pogróżki na skrzyżowaniu

Data: 2010-04-28 08:00:31
Autor: Przemek V
pogróżki na skrzyżowaniu

Użytkownik "Pedro" <lapadura@o2.pl> napisał w wiadomości news:hr760d$m8i$1news.dialog.net.pl...

Pasażer z tyłu otworzył drzwi i powiedział żebym się nie gapił, zapytałem czemu, stwierdził że mi przypierdoli a jak mam jaja to żebym zjechał w Henryka Brodatego to mi "wyjebie jedynkę z przodu, dojebie a później będę mu mlaskał laskę" cały czas mocno podkreślał "PEDALE", zszokowany patrzyłem na pana i zastanawiałem się co będzie dalej

Najbardziej się ubawiłem się tym Henrykiem Brodatym. Już widzę drecha artykułującego "Hen_ry_ka Bro_da_te_go".

Data: 2010-04-29 01:43:19
Autor: Pedro
pogróżki na skrzyżowaniu

Najbardziej się ubawiłem się tym Henrykiem Brodatym. Już widzę drecha
artykułującego "Hen_ry_ka Bro_da_te_go".
W prawo mnie zaprosił.

Data: 2010-04-29 22:09:10
Autor: Przemek V
pogróżki na skrzyżowaniu

Użytkownik "Pedro" <lapadura@o2.pl> napisał w wiadomości news:hrah7m$gk2$1news.dialog.net.pl...

Najbardziej się ubawiłem się tym Henrykiem Brodatym. Już widzę drecha
artykułującego "Hen_ry_ka Bro_da_te_go".
W prawo mnie zaprosił.

W prawo to już całkiem co innego ;)

pogróżki na skrzyżowaniu