podwyżki OC

Data: 2016-06-02 20:46:31
Autor: neoniusz
podwyżki OC
W dniu 02.06.2016 o 19:33, PiteR pisze:
Wzrost OC gdzieś o 1.5 raza np z 380zł na 575zł

Zmien ubezpieczyciela.
U mnie nic nie podrozalo, a ostatnio nawet potanialo.

Data: 2016-06-02 22:14:37
Autor: PiteR
podwyżki OC
na  ** p.m.s **  neoniusz pisze tak:

Zmien ubezpieczyciela.
U mnie nic nie podrozalo, a ostatnio nawet potanialo.

neoniusz chwal się. To nie będzie potraktowane jako spam :)

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2016-06-02 22:26:51
Autor: ąćęłńóśźż
podwyżki OC
+/- potaniało w proamie, dwa inne TU były minimalnie droższe albo jedno nawet minimalnie tańsze (za kilka złotych to się nie opłacało zmieniać, znaczek też kosztuje i czas na pisanie wypowiedzenia).

-- -- -
chwal się.

Data: 2016-06-02 13:49:16
Autor: Iglo
podwyżki OC
W zeszłym roku w Proama 490zł, w tym tygodniu dostałem ofertę na 710zl. 70% zniżek, Kangoo 1.6, Warszawa. Skuter 125ccm w zeszłym 65zl, w tym 99zł.
Wycofywanie z dumpingowej walki cenowej o klienta się zaczęło.

Data: 2016-06-03 09:31:53
Autor: sirapacz
podwyżki OC
W dniu 2016-06-02 o 22:49, Iglo pisze:
W zeszłym roku w Proama 490zł, w tym tygodniu dostałem ofertę na 710zl. 70% zniżek, Kangoo 1.6, Warszawa. Skuter 125ccm w zeszłym 65zl, w tym 99zł.
Wycofywanie z dumpingowej walki cenowej o klienta się zaczęło.
nie.

ubezpieczenie doblo max zniżek. Link 4 w 2013 chciał 480, w 2014 chciał(wszystkie kwoty w przybliżeniu i na oko) 500, w 2016 chcieli 650...ale nie dostali.

wkurzylem sie ze klientowi niezmieniajacemuy ubezpieczalni dali dosc radykalna podwyżkę. więc wlazłem na porównywarkę i wyliczyło mi, ze axa da mi oc za 420pln.

zadzwoniłem do link4 i wyłuszczyłem im sprawę podkreślając, że nie zapłacę im tyle i jeśli chcą bym został u nich muszą zaproponować mi taką cenę, aby nie chciało mi się ruszyć 4 liter na pocztę z wypowiedzeniem. Czary mary pstryk, po 1 minuscie na holdzie dostałem propozycję od L4 na 423pln.

dze end.

PZU mimo ze to ta sama grupa jakoś bardziej powściągliwe jest w zmianie cen - są wyższe ale nie aż takie różnice.

Data: 2016-07-27 07:53:31
Autor: tadeklodz
podwyżki OC
W dniu czwartek, 2 czerwca 2016 22:26:41 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
+/- potaniało w proamie, dwa inne TU były minimalnie droższe albo jedno nawet minimalnie tańsze (za kilka złotych to się nie opłacało zmieniać, znaczek też kosztuje i czas na pisanie wypowiedzenia).

> [...]

ciekawe. Właśnie z Proamy dostałem propozycję na następny rok. żadnych zmian : ten sam samochód i właściciel, -70% zniżki TYLKO składka o 80% wyższa

Data: 2016-07-27 17:26:59
Autor: J.F.
podwyżki OC
Użytkownik  tadeklodz napisał w wiadomości grup
ciekawe. Właśnie z Proamy dostałem propozycję na następny rok. żadnych zmian : ten sam samochód i właściciel, -70% zniżki TYLKO składka o 80% wyższa

W Lodzi ?

Bo tak wszyscy strasza:
http://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-artykuly/kierowco-trzymaj-si%c4%99-za-kiesze%c5%84-kolejne-podwy%c5%bcki/ar-BBuSqvg

a ja w maju placilem ~5% wiecej niz rok temu.

I sie zastanawiam - zdazylem przed podwyzkami, czy moze firmy zaczely ostro podnosic te najnizsze skladki, i jednym 50% podwyzki, a innym 5% ....

J.

Data: 2016-07-27 19:00:30
Autor: Budzik
podwyżki OC

[...]

Podwyzki sa bez dwóch zdań.
Ale jak zwykle srednio wiec jednego dotknie wiecej innego mniej a jeszcze innego wcale.

Data: 2016-07-27 20:03:41
Autor: Michał Jankowski
podwyżki OC
W dniu 2016-07-27 o 17:26, J.F. pisze:

a ja w maju placilem ~5% wiecej niz rok temu.

