pogoda po Niedzieli ?

Data: 2010-01-06 13:52:08
Autor: krzysiek.b
pogoda po Niedzieli ?
Witam,wiem,że to pytanie jest trudne :) ale czy po Niedzieli będzie
na minusie w górach szczególnie okolice Białki, bo idą dwa duże niże
z południa.

dzieki za odpowiedzi wróżek.

Krzysiek.B

Data: 2010-01-06 14:02:08
Autor: Harnaœ
pogoda po Niedzieli ?
On Wed, 06 Jan 2010 13:52:08 +0100, "krzysiek.b"
<krisbielany@poczta.onet.pl> wrote:

Witam,wiem,że to pytanie jest trudne :) ale czy po Niedzieli będzie
na minusie w górach szczególnie okolice Białki, bo idą dwa duże niże
z południa.

wg http://www.wetterzentrale.de/topkarten/fsavnmgeur.html
będzie sporo poniżej zera.

--
Harnaś

Data: 2010-01-06 17:33:01
Autor: ADAM
pogoda po Niedzieli ?
dzieki za odpowiedzi wróżek.

Krzysiek.B
Panie, po niedzieli zima pelna geba :)

--
Adam
Freebord snowboard the streets

Data: 2010-01-06 20:44:48
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
pogoda po Niedzieli ?

Witam,wiem,że to pytanie jest trudne :) ale czy po Niedzieli będzie
na minusie w górach szczególnie okolice Białki, bo idą dwa duże niże
z południa.

dzieki za odpowiedzi wróżek.

Będzie OK, kilka stopni na minusie w dzień.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-06 23:45:40
Autor: J_K_K
pogoda po Niedzieli ?

Użytkownik "krzysiek.b" <krisbielany@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3aca.000000a5.4b448778newsgate.onet.pl...
Witam,wiem,że to pytanie jest trudne :) ale czy po Niedzieli będzie
na minusie w górach szczególnie okolice Białki, bo idą dwa duże niże
z południa.

dzieki za odpowiedzi wróżek.

Klikaj sobie w ten link codziennie,
a nawet parę razy dziennie, to będziesz wiedział :-)

http://www.pogodynka.pl/miasto.php?miasto=Bia%B3ka+Tatrza%F1ska

Pzdr

JKK

Data: 2010-01-07 13:18:51
Autor: Krzysiek.B
pogoda po Niedzieli ?

> [...]
>
> dzieki za odpowiedzi wróżek.

Klikaj sobie w ten link codziennie,
a nawet parę razy dziennie, to będziesz wiedział :-)

Wielkie dzięki panowie,tchnęliście dużą radość w moje carvingowe serce.
Jak zobaczycie dojżałą parę w Białce na Radarcach, wykładającą się na sztruksie to będę ja z kobietą.
Już nie mogę doczekać się poniedziałku.

Pozdrufka.Krzysiek.B

Data: 2010-01-07 13:30:17
Autor: Tytus z fabryki