są kary finansowe? Po to samo, ale nigdzie nie jest powiedziane, że każdy składnik kary każdy ma odczuwać tak samo. Kara więzienia tez nie jest odczuwana tak samo. Podobnie jak punkty, bo limit jest taki sam dla osoby, która robi 5 tys. km rocznie i dla takiej, która robi 100 tys. km rocznie. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-07-20 13:27:41 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 20-07-2011 13:20, to pisze:
To po co s± kary finansowe?Po to samo, ale nigdzie nie jest powiedziane, że każdy składnik kary Punkty s± akurat sprawiedliwe i odczuwane przez wszystkich tak samo, dlaczego więc kara finansowa nie może taka być? Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-20 11:42:46 | |
Autor: to | |
podwyżka mandatów | |
begin DoQ
Punkty sÄ… akurat sprawiedliwe i odczuwane przez wszystkich tak samo Kompletna bzdura, taki sam limit punktĂłw dla osoby, ktĂłra robi rocznie 100 tys. km i dla takiej, ktĂłra robi 5 tys. km nie jest sprawiedliwy. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-07-20 13:55:59 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 20-07-2011 13:42, to pisze:
Punkty s± akurat sprawiedliwe i odczuwane przez wszystkich tak samoKompletna bzdura, taki sam limit punktów dla osoby, która robi rocznie Bzdura. Komplet punktów można równie dobrze zdobyć na odcinku 5 kilometrów i co dalej? Dasz temu co robi 5 tys. km rocznie 1000x większy limit ekstra? Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-20 11:59:37 | |
Autor: to | |
podwyżka mandatów | |
begin DoQ
Punkty są akurat sprawiedliwe i odczuwane przez wszystkich tak samoKompletna bzdura, taki sam limit punktów dla osoby, która robi rocznie Przemyśl to co napisałeś. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-07-20 14:24:11 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 20-07-2011 13:59, to pisze:
Przemy¶l to co napisałe¶.Bzdura. Komplet punktów można równie dobrze zdobyć na odcinku 5Punkty s± akurat sprawiedliwe i odczuwane przez wszystkich tak samoKompletna bzdura, taki sam limit punktów dla osoby, która robi rocznie Nikt Ci pistoletu do głowy nie przykłada, możesz jeĽdzić zgodnie z przepisami i punktów nie będzie. S± tacy co zrobili parę milionów kilometrów bez utraty PJ, więc da się. Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-20 12:28:05 | |
Autor: to | |
podwyżka mandatów | |
begin DoQ
Nikt Ci pistoletu do głowy nie przykłada, możesz jeździć zgodnie z I co w związku z tym? -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-07-20 14:53:20 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 20-07-2011 14:28, to pisze:
Nikt Ci pistoletu do głowy nie przykłada, możesz jeĽdzić zgodnie zI co w zwi±zku z tym? A to zapytam inaczej, masz co¶ przeciwko 15x podniesieniem stawek mandatowych? Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-20 15:01:15 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
podwyżka mandatów | |
Hello DoQ,
Wednesday, July 20, 2011, 2:53:20 PM, you wrote: A to zapytam inaczej, masz co¶ przeciwko 15x podniesieniem stawekNikt Ci pistoletu do głowy nie przykłada, możesz jeĽdzić zgodnie zI co w zwi±zku z tym? Ocipiałe¶? -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2011-07-20 16:01:19 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 20-07-2011 15:01, RoMan Mandziejewicz pisze:
A to zapytam inaczej, masz co¶ przeciwko 15x podniesieniem stawekOcipiałe¶? Czemu nie, państwo zarobi a i na luksusowe więzienia wystarczy? Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-20 16:32:26 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
