podwyzki w kinach studyjnych

Data: 2014-08-26 18:14:18
Autor: Titus Atomicus
podwyzki w kinach studyjnych
Witam,
Zauwazylem ze ostatnio podrozaly bilety w kinie Luna i Praha [WAW].
W Lunie - Tanie Poniedzialki z 8 na 10, w Praha - Tanie Srody z 5 na 7.
A mowia ze w kraju deflacja?
Nie wiem czy to tylko jednorazowa podwyzka, czy zapowiedz dalszych podwyzek.
Zbiega sie to w czasie ze zmiana kierownictwa w Lunie (http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,16146542,Spore_zmiany_w_kinie
_Luna__Od_lipca_nowy_dzierzawca.html)
Obawiam sie, ze teraz bedzie sie bardziej zysk Liczyl...
--
TA

Data: 2014-08-26 18:54:44
Autor: Skylla
podwyzki w kinach studyjnych

Obawiam sie, ze teraz bedzie sie bardziej zysk Liczyl...

Nie narzekaj,ceny macie sensacyjnie niskie.
Zobacz sobie kino studyjne w Poznaniu:
http://www.kinomalta.pl/index.php/bilety
S.

Data: 2014-08-26 19:14:14
Autor: Titus Atomicus
podwyzki w kinach studyjnych
In article <ltie4k$5hg$1@sunflower.man.poznan.pl>,
 Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> wrote:

> Obawiam sie, ze teraz bedzie sie bardziej zysk Liczyl...

Nie narzekaj,ceny macie sensacyjnie niskie.
Zobacz sobie kino studyjne w Poznaniu:
http://www.kinomalta.pl/index.php/bilety
Ale te superniskie ceny to tyko jeden dzien w tygodniu.
No i martwie sie raczej na przyszlosc.
Cenami i potencjalnymi zmianami w repertuarze.
--
TA

Data: 2014-08-26 19:03:07
Autor: PiteR
 pisze tak:

Zauwazylem ze ostatnio podrozaly bilety w kinie Luna i Praha
[WAW]. W Lunie - Tanie Poniedzialki z 8 na 10, w Praha - Tanie
Srody z 5 na 7. A mowia ze w kraju deflacja?

Kiedyś chodziłem na domowe obiady. Zupa zdrożała z 2zł na 5zł hehe :)

--
Piter

podwyzki w kinach studyjnych