[WAW] podziękowanie :)

Data: 2012-11-23 01:42:43
Autor: fakedroid
[WAW] podziękowanie :)
Dla kogoś, kto dzisiaj rano jechał ul. Rosoła, a potem Doliną Służewiecką w czarnej kurtce i butach SPD. Tego mi było trzeba. Codzienne dojazdy do pracy są nudne bez elementów rywalizacji :-) Pozdrawiam, Marcin

Data: 2012-11-23 07:32:23
Autor: pabloeldiablo333
[WAW] podziękowanie :)
W dniu piątek, 23 listopada 2012 10:42:43 UTC+1 użytkownik fake...@gmail.com napisał:
Dla kogoś, kto dzisiaj rano jechał ul. Rosoła, a potem Doliną Służewiecką w czarnej kurtce i butach SPD. Tego mi było trzeba. Codzienne dojazdy do pracy są nudne bez elementów rywalizacji :-)

I tak się chłopaki ścigaliście bez spodenek..? Czy uciekałeś - i stąd ten dreszczyk emocji? ;-)

Pozdr piątkowo :-)
pablo

Data: 2012-11-23 09:24:25
Autor: fakedroid
[WAW] podziękowanie :)
Tak, bo my, husaria polskich szos, spodenki zakładamy jak jest -10 ;-)

[WAW] podziękowanie :)