podzial dyskĂłw

Data: 2010-03-30 09:14:05
Autor: qwerty
podzial dyskĂłw
Użytkownik "Krzysztof W." <kriss@artsdesign.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hos55q$br9$1@mx1.internetia.pl...
Witam

Instaluję nowy komp do składu i grafiki. Jak optymalnie podzielić dyski. Aby
był system, programy, pliki robocze, scratch disk.
Jak to optymalnie podzielić na 2 dyski fizyczne. Komputer nie będzie służył
do przechowywania plików bo wszystkie s± na serwerze.

Walnij siekierą - jak rozdzielisz tak będzie optymalnie. Dodatkowo radziłbym przeczytać netykietę.

Data: 2010-03-30 23:30:24
Autor: Krzysztof
podzial dysków

[...]

Walnij siekier± - jak rozdzielisz tak będzie optymalnie. Dodatkowo radziłbym przeczytać netykietę.

Dzięki, o tak± paradę wła¶nie mi chodziło. W Castoramie widziałem ¶wietne siekiery.

Kriss
Projektowanie graficzne i dtp
www.artsDesign.pl

podzial dyskĂłw