[x360] pogralbym w cos - wyscigi + TPP

Data: 2009-05-05 13:03:52
Autor: Dysiek
[x360] pogralbym w cos - wyscigi + TPP
Witam

Kupilem ostatnio Test Drive Unlimited i w ogole nie przypadl mi do gustu - denerwuje mnie ten tryb kariery. Czy mozecie polecic jakies dobre wyscigi w ktorych wybieram auto i po prostu sie scigam a nie kupuje domy, biore kredyty, etc? :-) Najlepiej do kwoty 70-80 zl (uzywka, badz jakas klasyka).

Druga sprawa - jaka fajna przygodowa TPP w stylu Prince of Persia e cenie max 100 zl?

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-05-05 11:09:11
Autor: szczebel
Dnia Tue, 05 May 2009 13:03:52 +0200, Dysiek napisał(a):

[...]

Burnout Revenge Cię interesuje? Mogę się z Tob± wymienić za jak±¶ grę o podobnej warto¶ci.

--
tomek_g

Data: 2009-05-05 13:15:43
Autor: Dysiek
[x360] pogralbym w cos - wyscigi + TPP
Burnout Revenge Cię interesuje? Mogę się z Tob± wymienić za jak±¶ grę o
podobnej warto¶ci.

Chyba wolalbym cos bardziej klasycznego, ale przemysle. Ew. wymiana za Test Drive Unlimited badz Assassins Creed wchodzilaby w gre?

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-05-05 11:28:37
Autor: szczebel
Dnia Tue, 05 May 2009 13:15:43 +0200, Dysiek napisał(a):

[...]

Jak najbardziej, u mnie stoi na półce i się kurzy :) --
tomek_g

Data: 2009-05-05 13:07:48
Autor: Dysiek
[...]

Moze Collin McRae Dirt by mi pasowal?

Dysiek

Data: 2009-05-05 12:14:59
Autor: kamil

"Dysiek" <brak@brak.pl> wrote in message news:gtp6m4$l92$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zalezy czy szukasz realizmu, czy banalnej scigalki na trzy wieczory. CMD to zdecydowanie to drugie.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-05 13:17:53
Autor: Dysiek
[x360] pogralbym w cos - wyscigi + TPP
Moze Collin McRae Dirt by mi pasowal?

Zalezy czy szukasz realizmu, czy banalnej scigalki na trzy wieczory. CMD to zdecydowanie to drugie.

Colin Dirt to banalna scigalka? Gralem lata temu w 1 i 2 na PC i bardzo mi sie podobaly i nie bylo banalnie :-) Wyglada to mniej wiecej tak samo czy seria zeszla na psy?

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-05-05 12:09:32
Autor: marklar
"Dysiek" <brak@brak.pl> wrote:

> [...]

Colin Dirt to banalna scigalka? Gralem lata temu w 1 i 2 na PC i
bardzo mi sie podobaly i nie bylo banalnie :-) Wyglada to mniej wiecej tak samo

Po colinie 2 nastala era Richard Burns Rally. I zmierzchu jej nie widac

Data: 2009-05-05 12:41:28
Autor: kamil

"Dysiek" <brak@brak.pl> wrote in message news:gtp790$nvu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nic wspolnego z CMR nie ma, chyba ze 5 metrowa droga hamowania ze 100km/h do 0 na szutrach to realizm. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-05 13:34:35
Autor: doslaw
Dysiek pisze:
[...]

burnout paradise polecam
i sie scigasz i robisz rozne inne rzeczy i rozwalasz auta i najlepiej gra sie na multi. ;)

Data: 2009-05-05 14:28:44
Autor: dziki
Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> napisał w wiadomości news:gtp88b$rmf$1inews.gazeta.pl...

burnout paradise polecam
i sie scigasz i robisz rozne inne rzeczy i rozwalasz auta i najlepiej gra sie na multi. ;)

no wlasnie problem tej gry polega IMO na tym, ze nadaje sie tylko do multi.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-05-05 15:10:04
Autor: doslaw
dziki pisze:
[...]

w sumie prawda
od prawie roku nie chce mi sie przejsc jeszcze 100 wyjscigow (singiel) do uzyskania licencji elite.
a gram w to niemalze codziennie ;)

Data: 2009-05-05 14:31:30
Autor: dziki
[x360] pogralbym w cos - wyscigi + TPP
Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gtp6en$k3a$1inews.gazeta.pl...

[...]

mi sie bardzo podobal Grid; model jazdy, zachowanie kierowcow, patent z cofaniem czasu jest swietny.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-05-05 15:15:09
Autor: doslaw
Dysiek pisze:
[...]

forza motorsport 2

tyle, ze tu juz obowiazkowo kierwnica (wiadomo- koszty :/ )

ale zachowanie pojazdow i reakcje kierownicy zrobione genialnie

Data: 2009-05-05 14:33:00
Autor: marklar
doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote:
Dysiek pisze:
> [...]

tyle, ze tu juz obowiazkowo kierwnica (wiadomo- koszty :/ )

ale zachowanie pojazdow i reakcje kierownicy zrobione genialnie

.... jak na konsole.

Data: 2009-05-06 19:42:47
Autor: doslaw
Dysiek pisze:
[...]

