podwyżki OC

Data: 2016-06-02 19:37:44
Autor: J.F.
podwyżki OC
Użytkownik "PiteR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA61BC6F05DC7DPanElektronik@localhost.net...
czyżby przegapiłem wątek? :)
Wzrost OC gdzieś o 1.5 raza np z 380zł na 575zł
Załóżmy sytuację. Trzy samochody, silniki 1.6, max zniżki 60%,
brak kierowców poniżej 26 lat.
3 x 570zł + 3 x 99zł (bez gazu) + 2 x 80zł za złodziejski brak miejsca
w dowodzie daje pi razy oko 2100zł w ciągu dwóch miesięcy (bo nie
rozsunięte terminy).
Fajnie co? :)

Ale o co chodzi ?
Ze utrzymanie samochodu kosztuje,
czy, ze podniesli Ci OC, wiec musiales zaplacic o 600zl wiecej niz bys zaplacil bez podwyzki ?

J.

Data: 2016-06-02 20:00:25
Autor: PiteR
podwyżki OC
na  ** p.m.s **  J.F. pisze tak:

[...]

no chodzi o skalę podwyżki, procentowo. Przecież jesteśmy tanim państwem zieloną wyspą :) na której niskie zarobki dadzą się przełknąć poprzez niskie ceny hehe. I naród się nie burzy? Cisza w eterze?

Będac nawet bogatym nie lepiej mieć 200zł w kieszeni niż nie mieć?
To może zróbmy chlebuś po 6zł, czynsz z 600zł na 800zł ;)

Ze utrzymanie samochodu kosztuje, czy, ze podniesli Ci OC, wiec
musiales zaplacic o 600zl wiecej niz bys zaplacil bez podwyzki ?

Utrzymanie kosztuje tyle samo. Nie byłem nigdy szkodowy. Podejrzewam, że coraz więcej wykształciuchów-sierot androidowych rozbija nowe i drogie samochody plus hieny pomagające walczyć o wyższe odszkodowania powodują wzrost składki co nie jest nijak moją winą.

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2016-06-02 22:39:49
Autor: Ghost
podwyżki OC

Użytkownik "PiteR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA61BCB860B1D9PanElektronik@localhost.net...

[...]

Nie. Rząd zacznie wymagać faktur VAT za naprawy z OC i AC, co podniesie wysokość wypłat, ubezpieczalnie działają z wyprzedzeniem.

Data: 2016-06-03 09:53:54
Autor: J.F.
podwyżki OC
na  ** p.m.s **  J.F. pisze tak:
czyżby przegapiłem wątek? :)
Wzrost OC gdzieś o 1.5 raza np z 380zł na 575zł
Ale o co chodzi ?

no chodzi o skalę podwyżki, procentowo. Przecież jesteśmy tanim

Procentowo istotnie duzo, ale sprawdzalec ceny u konkurencji ?

U mnie ostatnio cena chyba nie wzrosla, ale te 380 to IMO dosc tanio - gdzies na prowincji mieszkasz ?

państwem zieloną wyspą :) na której niskie zarobki dadzą się przełknąć
poprzez niskie ceny hehe. I naród się nie burzy? Cisza w eterze?
Będac nawet bogatym nie lepiej mieć 200zł w kieszeni niż nie mieć?

Nie mowie nie, ale, pomijajac podatek bankowy, moze ceny po prostu wzrosly.

[...]

No wiesz, te hieny to z drugiej strony skutek ubezpieczycieli. Jakby wyplacali uczciwie, to by hien bylo mniej.
A byc moze to skutek klientow - nie chcieli placic duzej skladki, to trzeba bylo ciac koszty :-)

srednia placa rosnie, koszty naprawy rosna, odszkodowania osobowe rosna,  to moze i skladki powinny rosnac ...

J.

Data: 2016-06-03 13:00:58
Autor: PiteR
podwyżki OC
na  ** p.m.s **  J.F. pisze tak:

U mnie ostatnio cena chyba nie wzrosla, ale te 380 to IMO dosc
tanio - gdzies na prowincji mieszkasz ?

nom w Polsce B, pod ruską granicą ;)

--
Piter

golf mk2
Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 29 latach?

podwyżki OC