Data: 2009-11-09 11:15:57 | |
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3 | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
pod głupimi pretekstami zablokowali mi dostep
do kanału internetowego i ponad 2 tygodnie nie chcą odblokować, złozyłem obszerną pisemną reklamację i bank powinien odpowiedzieć, więc zadzwonili do mnie i odczytali mi bełkot który zamierzają do mnie wysłać. brzmi to, że "będą szczegółowo analizować moje zastrzeżenia" itp. okrągłe słówka. sens: może kiedyś tam Tobie odpowiemy, ale nie powiemy kiedy, ogólnie mamy cię w d... a na razie płać za konto z którego nie korzystasz mam pytanie: czy taka pogarda dla klienta jest w AllianzBanku normą czy wyjątkiem? -- |
|
Data: 2009-11-09 11:18:04 | |
Autor: kołdunka | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
pod głupimi pretekstami zablokowali mi dostep próbowałeś poprzez VW bank? K |
|
Data: 2009-11-09 11:32:18 | |
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3 | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
> pod głupimi pretekstami zablokowali mi dostep próbowałeś poprzez VW bank? żaden mBank, VW ani Toyoty czy inne Trabanty :) potrzebuję banku z oddziałami i kanałem internetowym -- |
|
Data: 2009-11-09 13:51:47 | |
Autor: kołdunka | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
potrzebuję banku z oddziałami i kanałem internetowym\VW ma oddział i Niemiecki system tranzakcyjny jk |
|
Data: 2009-11-09 13:56:58 | |
Autor: Tomasz Chmielewski | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
"ko��������������������������" wrote:
potrzebuj� banku z oddzia�ami i kana�em internetowym\VW ma oddzia� i Niemiecki system tranzakcyjny Tzn. trzeba znac jezyk niemiecki? Nie da sie wybrac polskiego? Latwo tu o pomylke. -- Tomasz Chmielewski http://wpkg.org |
|
Data: 2009-11-09 15:23:00 | |
Autor: kołdunka | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
Tzn. trzeba znac jezyk niemiecki? Nie da sie wybrac polskiego? tu maż wszystko wyjasnione http://www.vwbankdirect.pl/ jk |
|
Data: 2009-11-09 15:31:57 | |
Autor: Tomasz Chmielewski | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
"ko��������������������������" wrote:
Tzn. trzeba znac jezyk niemiecki? Nie da sie wybrac polskiego? Nie widze tam nic o interfejsie? Czyli tak jak pisales, w tym banku system transakcyjny jest po niemiecku, a nie po polsku? -- Tomasz Chmielewski http://wpkg.org |
|
Data: 2009-11-09 16:05:10 | |
Autor: kołdunka | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
system transakcyjny jest po niemiecku, a nie po polsku? chodzi o to że jondro jest 100% Niemieckie. Było o tym na grupie wiele razy kolina |
|
Data: 2009-11-09 07:15:09 | |
Autor: BK | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
On Nov 9, 4:05 pm, "kołdunka" <ks...@nnnmial.pl> wrote:
> system transakcyjny jest po niemiecku, a nie po polsku? Tzn., ze soft zostal zaprogramowany jedynie przez Niemcow i sprzet, na ktorym to stoi, zostal zaprojektowany i wykonany przez Niemcow? :) |
|
Data: 2009-11-09 16:26:20 | |
Autor: Tomasz Chmielewski | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
BK wrote:
On Nov 9, 4:05 pm, "kołdunka" <ks...@nnnmial.pl> wrote: Aryjski w 100%, jedynie dla niebieskookich blondynow ;) -- Tomasz Chmielewski http://wpkg.org |
|
Data: 2009-11-09 17:55:14 | |
Autor: kołdunka | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
,> Aryjski w 100%, jedynie dla niebieskookich blondynow ;)
chodzi o niezawodność (system został wybrany jako TOP Performer 2009) Jak widzisz na stronie jest 100% gwarancja że żaden kawałek kodu nie był ousourcowany poza NIemcy kolina |
|
Data: 2009-11-09 18:04:12 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
"koĹdunka" <ks425@nnnmial.pl> writes:
chodzi o niezawodnoĹÄ (system zostaĹ wybrany jako TOP Performer 2009) To by bylo fatalne, Niemcy to bardzo kiepscy programisci. Polacy, Ruscy, Amerykanie, Angole, nawet Hindusi sa duzo lepsi. To chyba kwestia sposobu ksztalcenia, ale nie jestem pewien. -- Krzysztof Halasa |
|
Data: 2009-11-09 18:22:23 | |
Autor: ikarek | |
pogarda AllianzBank dla klienta [OT] | |
UĹźytkownik "Krzysztof Halasa" <khc@pm.waw.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:m37htzfx4j.fsfintrepid.localdomain...
