podziękowanie za 1%PIT

Data: 2013-02-20 02:42:06
Autor: Sebastian
podziękowanie za 1%PIT
temat tylko pośrednio związany z bankowością, bo
to nie my zlecamy przelewy, tylko urzędy skarbowe

w odpowiedniej rubryce PIT podajemy KRS obdarowanej
instytucji, a w jednej z kolejnych: nieobowiązkowo
swoje dane, takie jak email czy nr komórki.

czy ktoś z Was dostał email z podziekowaniem?

Data: 2013-02-20 23:08:25
Autor: vvvvvv
podziękowanie za 1%PIT
Użytkownik "Sebastian" <zarzadkomplementariusza@gg.pl> napisał w wiadomości news:67c78450-5c0b-4da1-bdfe-c0acd291a1a1googlegroups.com...
[...]

=========================
a czy obdarowane instytucje dostają info ile kto dał? IMO nie, ale mogę się mylić. zresztą wolałbym żeby moje dane nie były przekazywane. moja żona raz kupiła jakieś kartki świąteczne i teraz nei może sie opędzić od przesyłek z prośbą o wsparcie z przeróżnych instytucji. rozpączkowało strasznie.

pzdr

Data: 2013-02-21 12:20:23
Autor: Q
podziękowanie za 1%PIT
czy ktoś z Was dostał email z podziekowaniem?

Kiedys kartke dostalem od jednej OPP
i przyznam, ze wtulwilem sie z deka,
bo nie na to dawalem 1%.

podziękowanie za 1%PIT