pogrzeb grupy

Data: 2013-05-20 09:40:24
Autor: Rafał Wiśniewski
pogrzeb grupy
hit sezonu i nic zero NULLO. Nawet artysta z Elbląga przestał pisać wiersze

Data: 2013-05-20 10:15:43
Autor: Tasiorsa
pogrzeb grupy
W dniu 2013-05-20 09:40, Rafał Wiśniewski pisze:
hit sezonu i nic zero NULLO. Nawet artysta z Elbląga przestał pisać wiersze
Wydaje mi sie ze to przez to ze coraz mniej serwerow dziala. Sam wczoraj zobaczylem napis server not response i szukalem innego serwera :) A co do meczu Legia wygrala, stylem nie zachwycaja w Jasia nie wierze i mam powazne obawy ze sen o LM skonczy sie jeszcze tego lata....

Krzysiek

Data: 2013-05-20 13:58:09
Autor: PawelC
pogrzeb grupy
W dniu 2013-05-20 10:15, Tasiorsa pisze:
[...]

Dla chcącego nic trudnego, newsnet umiera bo coraz mniej ludzi z niego che korzystać.
Wielu nie ma w ogole o tym pojęcia, że coś takiego istnieje... ludzie jak już coś to wolą się lansować na jakiś portalach społecznościowych. Znak czasów

Data: 2013-05-20 16:49:16
Autor: Cavallino
pogrzeb grupy

Użytkownik "Rafał Wiśniewski" <rafalson@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:knckj5$2a7$1@mx1.internetia.pl...
hit sezonu i nic zero NULLO.

Nie dziwota, jak nie ma z kim gadać, a jak Legii sędziowie pomagają to już nawet nikt się nie oburza - tak widać musi być.

Data: 2013-05-20 18:44:16
Autor: pixell
pogrzeb grupy
W dniu 2013-05-20 16:49, Cavallino pisze:
Nie dziwota, jak nie ma z kim gadać, a jak Legii sędziowie pomagają

"... i tak kurwa do zajebania" (grupy)

P.

Data: 2013-05-23 22:08:38
Autor: giebe-ls
pogrzeb grupy

Elbląg to sie przewija jak odcinki z Krakowa

Grzegorz Brzeczyszczykiewicz <league soccer>

pogrzeb grupy