[x360] pogralbym w cos - wyscigi + TPP

Data: 2009-05-05 15:15:09
Autor: doslaw
[x360] pogralbym w cos - wyscigi + TPP
Dysiek pisze:
Witam

Kupilem ostatnio Test Drive Unlimited i w ogole nie przypadl mi do gustu - denerwuje mnie ten tryb kariery. Czy mozecie polecic jakies dobre wyscigi w ktorych wybieram auto i po prostu sie scigam a nie kupuje domy, biore kredyty, etc? :-) Najlepiej do kwoty 70-80 zl (uzywka, badz jakas klasyka).

forza motorsport 2

tyle, ze tu juz obowiazkowo kierwnica (wiadomo- koszty :/ )

ale zachowanie pojazdow i reakcje kierownicy zrobione genialnie

Data: 2009-05-05 14:33:00
Autor: marklar
doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote:
Dysiek pisze:
> [...]

tyle, ze tu juz obowiazkowo kierwnica (wiadomo- koszty :/ )

ale zachowanie pojazdow i reakcje kierownicy zrobione genialnie

.... jak na konsole.

Data: 2009-05-06 19:42:47
Autor: doslaw
Dysiek pisze:
[...]