pojazd, mikrovan do 22000?

Data: 2009-06-13 01:41:58
Autor: Krzycek
pojazd, mikrovan do 22000?
A co myślisz o Seacie ALTEA?

k.

Użytkownik "mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl> napisał w wiadomości news:h0qfuo$d7e$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam jakie sugestie, samochód do 22 tys warunkiem jest aby był przynajmniej z 2001 roku, raczej nie chce starszego niż mam obecnie i aby miał budowę vana i aby nadawał się zarówno do miasta (więc nie chce jakichś krążowników) jak i na dłuzsze wypady np kilkaset km.
Zastanawiałem się nad scenikiem i xarą picasso, meriva też by była jak najpardziej ok ale chyba trzeba by dać nieco więcej bo to stosunkowo młody model.
Interesująca jest też honda jazz i civic model 2001-2005.
O ile przy jazz jszcze się zmieszczę w cenie o tyle civic juz chyba jest nieco drozszy.
Może jeszcze jakieś sugestie co warto brać pod uwagę w tej cenie i przy założeniach jak powyżej?

Data: 2009-06-13 16:23:04
Autor: mariuszmo
pojazd, mikrovan do 22000?

Użytkownik "Krzycek" <krzycek@interia.eu> napisał w wiadomości news:h0up4g$j6j$1news.dialog.net.pl...