podzial dysków

Data: 2010-03-30 11:31:57
Autor: Remek
podzial dysków
Użytkownik "Krzysztof W." napisał:

Instaluję nowy komp...

Coraz bardziej panoszy się w sieci to wieśniacko-burackie określenie komputera - "komp". Pisz komputer, albo np. PC.

Remek

Data: 2010-03-30 11:52:31
Autor: OMSON
podzial dysków
Remek pisze:

Coraz bardziej panoszy się w sieci to wieśniacko-burackie określenie komputera - "komp". Pisz komputer, albo np. PC.

To może warto byłoby napisać slangowe zamiast "wieśniacko-burackie"? Ton Twojej wypowiedzi sugeruje, że dobrze czujesz takie klimaty...

Pzdr, OMSON

Data: 2010-03-30 12:30:52
Autor: Ingarden
podzial dysków
To może warto byłoby napisać slangowe zamiast "wieśniacko-burackie"? Ton Twojej wypowiedzi sugeruje, że dobrze czujesz takie klimaty...

O przepraszam! Zamiast kolokwialnego "czujesz takie klimaty", proponuję "taka kompozycja wypowiedzi nie jest Ci obca", ewentualnie "językowe środki, którymi raczysz się posługiwać, postrzegam jako typowe dla środowisk chłopsko-robotniczych".

--
le

Data: 2010-03-30 12:29:56
Autor: OMSON
podzial dysków
Ingarden pisze:

[...]

Co racja to racja :)

Pzdr, OMSON

Data: 2010-03-30 13:49:18
Autor: marfi
podzial dysków
Użytkownik "Ingarden" <ekstrakt_USUN_@o2.pl> napisał w wiadomości news:hosisb$vuk$1news.task.gda.pl...
[...]

  A jaki masz zasilacz?
--
marfi

Data: 2010-03-30 13:56:52
Autor: OMSON
podzial dysków
marfi pisze:

 A jaki masz zasilacz?

Ciężki. Tak z 5kg. :)

Pzdr, OMSON

Data: 2010-03-30 16:26:47
Autor: Mich@l
podzial dysków
W dniu 2010-03-30 12:30, Ingarden pisze:

środki, którymi raczysz się posługiwać, postrzegam jako typowe dla
środowisk chłopsko-robotniczych".

Oj, nie obrażaj pan robotnika, któren wraz z chłopem i inteligentem pracujoncem stanowiom zdrowom siłe narodu!!!

~~~~~~~~~~~~~~
A jak!!!
:)

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2010-03-31 17:44:50
Autor: asad10
podzial dysków

Użytkownik "Mich@l" <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hot1nn$gtm$1@inews.gazeta.pl...
[...]

-- To nie prawdy objawione a jedynie moje prywatne opinie ;)
Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl
Masz słuszną rację.
Pozdrawiam,
--
Andrzej Sadowski

Data: 2010-03-30 15:29:14
Autor: Remek
podzial dysków
Użytkownik "OMSON" napisał:

To może warto byłoby napisać slangowe zamiast "wieśniacko-burackie"?

Slangowe? W jakim środowisku? To zwykłe zaśmiecanie języka. Pewnie burakom to nie wadzi.

Ton Twojej wypowiedzi sugeruje, że dobrze czujesz takie klimaty...

Może Ty. Każdy sądzi po sobie.

Remek

Data: 2010-03-31 10:08:33
Autor: OMSON
podzial dysków
Remek pisze:

Może Ty. Każdy sądzi po sobie.

Ja sądzę, że odezwałeś sie tylko dlatego, że lubisz popyskować.

Nie napiszę EOT - bo cała ta przepychanka słowna ma merytorycznie niewiele wspólnego - zarówno z tematyką grupy jak i zadanym pytaniem
(jeśli masz z tym problem zapraszam na priv).

Pzdr, OMSON

Data: 2010-03-30 23:31:59
Autor: Krzysztof
podzial dysków

Instaluję nowy komp...

Coraz bardziej panoszy się w sieci to wieśniacko-burackie określenie komputera - "komp". Pisz komputer, albo np. PC.

Przepraszam, chodziło mi o mój osobisty komputer ;-)

Pozdrawiam
Kriss
===============================
Projektowanie graficzne i dtp
www.artsDesign.pl

Data: 2010-04-02 10:09:57
Autor: tad
podzial dysków
Remek wrote:

Coraz bardziej panoszy się w sieci to wieśniacko-burackie określenie
komputera - "komp". Pisz komputer, albo np. PC.

Czy ja wiem czy coraz bardziej? Jak bylem w liceum pod koniec XX wieku
to tez mowili komp.

--
tad

podzial dysków