... jak na konsole.

no. jak na grÄ™.

Data: 2009-05-07 16:49:37
Autor: petergriffin
[x360] pogralbym w cos - wyscigi + TPP

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gtp6en$k3a$1inews.gazeta.pl...

Druga sprawa - jaka fajna przygodowa TPP w stylu Prince of Persia e cenie max 100 zl?

Dobrym pomysłem mog± być tomb raidery. Ew. Assasin. Ale nie ma już chyba nic bardziej podobnego do Prince'a.

petergriffin # GT: petergriffin PL

Data: 2009-05-07 21:31:00
Autor: Dysiek
[x360] pogralbym w cos - wyscigi + TPP
Dobrym pomysłem mog± być tomb raidery. Ew. Assasin. Ale nie ma już chyba nic bardziej podobnego do Prince'a.

W Assassina gralem - nudny po kilku misjach sie zrobil.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-05-08 10:26:00
Autor: petergriffin
[x360] pogralbym w cos - wyscigi + TPP

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gtvctm$4f0$1inews.gazeta.pl...
Dobrym pomysłem mog± być tomb raidery. Ew. Assasin. Ale nie ma już chyba nic bardziej podobnego do Prince'a.

W Assassina gralem - nudny po kilku misjach sie zrobil.

A to nie wiem, bo nawet pierwszej nie skończyłem :-> Za to prince'a przechodziło mi się wybornie.

petergriffin # GT: petergriffin PL

Data: 2009-05-08 11:46:21
Autor: Marcin Gardeła
Dysiek wrote:
W Assassina gralem - nudny po kilku misjach sie zrobil.

Hyhy, jak wszyscy w koło tr±bili o tym, że cholernie nudny to nie wierzyłem, pożyczyłem, pierwsze kilkadziesi±t minut - super, potem coraz lepiej, gra się rozwija, aż nagle przychodzi otrzeĽwienie:
- kurde, i tak do samego końca?
Jaka¶ połowa gry i nie mam najmniejszej ochoty na ni± dłużej patrzeć.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-05-08 12:41:52
Autor: dziki
[x360] pogralbym w cos - wyscigi + TPP
Użytkownik "Marcin Gardeła" <diobeu@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gu0v22$ouk$1inews.gazeta.pl...
Dysiek wrote:
W Assassina gralem - nudny po kilku misjach sie zrobil.
Jaka¶ połowa gry i nie mam najmniejszej ochoty na ni± dłużej patrzeć.

a ja przeszedlem. Spodobalo mi pare nowinek. Rozrywka rzeczywiscie strasznie schematyczna, ale ta przechodzilem jakby tak przy okazji. Skupilem sie na ogladaniu miast i bieganiu po dachach. Ponoc sa wiernie odwzorowane. No ale wystarczy; drugiej czesci juz nie lykne.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-05-08 14:23:42
Autor: Cezar
[x360] pogralbym w cos - wyscigi + TPP
Użytkownik "dziki" <ten.adres@jest.nieprawdziwy> napisał w wiadomo¶ci news:gu129d$uge$1news.dialog.net.pl...
Dysiek wrote:
[...]

A ja dopiero zacznę :D Kupiłem jaki¶ miesi±c temu i jako¶ tak nie było okazji się zebrać. Wiele się nie spodziewam, parę godzin miłego grania

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-05-08 14:44:55
Autor: doslaw
Marcin Gardeła pisze:
Dysiek wrote:
[...]

ejj, to sprzedaj mi po niskiej cenie ;)

ja tam przeszedlem wiekszosc misji na pozyczonej, ale jeszcze te cholerne flagi zostaly i rozne takie poboczne pierdoly , w sumie niecale 300G jeszcze to zrobienia .. poza tym z przyjemno¶ci± mi sie biega, skacze (nieporównywalnie przyjemniej niz w mirror edż) i zabija żołnierzyków i to jest jedna z tych plyt, co chce sie je miec i nie sprzedawac :)

Data: 2009-05-08 14:55:46
Autor: Marcin Gardeła
doslaw wrote:
ejj, to sprzedaj mi po niskiej cenie ;)

Była pożyczona.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-05-08 19:32:04
Autor: doslaw
Marcin Gardeła pisze:
doslaw wrote:
ejj, to sprzedaj mi po niskiej cenie ;)

Była pożyczona.

;)

a producenci sie dziwia, ze tak malo gier sie sprzedaje... :D

ale co by nie bylo.. wlasnie z godzine temu wykupilem taka za ~40 zeta

Data: 2009-05-11 15:51:16
Autor: kamil

"doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote in message news:gu19g4$8ml$3inews.gazeta.pl...

[...]

Serio te flagi zbierasz? Jakos nie wyobrazam sobie marnowac kilku wieczorow zagladajac w kazdy zakamarek miasta.

Mialo byc polaczenie Thiefa z Prince of Persia, a wyszlo nudno. Skonczylem bardziej z poczucia obowiazku niz przyjemnosci, ale trzeba przyznac ze wizualnie gra prezentuje sie wysmienicie i mnie dosc mocno wchlonela w klimat pustyni, biedy i smierdzacych zaulkow miast.

Pozdrawiam
Kamil

[x360] pogralbym w cos - wyscigi + TPP