podziękowanie dla Szalonego Rekina

Data: 2010-09-13 10:25:39
Autor: ~BitPump
podziękowanie dla Szalonego Rekina
Witam,

Gdy trzeba to ganię, a gdy warto - to chwalę i dziękuję. Wczoraj miałem przyjemność prowadzić kurs instruktorski SDI - zajęcia na wodach otwartych, a mój kolega Robert prowadził w tym czasie kurs Rescue. Z różnych powodów wybraliśmy na te zajęcia bazę Crazy Shark nad jez. Białym.

Ku zaskoczeniu kandydatów i kursantów zostaliśmy ugoszczeni przez Jacka Kurzątkowskiego, czyli szefa bazy, po królewsku - przygotowano specjalnie dla nas dwie wyśmienite kaczki, bigos, flaczki oraz dodatkowo grzybki marynowane i gruszki w occie. Wszystko domowej roboty! Dodatkowo dostępny był żurek gotowany na ognisku.

Tą drogą chciałbym serdecznie podziękować Jackowi za takie przyjęcie.

http://junior.csl.pl/NUR/p1.jpg
http://junior.csl.pl/NUR/p2.jpg

~BitPump

Data: 2010-09-13 23:57:59
Autor: in for
podziękowanie dla Szalonego Rekina

Tą drogą chciałbym serdecznie podziękować Jackowi za takie przyjęcie.

Ależ my zawsze tak gościmy CD i IT. Witka i Michała podczas IDC na Białym
podjęliśmy ukraińskim daniem, tyle, że zapomniałem jak się ono nazywało (przepis
był od jednego z moich kursantów).

Cieszę się, że jesteś kolejnym Ojcem instruktorów (po wymienionych powyżej),
którzy odwiedzają naszą bazę :).

Jacek

--

podziękowanie dla Szalonego Rekina