[multi] podwyżki

Data: 2009-03-30 11:22:35
Autor: Kamil Jońca
[multi] podwyżki

http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci/?_a=41404

Informujemy, że od  5 maja 2009r. ulegną zmianie miesięczne opłaty za
prowadzenie rachunków osobistych  MultiKonto.

MultiKonto ja oraz my w taryfie Comfort  nadal będzie prowadzone
bezpłatnie.

Nowe opłaty za pozostałe MultiKonta wyniosą:

    * MultiKonto ja lub my w taryfie Active 9,5zł
    * MultiKonto Aquarius w taryfie Classic 19,5zł
    * MultiKonto Aquarius w taryfie Intensive 49,5zł Zmianie ulegną również warunki zwrotu opłat za prowadzenie MultiKont.:

    * opłata za prowadzenie MultiKonta Aquarius w taryfie Classic
      zostanie zwrócona jeśli wpływy na rachunek wyniosą
      min. 8000PLN/m-c*
    * opłata za prowadzenie MultiKonta ja lub my w taryfie Active
      zostanie zwrócona jeśli wpływy na rachunek wyniosą
      min. 2500PLN/m-c lub suma ulokowanych środków w MultiBanku
      wyniesie min. 20 000PLN**

KJ

--
Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie
jest podlaczany do wyrzutni rakiet?

Data: 2009-03-30 11:53:40
Autor: RobertS
[multi] podwyżki
http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci/?_a=41404

Informujemy, że od  5 maja 2009r. ulegną zmianie miesięczne opłaty za
prowadzenie rachunków osobistych  MultiKonto.

byłeś pierwszy ;-)

wygląda na to, że zwrot opłaty za taryfę AQ Intensive nie jest przewidywana... ;-(

poraża również skala podwyżek!!!

RobertS

Data: 2009-03-30 08:12:50
Autor: Jacek Erazmus
podwyżki
On 30 Mar, 11:53, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> [...]

> prowadzenie rachunków osobistych  MultiKonto.

byłeś pierwszy ;-)

wygląda na to, że zwrot opłaty za taryfę AQ Intensive nie jest

No to rachuneczek do zamknięcia ? ;-)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-03-30 22:25:03
Autor: RobertS
podwyżki

No to rachuneczek do zamknięcia ? ;-)

--
pozdrawiam,
Erazmus

to byłoby ekstremalne rozwiązanie, jak nie będę zwolniony z opłaty to zmienię taryfę...

na multiczacie kolo napisał mi, że AQ w wersji intensive ma takie same warunki zwolnienia z opłaty jak wcześniej...
czekam jeszcze na potwierdzenie od doradcy

RobertS

Data: 2009-03-30 11:59:46
Autor: Kamil Jońca
[multi] podwyżki
RobertS <bob75@xpostx.pl> writes:

[...]

A nie, że zostanie na dotychczasowych zasadach?

poraża również skala podwyżek!!!

No. Mnie co prawda to jeszcze nie dotyka, ale ...

KJ
--
można nie mieć nawet żadnego sensownego argumentu, a dzięki odpowiedniej
gestykulacji stworzyć poczucie wiarygodności.

Data: 2009-03-30 12:14:10
Autor: RobertS
[multi] podwyżki

wygląda na to, że zwrot opłaty za taryfę AQ Intensive nie jest
przewidywana... ;-(

A nie, że zostanie na dotychczasowych zasadach?

może masz rację, że wymienili w komunikacie TYLKO to co się zmieniło,
w każdym razie napisałem do swojego doradcy, aby się upewnić

poraża również skala podwyżek!!!

No. Mnie co prawda to jeszcze nie dotyka, ale ...

jeżeli mnie dotknie to zmienię taryfę na inną, jakoś Multi nie chcę opuszczać

RobertS

Data: 2009-03-30 03:19:20
Autor: krzysztofsf@wp.pl
podwyżki
On 30 Mar, 12:14, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

jeżeli mnie dotknie to zmienię taryfę na inną, jakoś Multi nie chcę
opuszczać

taryfa comfort bodajze - bezplatne przelewy, 2 zl comiesiac za karte.
Gdyby nie symulowali elixiru pomiedzy soba a mbankiem, byloby tanio i
prosto..

Data: 2009-03-30 16:56:14
Autor: Mithos
[multi] podwyżki
Kamil Jońca pisze:
No. Mnie co prawda to jeszcze nie dotyka, ale ...

A mnie już tak.