podwyżka mandatów | |
Hello DoQ,
Wednesday, July 20, 2011, 4:01:19 PM, you wrote: Czemu nie, państwo zarobi a i na luksusowe więzienia wystarczy?A to zapytam inaczej, masz co¶ przeciwko 15x podniesieniem stawekOcipiałe¶? Ty jeĽdzisz w ogóle samochodem? A może jeste¶ policjantem czy innym krokodylem ze zdjęt± przedni± tablic± rejestracyjn± i bez nalepki, żeby się fotoradarom nie kłaniać? -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2011-07-20 17:09:33 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 20-07-2011 16:32, RoMan Mandziejewicz pisze:
Ty jeĽdzisz w ogóle samochodem? A może jeste¶ policjantem czy innymCzemu nie, państwo zarobi a i na luksusowe więzienia wystarczy?A to zapytam inaczej, masz co¶ przeciwko 15x podniesieniem stawekOcipiałe¶? Ale nie wiem co złego widzisz 10.000PLN mandacie, przelewasz z konta i gotowe. Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-20 17:37:53 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
podwyżka mandatów | |
Hello DoQ,
Wednesday, July 20, 2011, 5:09:33 PM, you wrote: Ale nie wiem co złego widzisz 10.000PLN mandacie, przelewasz z konta iTy jeĽdzisz w ogóle samochodem? A może jeste¶ policjantem czy innymCzemu nie, państwo zarobi a i na luksusowe więzienia wystarczy?A to zapytam inaczej, masz co¶ przeciwko 15x podniesieniem stawekOcipiałe¶? Chyba Twoja stara... -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2011-07-20 22:29:16 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 20-07-2011 17:37, RoMan Mandziejewicz pisze:
Ale nie wiem co złego widzisz 10.000PLN mandacie, przelewasz z konta iChyba Twoja stara... Przeczytałe¶ chociaż w±tek, czy odpisałe¶ na moj± wypowiedĽ wyrwan± z kontekstu? Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-20 22:39:19 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
podwyżka mandatów | |
Hello DoQ,
Wednesday, July 20, 2011, 10:29:16 PM, you wrote: Przeczytałe¶ chociaż w±tek, czy odpisałe¶ na moj± wypowiedĽ wyrwan± zAle nie wiem co złego widzisz 10.000PLN mandacie, przelewasz z konta iChyba Twoja stara... Odpisałem na Twoj± odpowiedĽ mi. -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2011-07-20 22:43:16 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 20-07-2011 22:39, RoMan Mandziejewicz pisze:
Odpisałem na Twoj± odpowiedĽ mi.Chyba Twoja stara...Przeczytałe¶ chociaż w±tek, czy odpisałe¶ na moj± wypowiedĽ wyrwan± z Szkoda, że Twoja - mi odpowiedĽ dotyczy kontekstu który powinien ugryĽć Cię.. no zgadnij w co? Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-20 22:52:00 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
podwyżka mandatów | |
Hello DoQ,
Wednesday, July 20, 2011, 10:43:16 PM, you wrote: Szkoda, że Twoja - mi odpowiedĽ dotyczy kontekstu który powinien ugryĽćOdpisałem na Twoj± odpowiedĽ mi.Chyba Twoja stara...Przeczytałe¶ chociaż w±tek, czy odpisałe¶ na moj± wypowiedĽ wyrwan± z Znowu? I tak już ledwie siedzę. Najpierw kopanina z osłami od wyprzedzania na szerokich drogach a teraz Ty chcesz mnie zmusić do wgryzania się w kolejny trollowaty watek? :( -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2011-07-20 22:57:30 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 20-07-2011 22:52, RoMan Mandziejewicz pisze:
Znowu? I tak już ledwie siedzę. Najpierw kopanina z osłami od Takie życie. Trzeba mieć mocno zaci¶nięte po¶lady żeby przetrwać ;-) Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-20 21:21:16 | |
