pogoda

Data: 2009-10-14 13:24:20
Autor: siwru
pogoda
W Warszawie leci z nieba obrzydliwy mokry snieg...
Czy ktos w takich warunkach jezdzi?
Pozdrav
TA

200 km na północny-wschód (z akcentem na wschód) to samo.
miałem jeździć ale w takich warunkach wymaga to zmiany opon na coś co ma choć odrobinę bieżnika.

//urwis//

Data: 2009-10-14 13:31:47
Autor: Kuba Stasiak
pogoda
Zrobiłem dziś 10km w tą pogodę i jeszcze drugie tyle przede mną. Nie wiele, ale więcej nie chce mi się. Wystarczy mi powrót do domu z pracy. Co do pytania, oprócz mnie widziałem przynajmniej 3 rowerzystów :)

pogoda