Osobiście jestem ciekaw jak bank zareaguje na pismo o tym, że klient "nie wyraża zgody" na zmianę warunków umowy (której częścią jest TOiP) i za obowiązującą uznaje TOiP właściwą w momencie zawierania umowy. Wypowie umowę prowadzenia rachunku ?

Muszę poczytać dokładnie co zapisano w umowie na temat zmiany przez bank ww. opłat na niekorzyść klienta.

--
Mithos

Data: 2009-03-30 18:07:56
Autor: Krzysztof Halasa
[multi] podwyżki
Mithos <fake@adres.pl> writes:

Osobiście jestem ciekaw jak bank zareaguje na pismo o tym, że klient
"nie wyraża zgody" na zmianę warunków umowy (której częścią jest TOiP)
i za obowiązującą uznaje TOiP właściwą w momencie zawierania umowy.

Duzo sobie moze.

Wypowie umowę prowadzenia rachunku ?

A po co? Bank nie musi przeciez uzyskiwac zgody klienta ani niczego
podobnego. Nowy "wzorzec umowy" i jak sie klientowi nie podoba, to sam
niech wypowiada :-(

Muszę poczytać dokładnie co zapisano w umowie na temat zmiany przez
bank ww. opłat na niekorzyść klienta.

Nie nalezy tez zapominac o prawie panstwowym.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-03-30 19:32:43
Autor: Mithos
[multi] podwyżki
Krzysztof Halasa pisze:
Duzo sobie moze.

Umowa jest dwustronna.

A po co? Bank nie musi przeciez uzyskiwac zgody klienta ani niczego
podobnego. Nowy "wzorzec umowy" i jak sie klientowi nie podoba, to sam
niech wypowiada :-(

Ja nie mam zamiaru wypowiadać umowy. Po prostu nie zgadzam się na nową TOiP stanowiącą integralną część umowy.

W takim przypadku bank może :
- wypowiedzieć umowę,
- przystać na moje warunki.

Nie może mnie natomiast obciążyć opłatami na podstawie nowego TOiP.

--
Mithos

Data: 2009-03-30 20:15:42
Autor: MK
[multi] podwyżki
"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:gqqvpr$c1l$1news.onet.pl...

Umowa jest dwustronna.

A po co? Bank nie musi przeciez uzyskiwac zgody klienta ani niczego
podobnego. Nowy "wzorzec umowy" i jak sie klientowi nie podoba, to sam
niech wypowiada :-(

§62.  1.   Za czynności związane z otwarciem i prowadzeniem rachunku oraz za świadczenie innych usług
objętych niniejszym Regulaminem, Bank pobiera opłaty i prowizje określone w załączniku: "Taryfa
Prowizji i Opłat Bankowych MultiBanku - Oddziału Bankowości Detalicznej BRE Banku SA",
stanowiącym integralną część Umowy.
2.   Wysokość opłat i prowizji może ulegać zmianom. Zmiany wysokości opłat i prowizji uzależnione są
od:
1)  zmiany warunków cenowych na rynku międzybankowym
2)  polityki finansowej Banku
3)  poziomu ponoszonych przez Bank kosztów
4)  wysokości opłat i prowizji pobieranych przez inne banki.
3.   Zmiany  stawek  opłat  i  prowizji  będą  podawane  do wiadomości Posiadacza  rachunku  bankowego
w uzgodniony sposób, w  tym za pośrednictwem multilinii  lub sieci  Internet wraz z podaniem daty
ich wejścia w życie.
4.   W  przypadku  zmiany  "Taryfy  Prowizji  i  Opłat  Bankowych  Banku", o  której  mowa  w  ust.3
Posiadacz rachunku bankowego może, w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji, rozwiązać
Umowę o prowadzenie rachunku bankowego zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
5.   Jeżeli  Posiadacz  rachunku  bankowego  nie  dokona  wypowiedzenia  w terminie  30  dni  od  dnia
otrzymania informacji o zmianach Regulaminu, przyjmuje się, że Posiadacz rachunku wyraża zgodę
na zmiany. W takim wypadku zmiany te obowiązują od dnia ich wejścia w życie.
[...]
§64.  Zmiany  stawek  opłat  i  prowizji,  dokonane  zgodnie  z  §  62,  nie stanowią  zmiany  postanowień
Umowy.

Podoba mi sie zwlaszcza §62.  2. 4) :)

[...]

