pogryzienie na terenie zamknietej posesji

Data: 2011-10-07 08:27:40
Autor: Kowal
pogryzienie na terenie zamknietej posesji
W dniu dzisiejszym otrzymalem telefon, iz mam sie zglosic do
weterynarza w celu oddania psa na obserwacje. I teraz moje pytanie
brzmi- czy mam obowiazek oddac psa na obserwacje jesli posiada
aktualne szczepienia, a pogryzienie mialo miejsce na 'jego terenie'/
mojej posesji. Oraz kto oplaci pobyt psiaka w placowce weterynaryjnej.

Musisz oddac psa, ewentualnie pies moze zostac na obserwacji u ciebie. Zalezy to od weterynarza.
Jezeli o pogryzieniu zostalo powiadomione pogotowie, to lekarz ma obowiazek powiadomic weterynarza (gminnego czy powiatowego, tego nie pamietam), a on z automatu ma brac psa na obserwacje.
Tak bylo w przypadku jak mnie pies pokasal.

Pozdrawiam

pogryzienie na terenie zamknietej posesji