Autor: 'Tom N' | |
podwyżka mandatów | |
RoMan Mandziejewicz w <news:519028784.20110720163226pik-net.pl>:
Hello DoQ, Wednesday, July 20, 2011, 4:01:19 PM, you wrote: Czemu nie, państwo zarobi a i na luksusowe więzienia wystarczy?A to zapytam inaczej, masz co¶ przeciwko 15x podniesieniem stawekOcipiałe¶? Ty jeĽdzisz w ogóle samochodem? A może jeste¶ policjantem czy innym A jak komu¶, kto PoRD uznaje za ¶więto¶ć przeszkadzaj± fotoradary? Może niech zmieni imię/nick na Kali... -- Tomasz Nycz |
|
Data: 2011-07-20 16:46:14 | |
Autor: niusy.pl | |
podwyżka mandatów | |
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> Przemy¶l to co napisałe¶.Bzdura. Komplet punktów można równie dobrze zdobyć na odcinku 5Punkty s± akurat sprawiedliwe i odczuwane przez wszystkich tak samoKompletna bzdura, taki sam limit punktów dla osoby, która robi rocznie Ale Ty jeszcze nie wiesz jak oni to zrobili i czy w ogóle przejechali te km bezpiecznie |
|
Data: 2011-07-20 17:22:31 | |
Autor: Sebastian Kaliszewski | |
podwyżka mandatów | |
DoQ wrote:
W dniu 20-07-2011 13:42, to pisze: Nie nazywaj czego¶ czego nie ograniasz (bo nie chcesz) bzdur± :) Komplet punktów można równie dobrze zdobyć na odcinku 5 kilometrów i co dalej? I guzik dalej. Szansa przy takiej samej wykroczeniowo¶ci jazdy jest jednak wielokrotnie mniejsza. Innymi słowy. Ten co jeĽdzi dużo odczuwa kare punktow± dużo bardziej niż ten co nie jedĽdzi prawie wcale. Dasz temu co robi 5 tys. km rocznie 1000x większy limit ekstra? Że co? pzdr \SK -- "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang -- http://www.tajga.org -- (some photos from my travels) |
|
Data: 2011-07-20 14:00:23 | |
Autor: Myjk | |
podwyżka mandatów | |
Wed, 20 Jul 2011 13:27:41 +0200, DoQ
Punkty są akurat sprawiedliwe i odczuwane przez wszystkich tak samo, Właśnie. Dlatego, że biedny i bogaty dostaje ich tyle samo. dlaczego więc kara finansowa nie może taka być? Przecież jest. -- Pozdor Myjk xcarlink *MP3* player http://xcarlink.pl |
|
Data: 2011-07-20 14:04:14 | |
Autor: DoQ | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 20-07-2011 14:00, Myjk pisze:
dlaczego więc kara finansowa nie może taka być?Przecież jest. Tak? Już widzę jak chętnie płacisz 10000PLN za przekroczenie o 31km/h. Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-20 16:45:19 | |
Autor: niusy.pl | |
podwyżka mandatów | |
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> Tzn. chcesz dobijać tych mniej zamożnych, czy w trudnej sytuacjiOdczuwa karę. Po to s± punkty karne. Nie wiemy. Przestępcy np kar nie płac±. |
|
Data: 2011-07-20 15:51:38 | |
Autor: CeSaR | |
podwyżka mandatów | |
To też jest głupie. Ale jak wspomniałem -- szkoda mi czasu na dyskusje o Masz sporo racji ale niestety jednocze¶nie upraszczas maksymalnie temat. Swiat nie dzieli się tylko na "m±drych i pracowitych i głupich i leniwych". I nie jest tak, że działa przysłowie "dlaczego¶ biedny? Bo¶ głupi. Dlaczego¶ głupi? Bo¶ biedny" Jest już i u nas pokolenie takich, którzy s± głupi bo s± bogaci. Bo dostali od rodziców, którzy "dostali" w epoce zmiany ustroju. Albo uczciwie się dorobili (rodzice), ciężko pracuj±c ale zaniedbuj±c dzieci. I teraz te dzieci w wieku lat 20-paru maj± w doopie przepisy i sraj±c kask± demonstracyjnie to "manie w doopie" na każdym kroku demonstruj±. Na punkty najprawdopodobniej tez maj± sposób. I co z takim łosiem? Żeby nie było za łatwo - jego dochody mog± być równe zero i wtedy mandat też wyjdzie zero? :-) C |