A w swietle powyzszego? ;) Bylo czytac przed podpisaniem umowy ;p.
http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/BinaryPL/862/1380190/Regulamin_rachunki_1380190.pdf

MK

Data: 2009-03-30 21:19:54
Autor: Mithos
[multi] podwyżki
MK pisze:
A w swietle powyzszego? ;) Bylo czytac przed podpisaniem umowy ;p.
http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/BinaryPL/862/1380190/Regulamin_rachunki_1380190.pdf

Czytałem ale chyba nie sądzisz, że znam to na pamięć ? Jutro w pracy poczytam umowę itp. aczkolwiek z tego co mi tu zacytowałeś to chyba nie ma to już sensu :)

--
Mithos

Data: 2009-03-30 22:24:34
Autor: MK
[multi] podwyżki
"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:gqr62o$3ha$1news.onet.pl...

Czytałem ale chyba nie sądzisz, że znam to na pamięć ? Jutro w pracy poczytam umowę itp. aczkolwiek z tego co mi tu zacytowałeś to chyba nie ma to już sensu :)

Hehe... a ja wczesniej nie czytalem... ale to tylko umowa rachunku bankowego, a praktyki bankow w tej materii znam :)

MK

Data: 2009-03-30 23:59:23
Autor: Krzysztof Halasa
[multi] podwyżki
Mithos <fake@adres.pl> writes:

Czytałem ale chyba nie sądzisz, że znam to na pamięć ? Jutro w pracy
poczytam umowę itp. aczkolwiek z tego co mi tu zacytowałeś to chyba
nie ma to już sensu :)

Swoja droga, to jest troche przepisane z ustawy jakiejs, moze KC?
Nie pamietam w tej chwili, ale niby z czego innego mogloby byc.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-03-30 18:53:28
Autor: MK
[multi] podwyżki
"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:gqqmke$g8p$1news.onet.pl...

[...]

Skrzeciw przyjecia nowych warunkow jest traktowany jak wypowiedzenie. Sam zamierzam wyslac informacje, ze nie przyjmuje nowych warunkow. Tez jestem ciekaw co zrobia... moga zamknac rachunek albo po prostu pozostawic mi na starych warunkach. W pierwszym przypadku ciekawe bedzie co zrobia z FI, nie sa tu strona umowy, wiec zamknac nie moga :).

MK

Data: 2009-03-30 18:58:15
Autor: Kamil Jońca
[multi] podwyżki
"MK" <macka@interia.pl> writes:

[...]

przypadku ciekawe bedzie co zrobia z FI, nie sa tu strona umowy, wiec
zamknac nie moga :).

Nic nie zrobią. Nie pamiętam czy to było w umowie czy regulaminie, ale
było.
KJ
--
GNU is Not Unix

Data: 2009-03-30 19:35:00
Autor: Mithos
[multi] podwyżki
MK pisze:
[...]

Ja również takie pismo mam zamiar wysłać (jutro). W Multibanku mam jeszcze KK ale jest to produkt odrębny - co prawda nie wiem jak to będzie wyglądało gdy przestanę być członkiem Aquariusa, a KK mam też tego typu. Muszę również poczytać umowę aczkolwiek ZTCP to nic tam nie ma na ten temat.

--
Mithos

Data: 2009-03-30 18:04:54
Autor: Filip Lach
[multi] podwyżki
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):
> http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci/?_a=41404
> prowadzenie rachunków osobistych  MultiKonto.

wygląda na to, że zwrot opłaty za taryfę AQ Intensive nie jest przewidywana... ;-(

Według Multilinii dla AQ Intensive nie ma żadncych zmian jeśli chodzi o
kryterium "wpływów", bądź "wkładów" ale likwidacji ulega kryterium oparte na
linii kredytowej

Data: 2009-03-30 12:07:05
Autor: Ra
[multi] podwyżki
Kamil Jońca pisze:
[...]

to niedobrze, spływa tam emerytura mojej mamie i ma też zadłużenie na ko więc nie da łatwo przenieść. Chyba zacznę się bawić w robienie 1dniowych przelewów tam z i powrotem

BTW czy to ubezpieczenie karty debetowej za 2zł ma jakiś większy sens ?

Data: 2009-03-30 12:12:18
Autor: RobertS
[multi] podwyżki

to niedobrze, spływa tam emerytura mojej mamie i ma też zadłużenie na ko więc nie da łatwo przenieść. Chyba zacznę się bawić w robienie 1dniowych przelewów tam z i powrotem

wystarczy jeden przelew w odpowiedniej kwocie i po sprawie, a za moment przelewasz kasę tam skąd przyszła...

BTW czy to ubezpieczenie karty debetowej za 2zł ma jakiś większy sens ?
nie

RobertS

Data: 2009-03-30 16:42:35
Autor: Mithos
[multi] podwyżki
Kamil Jońca pisze:
Informujemy, że od  5 maja 2009r. ulegną zmianie miesięczne opłaty za
prowadzenie rachunków osobistych  MultiKonto.

