podwyższenie opłaty w trakcie trwania umowy

Data: 2009-07-13 15:04:41
Autor: Jacek Sołtysik
podwyższenie opłaty w trakcie trwania umowy
Mam taki problem:

pewna firma podniosła mi opłatę miesięczną w trakcie trwania umowy
(przed chwilą to zauważyłem, jak zalogowałem się, że zapłacić za kolejny
miesiąc). Na infolinii dowiedziałem się, że rozsyłali informację o
podwyżce listem (zwykłym, nie poleconym) i termin możliwości
wypowiedzenia umowy już minął - ja tego listu nie otrzymałem - czy mogę
teraz jakoś wypowiedzieć tą umowę bez płacenia kar umownych? Prosiłbym o
podanie jakiś paragrafów, którymi mogę się podeprzeć.

podwyższenie opłaty w trakcie trwania umowy