I sie zastanawiam - zdazylem przed podwyzkami, czy moze firmy zaczely
ostro podnosic te najnizsze skladki, i jednym 50% podwyzki, a innym 5% ...

Moja agentka dzwoniła w połowie czerwca, żeby natychmiast umowę podpisywać, bo od pojutrza drożeje...

   MJ

Data: 2016-07-29 17:27:53
Autor: Zenek Kapelinder
podwyżki OC
Zostawiles kropki. Bys dokonczyl i napisal o ile zdrozalo. Ja bym sie dowiedzial z czystej ciekawosci czy mnie w chuja nie robia.

Data: 2016-07-30 11:24:57
Autor: PiteR
podwyżki OC
na  ** p.m.s **  tadeklodz pisze tak:

ciekawe. Właśnie z Proamy dostałem propozycję na następny rok.
żadnych zmian : ten sam samochód i właściciel, -70% zniżki TYLKO
składka o 80% wyższa

Jakby ktoś był ciekaw ceny to w tym tygodniu w końcu wykupiłem OC.
Broker zaproponował (z 279zł TUZ) Proamę 430zł. Pojemność 1300cm3. Zniżka zmieniła się z 60% do 70%, przebieg deklarowany 5000km.
Osób poniżej 28lat brak.

--
jak się człowiek śpieszy to lakiernik się cieszy

Data: 2016-06-04 00:03:24
Autor: neoniusz
podwyżki OC
W dniu 02.06.2016 o 22:14, PiteR pisze:
Zmien ubezpieczyciela.
U mnie nic nie podrozalo, a ostatnio nawet potanialo.

neoniusz chwal się. To nie będzie potraktowane jako spam :)

Allianz Direct,

Lexus, 2007 rok, 2.5 V6
pelne znizki juz od dluzszego czasu, zarejestrowany w krakowie, kod pocztowy z podkarpacia (ciekawe, ze cos takiego w ogole przechodzi, ale to juz nie moj problem)

2012 - 219 zl
2013 - 266 zl
2014 - 356 zl
2015 - 314 zl
2016 - 300 zl

Faktem jest to, ze w 2011-2012 skladka byla 219 zl, wiec troche podrozalo, ale bez przesady, dalej uwazam, ze to rozsadna cena za OC.

Fluktuacja cen dosc dziwna, nie wiem na czym to polega.

Z allianz direct jest tylko jeden problem - ostatnio im sie cos powalilo i w pierwszym roku skladka jest SPORA. Kiedys tak nie bylo, ale teraz dla nowych klientow sa inne stawki niz przy kontynuacji. I to roznice tego rodzaju, ze jako kontunuacje mam 300 zl a jakbym chcial jako nowy klient to 700 zl. A w nastepnym roku znow mniej. Tak tylko z ciekawosci te opcje sprawdzilem, bo ja sie ich trzymam od poczatku nie tylko z tym autem, ale i z innymi.

Data: 2016-06-04 09:43:06
Autor: ąćęłńóśźż
podwyżki OC
Aż nie mogę uwierzyć :-o, za +/- podobny 2,5D w W-wie x2 (w granicach 600 zł - Link, Axa, Proama).

-- -- -

Data: 2016-06-02 22:41:14
Autor: Ghost
podwyżki OC

Użytkownik "neoniusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:niputh$q0k$2@node2.news.atman.pl...

W dniu 02.06.2016 o 19:33, PiteR pisze:

Wzrost OC gdzieś o 1.5 raza np z 380zł na 575zł

Zmien ubezpieczyciela.
U mnie nic nie podrozalo, a ostatnio nawet potanialo.

dawaj ubezpieczalnię, no chyba, że to skutek 10% ulgi

Data: 2016-06-03 13:31:12
Autor: RoMan Mandziejewicz
podwyżki OC
Hello neoniusz,

Thursday, June 2, 2016, 8:46:31 PM, you wrote:

Wzrost OC gdzieś o 1.5 raza np z 380zł na 575zł
Zmien ubezpieczyciela.
U mnie nic nie podrozalo, a ostatnio nawet potanialo.

Jak masz kontynuację u ubezpieczyciela, u którego masz również inne
ubezpieczenia i nie masz żadnych szkód, to mogło i potanieć. Ale
ogólna tendencja jest wzrostowa, niestety :(

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-06-04 00:05:44
Autor: neoniusz
podwyżki OC
W dniu 03.06.2016 o 13:31, RoMan Mandziejewicz pisze:
Jak masz kontynuację u ubezpieczyciela, u którego masz również inne
ubezpieczenia i nie masz żadnych szkód

To moze byc to rzeczywiscie. Poprobowalem opcji z przedluzeniem i z nowym ubezpieczeniem i roznica jest kosmiczna. Ale to tylko kwestia przedluzenia i bezszkodowosci, a nie liczby polis (sprawdzone).

podwyżki OC