"koĹdunka" <ks425@nnnmial.pl> writes: A SAP to co, popierduĹka? ;) |
|
Data: 2009-11-09 10:13:36 | |
Autor: Tomek z Wawy | |
pogarda AllianzBank dla klienta [OT] | |
On 9 Lis, 18:22, "ikarek" <l...@poczta.spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
wrote: A SAP to co, popierdułka? ;) Właśnie wdrażamy SAPa w firmie. Gdyby to była popierdułka to by był pikuś, na tym się po prostu nie da pracować, bo ma jakąś wypaczoną logikę działania. Może dlatego, że nie jestem niebieskookim blondynem to mam go dość. Wszystko co do tej pory robiłem w systemie tekstowym, 20 letnim staruszku na informixie, w jednym oknie teraz muszę robić w 7 sesjach nie mając pewności, że to właśnie to o co mi chodzi... |
|
Data: 2009-11-09 21:53:28 | |
Autor: ikarek | |
pogarda AllianzBank dla klienta [OT] | |
Użytkownik "Tomek z Wawy" <tomek_z_wawy@tlen.pl> napisał w wiadomości news:f7489a72-b1da-460d-a7fa-6392786bf137p35g2000yqh.googlegroups.com...
On 9 Lis, 18:22, "ikarek" <l...@poczta.spamerzy.to.brudasy.onet.pl> wrote: A SAP to co, popierdułka? ;) Właśnie wdrażamy SAPa w firmie. Gdyby to była popierdułka to by był pikuś, na tym się po prostu nie da pracować, bo ma jakąś wypaczoną logikę działania. Może dlatego, że nie jestem niebieskookim blondynem to mam go dość. Wszystko co do tej pory robiłem w systemie tekstowym, 20 letnim staruszku na informixie, w jednym oknie teraz muszę robić w 7 sesjach nie mając pewności, że to właśnie to o co mi chodzi... -- -- -- -- -- -- - Bo tam jest milion opcji konfiguracji, tzn. wiele zachowań, które w prostszych systemach są podane "ex cathedra", w SAPie trzeba samemu zbudować. Efekt jest taki, że firma doskonale zarabia na wdrożeniach i na szkoleniach ze swoich produktów, bo przychodząc "z ulicy" nie sposób tego ogranąć. Zgadzam się, że użytkownicy nie mają lekko, ale podziwiam model biznesu, który stworzyli i który inne firmy z lepszym bądź gorszym skutkiem kopiują. |
|
Data: 2009-11-10 08:19:29 | |
Autor: Tomek z Wawy | |
pogarda AllianzBank dla klienta [OT] | |
On 9 Lis, 21:53, "ikarek" <l...@poczta.spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
wrote: Efekt jest taki, że firma doskonale zarabia na wdrożeniach i na Od nas wzięli "dopiero" 4 mln. Ale to nie koniec, bo produkcyjnego systemu nadal brak, a do tego dopiero wyceniają wszystkie rozszerzenia jakie musieli dla nas zrobić. Ale to zupełny OT i NTG, więc kończymy :) |
|
Data: 2009-11-11 00:40:28 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
pogarda AllianzBank dla klienta [OT] | |
"Tomek z Wawy" 1f518be7-13b4-46fa-8afa-97f5583dfe1c@37g2000yqm.googlegroups.com : Od nas wzięli "dopiero" 4 mln. Ale to nie koniec, bo produkcyjnego : systemu nadal brak, a do tego dopiero wyceniają wszystkie rozszerzenia : jakie musieli dla nas zrobić. Ale to zupełny OT i NTG, więc kończymy :) Nie śledzę wątku -- co to znaczy ,,od nas''? Od kogo? I kto wziął? :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2009-11-11 07:29:15 | |
Autor: kołdunka | |
pogarda AllianzBank dla klienta [OT] | |
Nie śledzę wątku Chodzlo o Niezawodny system VW banku jk |
|
Data: 2009-11-11 10:46:41 | |
Autor: Tomasz Chmielewski | |
pogarda AllianzBank dla klienta [OT] | |
"ko��������������������������" wrote:
Nie �ledz� w�tku Zupelnie zle. Chodzilo oczywiscie o to, ze niemiecki system VW Banku nie umywa sie do japonskiego systemu Toyota Banku. Miedzy nimi istnieje przepasc technologiczna, na niekorzysc VW Banku. A gdzies miedzy slowami ktos wspomnial o problemach z wdrazaniem SAP. -- Tomasz Chmielewski http://wpkg.org |
|
Data: 2009-11-09 19:01:47 | |
Autor: kołdunka | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
To chyba kwestia sposobu ksztalcenia, ale nie jestem pewien. zabacz ze VW jako jedyny daje KK które autoryzację maja w 100% online dzięcki systemowi kolina |
|
Data: 2009-11-09 19:03:25 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
"koĹdunka" <ks425@nnnmial.pl> writes:
zabacz ze VW jako jedyny daje KK ktĂłre autoryzacjÄ maja w 100% online dziÄcki systemowi Nie myslales o zmianie zajecia, na jakies mniej osmieszajace? -- Krzysztof Halasa |
|
Data: 2009-11-09 19:10:46 | |
