[x360] pogralbym w cos - wyscigi + TPP

Data: 2009-05-05 14:31:30
Autor: dziki
[x360] pogralbym w cos - wyscigi + TPP
Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:gtp6en$k3a$1inews.gazeta.pl...

Kupilem ostatnio Test Drive Unlimited i w ogole nie przypadl mi do gustu - denerwuje mnie ten tryb kariery. Czy mozecie polecic jakies dobre wyscigi w ktorych wybieram auto i po prostu sie scigam a nie kupuje domy, biore kredyty, etc? :-) Najlepiej do kwoty 70-80 zl (uzywka, badz jakas klasyka).

mi sie bardzo podobal Grid; model jazdy, zachowanie kierowcow, patent z cofaniem czasu jest swietny.

pozdrawiam,
dziki.

[x360] pogralbym w cos - wyscigi + TPP