podwyzka OC

Data: 2016-07-06 13:26:35
Autor: J.F.
podwyzka OC
Zaszlyszane w radio: dzwoni ktos i narzeka, ze OC podrozalo dwukrotnie.
Bo ponoc cos tam KNF kazala ubezpieczycielom i musza podniesc.

I ponoc "wszyscy jakby sie zmowili i podniesli o 100%".

Hm, ostatnie placilem chyba w maju, to jeszcze bylo normalnie ...

J.

Data: 2016-07-06 09:50:01
Autor: Skolmi
podwyzka OC
Niedawno też ktoś tu pisał, że żadnych podwyżek nie ma.

A u mnie AXA: dziś 520, rok temu 379. Inne TU jeszcze droższe.

Data: 2016-07-06 20:44:01
Autor: neoniusz
podwyzka OC
W dniu 06.07.2016 o 18:50, Skolmi pisze:
Niedawno też ktoś tu pisał, że żadnych podwyżek nie ma.

Niedawno... W maju bylo OK. Sam pisalem, ze nie podrozalo. Od czerwca podrozalo w CIUL.

Jak mialem ostatnie OC 381 zl to teraz mam kalkulacje 810 :D

Data: 2016-07-06 12:36:53
Autor: Bolko
podwyzka OC
W dniu środa, 6 lipca 2016 20:44:04 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:
> [...]

Jak mialem ostatnie OC 381 zl to teraz mam kalkulacje 810 :D

Mi też oc z 350 podeszło pod 500
pan agent powiedział że KNF kazał TU podnieść składki
bo za mało TU zarabiają

Data: 2016-07-07 21:16:37
Autor: Mateusz Bogusz
podwyzka OC
pan agent powiedział że KNF kazał TU podnieść składki
bo za mało TU zarabiają

Można też napisać inaczej - KNF martwi się że w najbliższych latach ubezpieczycieli może dotknąć fala bankructw, a to by oznaczało że problemy dla ubezpieczonych i UFG.

Więcej np. tutaj - https://www.mfind.pl/akademia/raporty-i-analizy/6-powodow-wzrostu-cen-oc-w-2016/

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2016-07-07 23:31:21
Autor: Big Jack
podwyzka OC
W wiadomości
*Mateusz Bogusz* napisał(-a):

Można też napisać inaczej - KNF martwi się że w najbliższych latach
ubezpieczycieli może dotknąć fala bankructw, a to by oznaczało że
problemy dla ubezpieczonych i UFG.

Mam jedno takie, któremu szczerze tego życzę, mimo że jestem jego klientem

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2016-07-08 02:32:52
Autor: przemek.jedrzejczak
podwyzka OC
-- Można też napisać inaczej - KNF martwi się że w najbliższych latach  ubezpieczycieli może dotknąć fala bankructw, a to by oznaczało że problemy dla ubezpieczonych i UFG..

tak na zdrowy rozum czy Ty maprawde wierzysz ze taki Allianz czy Axa upadnie bo w Polsce nie podniesie cen OC

PS to pytanie retoryczne :-)

P.

Data: 2016-07-08 12:14:11
Autor: J.F.
podwyzka OC
Użytkownik  napisał w wiadomości grup
[...]

Allianz w Polsce to osobna firma, a nawet dwie czy trzy.
Moze upasc. OC samochodowym nikt sie przejmowal nie bedzie, ale Ci, co tam maja ubezpieczenia na zycie z funduszem inwestycyjnym, to moga byc mocno poszkodowani.

A przyczyna upadku ... zbyt niskie skladki na OC tez moga byc.
Od dawna sie mowilo, ze ubezpieczyciele na tym nie zarabiaja, ale to chyba jednak klamstwa byly, bo cos za bardzo sie starali o klientow.
Kiedys nawet jakies dane cytowalem, ze skladki sporo przewyzszaja odszkodowania, ale po odjeciu kosztow dzialalnosci, agentow i reklam, to juz faktycznie moglo zero byc.

J.

Data: 2016-07-08 12:16:21
Autor: Liwiusz
podwyzka OC
W dniu 2016-07-08 o 12:14, J.F. pisze:
Moze upasc. OC samochodowym nikt sie przejmowal nie bedzie, ale Ci, co
tam maja ubezpieczenia na zycie z funduszem inwestycyjnym, to moga byc
mocno poszkodowani.

Jak zwykle się mylisz :) Dlatego że firma, która prowadzi ubezpieczenia majątkowe nie może prowadzić ubezpieczeń na życie.

--
Liwiusz

Data: 2016-07-08 12:50:27
Autor: J.F.
podwyzka OC
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nlnuhq$c9n$1@node1.news.atman.pl...
[...]

No i dlatego pisalem o trzech Allianzach w Polsce :-)

Rozdzielenie jest ... ale jak ten Allianz Zycie zainwestuje np w obligacje Allianz USA ? :-)

Jesli jednak w tym KNF jest ziarnko prawdy ... to chodzi im o ubezpieczenia na zycie, czy majatkowe ?

J.

Data: 2016-07-07 09:24:58
Autor: radekp@konto.pl
podwyzka OC
Wed, 6 Jul 2016 09:50:01 -0700 (PDT), w
<8c0e5538-3ec9-433f-80c2-9231c19a51fc@googlegroups.com>, Skolmi
<koprowsm@gmail.com> napisał(-a):

Niedawno też ktoś tu pisał, że żadnych podwyżek nie ma.
A u mnie AXA: dziś 520, rok temu 379. Inne TU jeszcze droższe.

Też dostałem wyższą ofertę z mBanku (też AXA). Ze 150zł na 170zł (kwartalnie).

Data: 2016-07-06 13:33:50
Autor: Chris
podwyzka OC
W dniu 2016-07-06 o 13:26, J.F. pisze:
[...]

Liberty:
2014-2015 > OC + AC standard + Mini Assistnce - 779 zł
2015-2016 > OC + Assistance Premium - 516 zł
2016-2017 > OC + Assistance Premium - 726 zł (wycena bo jeszcze mam 10 dni na decyzję)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-07-08 12:33:57
Autor: Maciek
podwyzka OC
W dniu 2016-07-06 o 13:26, J.F. pisze:
I ponoc "wszyscy jakby sie zmowili i podniesli o 100%".
Hm, ostatnie placilem chyba w maju, to jeszcze bylo normalnie ...
Zdrożało, oj zdrożało :-)
Link4:
- 2015 - 375
- 2016 - 410 (i w ch* "darmowych" bonusów, jakieś asistance-srance, mapa
na smarkfona itd)

Maciek

Data: 2016-07-08 19:19:27
Autor: Cavallino
podwyzka OC
W dniu 08.07.2016 o 12:33, Maciek pisze:
[...]

Na skuter 125 - rok temu 48, teraz 109.
W innych firmach od 150 do 600.

Data: 2016-07-09 23:34:45
Autor: rAzor
podwyzka OC
[...]

No to miałes farta - u mnie z 610 na 780 zeta.
Połowa czerwca.
--
Z lewicą się nie dyskutuje.
Do lewicy strzela się w obronie własnej.

Data: 2016-07-11 14:43:49
Autor: Dman666
podwyzka OC
W dniu środa, 6 lipca 2016 13:26:43 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Zaszlyszane w radio: dzwoni ktos i narzeka, ze OC podrozalo dwukrotnie.
Hm, ostatnie placilem chyba w maju, to jeszcze bylo normalnie ...

W zeszlym roku 50, dzisiaj 69 - Motorower w Warcie DC.
--
Dman-666

podwyzka OC