Autor: kołdunka | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
Nie myslales o zmianie zajecia, na jakies mniej osmieszajace? niech zgadne pracujesz w konkurecji? jkolina |
|
Data: 2009-11-09 19:26:33 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
"koĹdunka" <ks425@nnnmial.pl> writes:
Nie myslales o zmianie zajecia, na jakies mniej osmieszajace? Jasne. -- Krzysztof Halasa |
|
Data: 2009-11-10 08:51:35 | |
Autor: kołdunka | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
Jasne. dla mnie to żenujonce. Pobijcie VW bank konkurecją a nie rozsiewaniem jkolina |
|
Data: 2009-11-10 10:07:42 | |
Autor: Tomasz Chmielewski | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
"ko��������������������������" wrote:
Jasne. Toyota Bank ma, jak wiadomo, japonskie jadro. VW Bank sie nie umywa. -- Tomasz Chmielewski http://wpkg.org |
|
Data: 2009-11-10 11:15:05 | |
Autor: kołdunka | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
Toyota Bank ma, jak wiadomo, japonskie jadro. nieprawda. System jest robiony przez australisjkom firmem w Indiach Jkolina |
|
Data: 2009-11-10 11:46:28 | |
Autor: Tomasz Chmielewski | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
"ko��������������������������" wrote:
Toyota Bank ma, jak wiadomo, japonskie jadro. Nieprawda. Jadro jest w 100% japonskie, a gwarancje mozna znalezc na ich stronie. VN Bank sie nie umywa. -- Tomasz Chmielewski http://wpkg.org |
|
Data: 2009-11-10 13:40:11 | |
Autor: Krzysztof Halasa | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
"koĹdunka" <ks425@nnnmial.pl> writes:
nieprawda. System jest robiony przez australisjkom firmem w Indiach No, Indianie (amerykanscy) tez sa lepsi, tylko zeby nie byli pod wplywem, chociaz nie wiem jak duzy jest ten problem. -- Krzysztof Halasa |
|
Data: 2009-11-11 16:55:41 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
"Krzysztof Halasa" m3k4xyd044.fsf@intrepid.localdomain No, Indianie (amerykanscy) tez sa lepsi, tylko zeby nie byli pod Problem wpływu? Ponoć ogromny, ale jednak bili się jak trzeźwi. A może to byli kanadyjscy indianie... ;) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2009-11-11 16:53:51 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
"kołdunka" hdbefg$5jl$1@news.onet.pl Toyota Bank ma, jak wiadomo, japonskie jadro. nieprawda. System jest robiony przez australisjkom firmem w Indiach W Indiach, ale z siedzibom w Wielkiej Brytanii? :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2009-11-10 15:12:33 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
"Tomasz Chmielewski" hdbag6$j8b$1@online.de Toyota Bank ma, jak wiadomo, japonskie jadro. Hm... A może by tak połączyć te dwa banki -- byłby komplet jaj... Znaczy -- jąder czy jonder... ;) Wiem, jeszcze potrzeba tego i owego... ;) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2009-11-09 20:11:52 | |
Autor: Tomasz Chmielewski | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
"ko��������������������������" wrote:
,> Aryjski w 100%, jedynie dla niebieskookich blondynow ;) Gdzie znajduje sie ta gwarancja? -- Tomasz Chmielewski http://wpkg.org |
|
Data: 2009-11-10 07:51:17 | |
Autor: Andrzej Kubiak | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
Dnia Mon, 09 Nov 2009 20:11:52 +0100, Tomasz Chmielewski napisał(a):
Gdzie znajduje sie ta gwarancja? W trollowni. AK |
|
Data: 2009-11-10 08:24:32 | |
Autor: Tomasz Chmielewski | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
Andrzej Kubiak wrote:
Dnia Mon, 09 Nov 2009 20:11:52 +0100, Tomasz Chmielewski napisał(a): A wiesz, naprawde czekalem na skan dokumentu "100% Aryan" ;) -- Tomasz Chmielewski http://wpkg.org |
|
Data: 2009-11-09 16:14:00 | |
Autor: Tomasz Chmielewski | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
"ko��������������������������" wrote:
system transakcyjny jest po niemiecku, a nie po polsku? Co jest niemieckie? -- Tomasz Chmielewski http://wpkg.org |
|
Data: 2009-11-09 16:14:54 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