|
Data: 2011-07-20 17:24:58 | |
Autor: Sebastian Kaliszewski | |
podwyżka mandatów | |
CeSaR wrote:
To też jest głupie. Ale jak wspomniałem -- szkoda mi czasu na dyskusje o Ale oni mog± nic nie zarabiać. Na garnuszku pracowitej mamusi czy tatusia sami maj± dochody jak przeciętny bezrobotny. I co z takim łosiem? Żeby nie było za łatwo - jego dochody mog± być równe zero i wtedy mandat też wyjdzie zero? :-) No wła¶nie. :-) \SK -- "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang -- http://www.tajga.org -- (some photos from my travels) |
|
Data: 2011-07-20 16:43:53 | |
Autor: niusy.pl | |
podwyĹĽka mandatĂłw | |
Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> Pomijam już kwestię idiotyzmu karania kogoś za to, że więcej zarabia, A rozumiesz czemu procentowo ? Bo ja nie. O ile mandat ma być dotkliwy o tyle podatek ma być jednakowy, inaczej to zwykłe janosikowanie jest. |
|
Data: 2011-07-20 16:33:52 | |
Autor: niusy.pl | |
podwyĹĽka mandatĂłw | |
Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> To jak będzie: 10 000,00 za przekroczenie powyżej 50 km/h? by chyba jakieś 50% było |
|
Data: 2011-07-20 10:02:21 | |
Autor: M1SLQ | |
podwyĹĽka mandatĂłw | |
http://moto.onet.pl/1647438,1,czeka-nas-ostra-podwyzka-mandatow,artykul.html?node=2 "Wystarczy spojrzeć, jak zachowują się nasi rodacy na drogach tych krajów, gdzie kary za zbyt dużą prędkość są wysokie." Ano... Trzeba dodać, że na drogach tamtych krajów ograniczenia są sensowne, a to zmienia postać rzeczy. |
|
Data: 2011-07-20 09:59:37 | |
Autor: Piotr Czyż | |
podwyżka mandatów | |
M1SLQ pisze:
"Wystarczy spojrzeć, jak zachowuj± się nasi rodacy na drogach tych O tak, żeby nie szukać daleko na Słowacji służ± tylko temu, żeby ¶ci±gać łapówy od s±siadów. -- Piotr Czyż |
|
Data: 2011-07-20 13:55:45 | |
Autor: venioo | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 2011-07-20 11:59, Piotr Czyż pisze:
M1SLQ pisze: A u nas żeby ¶ci±gać haracze od swoich. To ja jednak wolałbym tę pierwsz± opcję... -- venioo GG:198909 http://tablica.pl/oferta/alfa-romeo-156-16ts-2000rok-93tys-przebiegu-ID6T6H.html |
|
Data: 2011-07-20 10:11:41 | |
Autor: Bydlę | |
podwyĹĽka mandatĂłw | |
On 2011-07-19 23:24:40 +0200, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> said:
http://moto.onet.pl/1647438,1,czeka-nas-ostra-podwyzka-mandatow,artykul.html?node=2 To
Będzie jak tam chc±, ważne, że będzie jak to u debili: "zwiększenie kar jest niezbędne, bo w Polsce mandaty nie drożały od 16 lat i przez to ich skuteczno¶ć jest obecnie znikoma." Skuteczne s± tylko te drożej±ce? A cały ¶wiat prawniczy twierdzi co¶ innego... ;>>> -- Bydlę |
|
Data: 2011-07-20 11:02:15 | |
Autor: Myjk | |
podwyĹĽka mandatĂłw | |
Wed, 20 Jul 2011 10:11:41 +0200, BydlÄ™
Skuteczne są tylko te drożejące? Skuteczne są wysokie a przede wszystkim nieuniknione. No i muszą być adekwatne do warunków i aby wszystkich traktowano na równi -- czyli karali nie tylko za szybkość, ale także za kapelusznictwo (czyt. utrudnianie jazdy innym, np. ruszanie ze świateł). A cały świat prawniczy twierdzi coś innego... To jakiś specjalny wykładnik, ten świat prawniczy? :P -- Pozdor Myjk xcarlink *MP3* player http://xcarlink.pl |
|
Data: 2011-07-20 14:17:58 | |
Autor: Bydlę | |
podwyĹĽka mandatĂłw | |
On 2011-07-20 11:02:15 +0200, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> said:
Wed, 20 Jul 2011 10:11:41 +0200, Bydlę To wiem i napisałem o tym w drugim zdaniu (fakt, że zaadresowanym tylko do sprawnych :-)).
