pojazd uprzywilejowany jadący pod prąd

Data: 2009-09-23 12:57:57
Autor: gom3z
pojazd uprzywilejowany jadący pod prąd
Kilka dni temu, jadąc sobie spokojnie nocną porą (ok. godziny 24) przez miasto, natknąłem się na bardzo dziwny widok: ulicą, którą jechałem (jedna z głównych dróg miasta, dwupasmowka rozdzielona pasem zieleni, ograniczenie prędkości podwyższone do 70km/h) jechał sobie tempem defiladowym Pojazd Czyszczący Krawężniki (ciężarówka klasy Star/Jelcz). Sęk w tym, że ów pojazd.. jechał pod prąd :) Jechał oczywiście z włączonym migającym pomarańczowym kogutem. Pytanie - czy miał jakiekolwiek prawo jechać pod prąd? Przecież o wypadek w takiej sytuacji nietrudno..

normalnie się dziwię, że nie zadzwoniłeś na Policję!
przecież to bandytyzm w biały dzień!
niech leży i się zbiera ten cały smród, będzie gites,
no bo komu to przeszkadza nie?

pojazd uprzywilejowany jadący pod prąd