pojazd, mikrovan do 22000?

Data: 2009-06-11 10:52:24
Autor: Jakub Jewuła
pojazd, mikrovan do 22000?
Witam jakie sugestie, samochód do 22 tys warunkiem jest aby był
przynajmniej z 2001 roku, raczej nie chce starszego niż mam obecnie i
aby miał budowę vana i aby nadawał się zarówno do miasta (więc nie
chce jakichś krążowników) jak i na dłuzsze wypady np kilkaset km.
Zastanawiałem się nad scenikiem i xarą picasso, meriva też by była jak
najpardziej ok ale chyba trzeba by dać nieco więcej bo to stosunkowo
młody model.

Wczoraj na allegro skonczyl sie Fiat Idea z 2005r za cos okolo 23000zl.
Ladnie wyposazony, podobno maly przebieg. Mysle ze warto sprawdzic.
Jesli byl kupiony w Krakowie i tu serwisowany to latwo zweryfikujesz stan.

Mialem sie nim zainteresowac, ale jednak skupie sie na nowym aucie.

pojazd, mikrovan do 22000?