Tak, bo oni najwięcej maj± do czynienia z przestępcami, karami i recydyw±. Więc wiedz± najwięcej. (oczywi¶cie nie wykluczam też GoĽdzikowej ;-)) -- Bydlę |
|
Data: 2011-07-20 11:10:22 | |
Autor: WW | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 2011-07-20 10:11, Bydlę pisze:
On 2011-07-19 23:24:40 +0200, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> said: Może łatwiej mnożyć zakazy i podnosić mandaty, niż budować drogi - prawda panie Grabarczyk ? Pozdrawiam WW - zdeklarowany kapelusznik :-P Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm |
|
Data: 2011-07-20 12:52:00 | |
Autor: Arek | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 2011-07-20 11:10, WW pisze:
jak będzie: 10 000,00 za przekroczenie powyżej 50 km/h?
Budowa dróg to tylko chwyt medialny. Wiadomo, że nas na nie nie stać więc ich nie będzie, dzięki czemu nie trzeba robić nic innego, bo głupie społeczeństwo dało sobie wmówić, że to jedyna przyczyna wypadków. A. |
|
Data: 2011-07-20 12:44:24 | |
Autor: mech | |
podwyżka mandatów | |
On 2011-07-20 10:11, Bydlę wrote:
Ministerstwo Prawdy wiecznie żywe, k****. http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20000880987 - dziennik ustaw sprzed 11 lat. Za przekroczenie od 21 do 30km/h - 120zł, aktualnie widełki 100-200zł. Jaaaaasne, od 16 lat nie drożały. mech |
|
Data: 2011-07-20 23:21:41 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
podwyżka mandatów | |
Dnia Wed, 20 Jul 2011 12:44:24 +0200, mech napisał(a):
Ministerstwo Prawdy wiecznie żywe, k****. http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20000880987 - dziennik ustaw sprzed 11 lat. Za przekroczenie od 21 do 30km/h - 120zł, aktualnie widełki 100-200zł. Jaaaaasne, od 16 lat nie drożały. Uwzględniaj±c inflację to mogły nawet potanieć. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2011-07-20 10:41:33 | |
Autor: PH | |
podwyżka mandatów | |
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j04smp$1f8$1usenet.news.interia.pl... http://moto.onet.pl/1647438,1,czeka-nas-ostra-podwyzka-mandatow,artykul.html?node=2 jesli znacz±co nie wzrosn± zarobki policji to zwiększenie mandatów spowoduje tylko zwiekszenie korupcji :] |
|
Data: 2011-07-20 10:43:15 | |
Autor: Bydlę | |
podwyĹĽka mandatĂłw | |
On 2011-07-20 10:41:33 +0200, "PH" <PH@pl.news> said:
To
To będzie prosty sposób na odsunięcie ż±dań płacowych drogówki... -- Bydlę |
|
Data: 2011-07-20 11:13:17 | |
Autor: J.F | |
podwyżka mandatów | |
Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomo¶ci
jesli znacz±co nie wzrosn± zarobki policji to zwiększenie mandatów spowoduje To będzie prosty sposób na odsunięcie ż±dań płacowych drogówki... Chyba ze znow sie PIS dorwie do wladzy i sie beda bali brac. Lepiej od pijanych :-) J. |
