pogoda

Data: 2009-10-14 13:30:51
Autor: Rafał Wawrzycki
pogoda
Dnia 14 paź 2009 w liście [news:Titus_Atomicus-
B8F18C.13032614102009@news.onet.pl]  [Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world] napisał(a):

W Warszawie leci z nieba obrzydliwy mokry snieg...
Czy ktos w takich warunkach jezdzi?

Kurierzy, jak zawsze. Ale oni to nienormalni są... ;)

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2009-10-14 13:42:21
Autor: ¦wistak
pogoda
Rafał Wawrzycki napisał:
Kurierzy, jak zawsze. Ale oni to nienormalni są... ;)

Na ostrych kołach bez bieżnika?

Data: 2009-10-14 13:57:28
Autor: kosik
pogoda

Użytkownik "¦wistak" <swistak7@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hb4dev$ndd$1inews.gazeta.pl...
Na ostrych kołach bez bieżnika?

Akurat jakby¶ podliczył to mniej niż połowa kurierów jeĽdzi w pracy na OK.

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-10-14 21:22:10
Autor: Rafał Wawrzycki
pogoda
Dnia 14 paź 2009 w liście [news:hb4dev$ndd$1inews.gazeta.pl] ¦wistak [swistak7@gazeta.pl] napisał(a):

Na ostrych kołach bez bieżnika?

Ano. Oponki 23-25 zazwyczaj :)

Data: 2009-10-14 22:00:58
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
pogoda
Rafał Wawrzycki pisze:
Dnia 14 pa? 2009 w li?cie [news:hb4dev$ndd$1inews.gazeta.pl] ¦wistak [swistak7@gazeta.pl] napisał(a):

Na ostrych kołach bez bieżnika?

Ano. Oponki 23-25 zazwyczaj :)

Cał± zimę 06/07 przejeĽdziłem na szosowych slickach 700x23C.
Jedynie raz miałem problem jak dowaliło ¶wieżego ¶niegu,
było go więcej i więcej aż w pewnym momencie rower sie zatrzymał.
Koła wcinały się w ¶nieg a tylne buksowało.

No i lata temu a Alkiemloco po lasach chojnowskich zim± na slickach
26 x 1'5 cala ¶migali¶my po ¶niegu.

Seco

pogoda