pogryzienie na terenie zamknietej posesji

Data: 2011-10-07 18:43:37
Autor: Bydlę
On 2011-10-06 14:36:49 +0000, Michal <miklamer@gmail.com> said:

Witam serdecznie,

W dniu wczorajszym na teren budowy (budowa oznaczona tablica
informacyjna, info o zakazie wstepu + informacja o luzno biegajacych
psach) wtargnela starsza pani.

OK

Po wyjsciu z samochodu zaatakowal ja
pies

Pies ma prawo jazdy?

na skutek
krzyku od razu wybieglem z terenu budowy

Wybiegłeś z terenu, czyli nie było cię tam, gdzie była ta kobieta i pies.

Uspokoilem psa krzykiem

Tak, jasne - psy zawsze się relaksują w ten sposób.

W dniu dzisiejszym otrzymalem telefon, iz mam sie zglosic do
weterynarza w celu oddania psa na obserwacje.

Telefonem, to pan może wie pan co.

Zbulwersowany jestem faktem, ze w takiej sytuacji (wtargniecia na
teren posesji) pies staje sie winny

To ta pani biegała po terenie budowy, a pies tam wtargnął?

z gory dzieki za informacje

1. gratis - najmij prawnika, by zeznawał za ciebie lub cię do tego przygotował.
Bo sobie krzywdę zrobisz...

--
Bydlę

pogryzienie na terenie zamknietej posesji