podwyzszany bus vs zwykly - minusy w trasie/na wakacjach?

Data: 2011-06-27 12:42:09
Autor: Piotr Molski
podwyzszany bus vs zwykly - minusy w trasie/na wakacjach?
Witam
rozmawialem ostatnio z gosciem ktory zjechal pol Europy fiatem Scudo.
Stwierdzil, ze w krajach poludniowych - Francja, Hiszpania itp. jest
sporo ograniczen (parkowanie, wjazd) dla samochodow wyzszych niz 2
metry i ogolnie niski bus lepszy niz wysoki.
Mozna prosic o potwierdzenie albo zaprzeczenie tej tezy? Mam mozliwosc
dolozenia wysokiego dachu do swojego VW T3 i zastanawiam sie czy
bedzie sporo minusow tej zabawy. Na pewno drozej na promach, bede mial
klopoty z jazda po lesnych drogach (czasami mi sie zdarza), co
jeszcze?

pozdr
Piotr

Data: 2011-06-28 08:54:52
Autor: Robcio
podwyzszany bus vs zwykly - minusy w trasie/na wakacjach?
jeszcze?

ja jezdzac z nartopudlem zauwazylem: problem z parkingami krytymi. Najczensciej w hotelach i supermarketach (zwlaszcza mniejszych). Wazne jak np spisz w hotelu w jakims wiedniu i nie chcesz calego sprzetu zostawiac na ulicy. W starych budynkach nawet 1,8m bywa norma

Data: 2011-06-29 21:51:30
Autor: BrunoJ
Robcio <robert_przylenk@wp.pl> napisał(a):
> [...]

ja jezdzac z nartopudlem zauwazylem: problem z parkingami krytymi. Najczensciej w hotelach i supermarketach (zwlaszcza mniejszych). Wazne jak np spisz w hotelu w jakims wiedniu i nie chcesz calego sprzetu zostawiac na ulicy. W starych budynkach nawet 1,8m bywa norma

To samo chcialem napisac wlasnie. W Monachium parkowalem na takim 6 pietrowym
gdzie bylo 1.75m ! Sadzac po sladach na suficie/progach nie wszystkim sie
udawalo...

--
pozdr
BrunoJ, Bydg

--

podwyzszany bus vs zwykly - minusy w trasie/na wakacjach?