[x360] pogralbym w cos - wyscigi + TPP

Data: 2009-05-05 13:07:48
Autor: Dysiek
[x360] pogralbym w cos - wyscigi + TPP
Kupilem ostatnio Test Drive Unlimited i w ogole nie przypadl mi do gustu - denerwuje mnie ten tryb kariery. Czy mozecie polecic jakies dobre wyscigi w ktorych wybieram auto i po prostu sie scigam a nie kupuje domy, biore kredyty, etc? :-) Najlepiej do kwoty 70-80 zl (uzywka, badz jakas klasyka).

Moze Collin McRae Dirt by mi pasowal?

Dysiek

Data: 2009-05-05 12:14:59
Autor: kamil

"Dysiek" <brak@brak.pl> wrote in message news:gtp6m4$l92$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zalezy czy szukasz realizmu, czy banalnej scigalki na trzy wieczory. CMD to zdecydowanie to drugie.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-05 13:17:53
Autor: Dysiek
[x360] pogralbym w cos - wyscigi + TPP
Moze Collin McRae Dirt by mi pasowal?

Zalezy czy szukasz realizmu, czy banalnej scigalki na trzy wieczory. CMD to zdecydowanie to drugie.

Colin Dirt to banalna scigalka? Gralem lata temu w 1 i 2 na PC i bardzo mi sie podobaly i nie bylo banalnie :-) Wyglada to mniej wiecej tak samo czy seria zeszla na psy?

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-05-05 12:09:32
Autor: marklar
"Dysiek" <brak@brak.pl> wrote:

> [...]

Colin Dirt to banalna scigalka? Gralem lata temu w 1 i 2 na PC i
bardzo mi sie podobaly i nie bylo banalnie :-) Wyglada to mniej wiecej tak samo

Po colinie 2 nastala era Richard Burns Rally. I zmierzchu jej nie widac

Data: 2009-05-05 12:41:28
Autor: kamil

"Dysiek" <brak@brak.pl> wrote in message news:gtp790$nvu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nic wspolnego z CMR nie ma, chyba ze 5 metrowa droga hamowania ze 100km/h do 0 na szutrach to realizm. ;)

Pozdrawiam
Kamil

[x360] pogralbym w cos - wyscigi + TPP