Po 6 latach nadszedł czas rozstania z Multibankiem.

--
Mithos

Data: 2009-03-30 17:34:01
Autor: Filip Lach
[multi] podwyżki
Mithos <fake@adres.pl> napisał(a):
Kamil Jońca pisze:
> Informujemy, że od  5 maja 2009r. ulegną zmianie miesięczne opłaty za
> prowadzenie rachunków osobistych  MultiKonto.

Po 6 latach nadszedł czas rozstania z Multibankiem.

U mnie to zależy od zasady zwolnień za AQ Intensive - 600 PLN rocznie za
darmowe wypłaty z bankomatów to ja płacił nie będę... albo zachowam u nich
jakiś tańszy rachunek i założę konto w banku spółdzielczym (ze względu na
bankomaty) albo zlikwiduję do końca, jeśli Alior jakoś pomaga w pzenosinach
konta... wreszcie moje konto w Aliorze przestanie tylko służyć do
przechowywania 100 PLN z konkursu...

Data: 2009-03-30 19:39:17
Autor: Mithos
[multi] podwyżki
Filip Lach pisze:
[...]

Ja osobiście muszę to konto utrzymać do sierpnia, bo mi tam wpływają pewne środki i nie bardzo mam możliwość to zmienić. Tyle, że ja mam "zwykłego" Aquariusa, który de facto wydaje się być znacznie gorszy od "standardowego Aliora". Tak więc decyzja jaką mam podjąć jest już raczej oczywista, gdyż już wcześniej zastanawiałem się nad likwidacją tego konta, a tak dostałem dzisiaj decydujący argument.

--
Mithos

Data: 2009-03-31 14:14:20
Autor: Mariusz
[multi] podwyżki
To chyba proba generalna przed podobnymi krokami w mBanku :)... Szkoda, ja
musze jakos pokombinowac, bo mam w multi ubezpieczenie. Ale, wiadomo, pozegnam
sie z ich smiesznym aq, a poniewaz to ich konto praktycznie juz jest
identyczne z mBankowym - wiec przyszlosc wyglada dosc przewidywalnie.   szkoda - jeszcze dwa, trzy lata temu to bylo naprawde dobre konto :). Musieli
 przewalic z jakimis inwestycjami skoro uciekaja sie do tak drastycznych
operacji i praktycznie wyrzucenia z banku trzonu swoich klientow :). Albo to
sa wlasnie skutki polityki depozytowej BRE-klonow, przez ktora nikt normalny
nie trzyma juz powaznych pieniedzy na ich depozytach. Nie wspomne juz o stalym
punkcie kazdego tygodnia czyli nowej super ekstra lokaty inwestycyjnej...  --

Data: 2009-03-31 16:29:03
Autor: Kamil Jońca
[multi] podwyżki
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) writes:

http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci/?_a=41404

Informujemy, że od  5 maja 2009r. ulegną zmianie miesięczne opłaty za
prowadzenie rachunków osobistych  MultiKonto.

Ale przynajmniej dziś pojawił się u mnie komunikat w systemie
transakcyjnym. Uczą się :)

KJ

--
Spokojnie... To tylko prowokacja.

Data: 2009-04-01 09:55:13
Autor:
[multi] podwyżki
jeśli wpływy na rachunek wyniosą min. ______ PLN/m-c*

czy przelew z Multi do mBanku i z powrotem, w ciagu jednego dnia,
zalatwi sprawe ?
Multi: wychodzi o 10:00 -> mBank: przychodzi o 12:00
mBank: wychodzi o 13:30 -> Multi: przychodzi o 15:00

(w sumie to chyba nie tylko mBank, z wiekszoscia bankow obroci sie
 w ciagu jednego dnia)

a między dwoma niezaleznymi kontami w Multi ? :)
 --
pozdr
janku

Data: 2009-04-01 10:12:13
Autor: Wojciech Bancer
[multi] podwyĹźki
On 2009-04-01,   <janku@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

[...]

a między dwoma niezaleznymi kontami w Multi ? :)

Nawet przelew między kontem firmowym, a osobistym w Multi załatwia sprawę.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-04-01 21:11:18
Autor: Mithos
[multi] podwyżki
Wojciech Bancer pisze:
Nawet przelew między kontem firmowym, a osobistym w Multi załatwia sprawę.

Natomiast na nowych zasadach przelew Multimax > Multikonto nic nie da.

--
Mithos

[multi] podwyżki