|
Data: 2011-07-20 13:58:53 | |
Autor: venioo | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 2011-07-19 23:24, megrims pisze:
http://moto.onet.pl/1647438,1,czeka-nas-ostra-podwyzka-mandatow,artykul.html?node=2 No czyms trzeba latac budzet, a to wszystko w mysl hasla "by zylo sie lepiej" :) -- venioo GG:198909 http://tablica.pl/oferta/alfa-romeo-156-16ts-2000rok-93tys-przebiegu-ID6T6H.html |
|
Data: 2011-07-21 07:14:58 | |
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | |
podwyżka mandatów | |
W dniu 2011-07-20 13:58, venioo pisze:
W dniu 2011-07-19 23:24, megrims pisze:Wszystkim ŻYŁO SIĘ - a nie tylko grabarzom, zakładom usług pogrzebowych i blacharzom... -- Wojciech Smagowicz |
|
Data: 2011-07-20 19:08:49 | |
Autor: ToMasz | |
podwyĹĽka mandatĂłw | |
megrims pisze:
http://moto.onet.pl/1647438,1,czeka-nas-ostra-podwyzka-mandatow,artykul.html?node=2 przeczytaliście ten komentarz: Zrobic jak w USA, cena mandatu i punkty na prawo jazdy to jedna sprawa ~emigrant Dodatkowo ubezpieczyciel samochodu podnosi na trzy lata skladke, za kazdy 1 pkt. 10% do maksimum 100% czyli podwojnie. Jak masz placic przez trzy lata kare za glupote to najpierw pomyslisz zanim nacisniesz pedal. składka jest proporcjonalna do ceny auta. masz seicento, dopłacisz w ubezpieczeniu 30zł, masz nówkę BMW - 1000zł. Genialne w swej prostocie. ToMasz |
|
Data: 2011-07-20 14:54:44 | |
Autor: WS | |
podwyżka mandatów | |
On 20 Lip, 19:08, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
składka jest proporcjonalna do ceny auta. masz seicento, dopłacisz w faktycznie "genialne"... ktore ubezpieczenie? AC? OC? Jesli AC to nie jest obowiazkowe... Jesli OC, to ma zalezec od wartosci pojazdu? To juz przerabialismy kiedys (podatek od luksusu), bo uzasadnienie, ze nowy samochod stanowi wieksze zagrozenie na drodze (czyli wieksze ryzyko dla ubezpieczyciela) niz przykladowy pelnoletni Golf jest raczej niewykonalne ... jakis POPiS zapewne potrafi ;) WS |
|
Data: 2011-07-20 17:20:13 | |
Autor: vivi | |
podwyżka mandatów | |
On 7/20/2011 2:54 PM, WS wrote:
On 20 Lip, 19:08, ToMasz<twitek4@.gazeta.pl> wrote: obydwa!! Malo tego firma ubezpieczeniowa moze wyrzucic sie i powiedziec ...panu dziekujemy.... Oczywiscie OC w USA jest obowiazkowe i gdzies ubezpieczyc sie musisz i znajdziesz jakas niszowa firme ktora cie przyjmie za stawke wielokrotnie wyzsza. Dodatkowo w wiekszosci powaznych firm nie dostaniesz samochodu sluzbowego jezeli jestes "niebezpiecznym kierowca". Corka za przekroczenie predkosci o 10 mil/h dostala 200 dol mandatu i 300 dol podwyzki za ubezpieczenie. |
|