pogróżki na skrzyżowaniu

Data: 2010-04-27 19:45:54
Autor: maky
pogróżki na skrzyżowaniu
Zapisałeś numery?

Data: 2010-04-27 20:10:22
Autor: Pedro
pogróżki na skrzyżowaniu
Zapisałeś numery?

Nie, zszokowany, patrzyłem na rozwój sytuacji. Rejestracje widziałem przez ułamek sekundy, jak odleciał na zielonym. Był by sens zapisywać numery? I co miał bym z nim zrobić?Pytam się, bo kompletnie nie wiem.
Co do Policji, wiem że czasem pojawia się jak z pod ziemi i respekt za ich obecność i reakcje a czasem ospale jak kiedyś zatrzyamłem pijaka na Jagodnie który leciał od rowu po porawej do rowu po lewej 80km/h  w Niedziele w największy ruch, zmiane mieli i czekalem 2 h.Zeby nie było że się czepiłem niewinnego pana 2,5 promila miał po 3 godzinach od zatrzymania, przez dwie godziny sikal, biegał, robił pompki i kopał okoliczną kapliczke.

Data: 2010-04-27 21:55:26
Autor: nalesnik
pogróżki na skrzyżowaniu
On 27.04.2010 19:45, maky wrote:
Zapisałeś numery?

po co numery?

--
pozdr
nalesnik

Data: 2010-04-28 09:53:11
Autor: Artur\(m\)
pogróżki na skrzyżowaniu

Użytkownik "nalesnik" <mu5k@o2.o2.o2.o2.pl> napisał w wiadomości
On 27.04.2010 19:45, maky wrote:
> Zapisałeś numery?

po co numery?

Na wszelki wypadek.
Zawsze tak robię jak mi jakiś the Bil coś się "ponawydurnia"

Data: 2010-04-28 10:48:13
Autor: maky
pogróżki na skrzyżowaniu
Zastosowań jest co najmniej kilka. Większość z takich gierojów to gieroje sytuacyjni. Gdzieś pracują, mają rodzinę. Spotkanie z takim gościem na jego terenie jest już zdecydowanie mniej komfortowe dla niego. I nie mówię tu absolutnie o jakiejś wendecie. Zdarzyło mi się, że jeden z takich gości trafił do mnie jako 'petent'. Nie było odwetu ale minę miał nietęgą.

On 2010-04-27 21:55, nalesnik wrote:
On 27.04.2010 19:45, maky wrote:
Zapisałeś numery?

po co numery?

Data: 2010-04-28 11:23:10
Autor: krzysiek82
pogróżki na skrzyżowaniu
maky pisze:
Zdarzyło mi się, że
jeden z takich gości trafił do mnie jako 'petent'. Nie było odwetu ale minę miał nietęgą.

Masz fotkę? Chciałbym to zobaczyć :)

--
krzysiek82

Data: 2010-04-28 12:27:03