pojazd, mikrovan do 22000?

Data: 2009-06-11 12:11:48
Autor: Bastion
pojazd, mikrovan do 22000?

Użytkownik "mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl> napisał w wiadomości news:h0qfuo$d7e$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam jakie sugestie, samochód do 22 tys warunkiem jest aby był przynajmniej
z 2001 roku, raczej nie chce starszego niż mam obecnie i aby miał budowę
vana i aby nadawał się zarówno do miasta (więc nie chce jakichś krążowników)
jak i na dłuzsze wypady np kilkaset km.

Jak slysze o mikrovanie to zawsze kojarzy mi sie z Fiatem Panda Van:)))
http://flib.samar.pl/5/100/5104eize6b.jpg
To auto naprawde nazywa sie Fiat Panda Van!
:))
Juz nie moge sie doczekac Smarta albo Tata w wersji Van:)

Data: 2009-06-13 15:57:47
Autor: Przemek V
pojazd, mikrovan do 22000?

Użytkownik "Bastion" <bez@maila.pl> napisał w wiadomości news:h0qm0p$pjk$1mx1.internetia.pl...

[...]

Mnie w Meksyku w wypożyczalni zaproponowali zamiast zarezerwowanego X-Traila tańszy samochód niższej klasy -Mini SUV. Gdy się dopytałem co to za Mini SUV okazało się, że.... Fiat Panda :))))

pojazd, mikrovan do 22000?