"kołdunka" hd9b3d$86n$1@news.onet.pl system transakcyjny jest po niemiecku, a nie po polsku? chodzi o to że jondro jest 100% Niemieckie. Było o tym na grupie wiele razy Pozwę Cię do sądu!!! Bolą mnie płuca, gdy się śmieję, a po tym śmiałem się śmiechem zabójczym w sensie dosłownym! -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2009-11-09 15:57:12 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
"Tomasz Chmielewski" hd93hs$ptp$1@online.de \VW ma oddzia? i Niemiecki system tranzakcyjny Tzn. trzeba znac jezyk niemiecki? Nie da sie wybrac polskiego? Latwo tu o pomylke. Ale dopiero wtedy, gdy robisz jakąś tranzakcję. ;) Ciekawe, czy u naszych południowych sąsiadów jest bank Skoda. ;) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2009-11-09 17:47:26 | |
Autor: RK | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:hd9aug$okv$1inews.gazeta.pl... U południowych nie ale u zachodnich tak: http://www.skoda-bank.de/skodabank/home.htx |
|
Data: 2009-11-09 18:01:55 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
"RK" hd9h6r$pbp$1@atlantis.news.neostrada.pl Ale dopiero wtedy, gdy robisz jakąś tranzakcję. ;) U południowych nie ale u zachodnich tak: Dziękuję. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2009-11-09 14:23:20 | |
Autor: K.K. | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
czy taka pogarda dla klienta Niestety w każdym banku nie odblokują konta komuś, kto przez telefon lub na piśmie, bez innych zabiegów uwiarygadniających, twierdzi że jest tym, za którego się podaje. Uprzykrza to życie tym, którym faktycznie pieniądze przydałyby się bardzo i nie koniecznie ich własne. |
|
Data: 2009-11-09 14:23:20 | |
Autor: K.K. | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
czy taka pogarda dla klienta Niestety w każdym banku nie odblokują konta komuś, kto przez telefon lub na piśmie, bez innych zabiegów uwiarygadniających, twierdzi że jest tym, za którego się podaje. Uprzykrza to życie tym, którym faktycznie pieniądze przydałyby się bardzo i nie koniecznie ich własne. |
|
Data: 2009-11-09 15:27:40 | |
Autor: ikarek | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
Użytkownik "K.K." <zostaw.tylko.news_pl@homemedia.oraz.pl> napisał w wiadomości news:hd95sh$psr$1nemesis.news.neostrada.pl...
czy taka pogarda dla klienta Są banki bardziej przyjazne, bo jak sobie zablokowalem konto Inteligo (zaćmienie umysłowe na temat hasła), to bez problemu przez telefon je odblokowałem (zapomniałem również tzw. hasła telefonicznego, ale i to zostało przyjęte ze zrozumieniem ;p). Do autora wątku: może właśnie inteligo? W rodzinie mamy kilka kont u nich i wszyscy jesteśmy zadowoleni. Jedno "ale" - wydaje mi się, że oni nie dają kart kredytowych, ale my akurat nie korzystamy... |
|
Data: 2009-11-09 16:56:10 | |
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3 | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
Do autora wątku: może właśnie inteligo? W rodzinie mamy kilka i nie mają rachunków walutowych -- |
|
Data: 2009-11-09 14:50:14 | |
Autor: K.K. | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
Niestety w każdym banku nie odblokują konta komuś, kto przez telefon lub
na piśmie, bez innych zabiegów uwiarygadniających, twierdzi że jest tym, za którego się podaje. Uprzykrza to życie tym, którym faktycznie pieniądze przydałyby się bardzo i nie koniecznie ich własne |
|
Data: 2009-11-09 16:11:08 | |
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3 | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
Niestety w każdym banku nie odblokują konta komuś, kto przez telefon lub a jak nazwać bank który nie odblokowuje kanału internetowego pomimo osobistej wizyty w placówce, z dowodem osobistym w ręku? który "coś wyjasnia" dwa tygodnie, a potem odpisuje bla bla bla bo nie zamierza nic konkretnego "wyjasnić" w ciągu kolejnych 2 tyg? -- |
|
Data: 2009-11-09 16:12:28 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
pogarda AllianzBank dla klienta | |
<zwyklyklientwieluzwyklychbankow3@op.pl> 424e.00000306.4af8310c@newsgate.onet.pl a jak nazwać bank który nie odblokowuje kanału internetowego który "coś wyjasnia" dwa tygodnie, a potem odpisuje bla bla bla Taki bank nazywa się na przykład Bank Pocztowy. ;) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|