pojebane Araby z Pakistanu

Data: 2010-08-27 14:11:18
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
pojebane Araby z Pakistanu
Data: 2010-08-27 16:46:48
Autor: PesTYcyD
pojebane Araby z Pakistanu
W dniu 2010-08-27 14:11, EUR waluta obiecana przez PiS do 2009 pisze:
http://sensacje.wp.tv/i,Nagranie-ze-smiertelnego-linczu,mid,627084,index.html

Skurwysyny prawie jak Polacy
Tfu!

Mi na WP pokazuj± siê tylko krótkie czo³ówki a film nie idzie.

Data: 2010-08-27 16:50:47
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
pojebane Araby z Pakistanu
U¿ytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i58j4r$22f$1news.onet.pl...
[...]

Pewnie masz Microsoft Internet Explorer
Spróbuj inn± przegladarke

Data: 2010-08-27 20:08:46
Autor: abc
pojebane Araby z Pakistanu
Jakie Araby z Pakistanu?  To nie s± ¿adne Araby.  Prawie po³owa mieszkañców
Pakistanu mówi po pend¿absku a reszta u¿ywa jêzyka pasztu, urdu i jeszcze
innych jêzyków.  Jêzykiem oficjalnym jest urdu, a angielski jest lingua
franca pakistañskiej elity.

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2010-08-27 20:12:21
Autor: raff
pojebane Araby z Pakistanu
W dniu 2010-08-27 20:08, abc pisze:
Jakie Araby z Pakistanu?  To nie sÄ… żadne Araby.  Prawie poÅ‚owa mieszkaÅ„ców
Pakistanu mówi po pendżabsku a reszta używa języka pasztu, urdu i jeszcze
innych jÄ™zyków.  JÄ™zykiem oficjalnym jest urdu, a angielski jest lingua
franca pakistańskiej elity.

Ale Jogi jest niedouczony. Jak zreszta wiekszosc "elyty" tutaj.

I potem Tusk ma poparcie 60%

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-27 20:18:44
Autor: abc
pojebane Araby z Pakistanu
Ale Jogi jest niedouczony. Jak zreszta wiekszosc "elyty" tutaj.

I potem Tusk ma poparcie 60%

WYKSZTA£CIUCHY (w oryginale So³¿enicyna - "obrazowanszczina") s±
niewiarygodni z natury rzeczy. Usi³uj± zaj±æ pozycjê wymordowanej
tradycyjnej inteligencji bêd±c w rzeczywisto¶ci  nieposiadaj±c±
inteligenckiego etosu podróbk±.

Data: 2010-08-27 21:04:13
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
pojebane Araby z Pakistanu
U¿ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c78018d$0$20990$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wy SKURWYSYNY abc raffy cytryny Ensitherumy Piotry i reszta guwna Jerzego Urbana - ruskiego Rzydziora
SKURWYSYNA GEN. POLICJI KLUKA z KATOWIC i RESZTY POLICYJNO-GANGSTERSKIEGO
SKURWYSYNSTWA, potomkow RZYDOWSKICH Z SB
Wy POJEBY
NAWET NIE ZDAZYCIE SIE SPIERDZIEC KIEDY WAS ZAJEBIEMY JAK JEBIE SIE SZCZURY
ZLODZIEJSKIE KURWY BEDZIECIE ZREC ZIEMIE A POTEM ZIEMNE ROBACTWO ZEZRE WAS!!!!!!!
Tfu!

a teraz poczytaj niedouczony jebany chuju
i odjebcie sie od misia ktory przez was wycierpial wiecej niz sam Jezus za nic
On wam zrobi dobrze w piekle
Tfu!

"conventional long form: Islamic Republic of Pakistan
conventional short form: Pakistan
local long form: Jamhuryat Islami Pakistan
local short form: Pakistan
former: West Pakistan"

https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/pk.html

To juz nie Anglia, to SKURWYSYNY MAFIA I MOBY w Pakistanie
POJEBANA DZICZ!!!
Tfu!

Data: 2010-08-27 21:45:45
Autor: Chiron
pojebane Araby z Pakistanu

Użytkownik "EUR waluta obiecana przez PiS do 2009" <obiecanki@cacanki.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i58a16$njr$1@speranza.aioe.org...
http://sensacje.wp.tv/i,Nagranie-ze-smiertelnego-linczu,mid,627084,index.html

Skurwysyny prawie jak Polacy
Tfu!
Skąd wiadomo, że to byli arabowie? W Pakistanie nie za wielu arabów mieszka.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-27 22:41:02
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
pojebane Araby z Pakistanu
Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości news:i594l9$flg$1news.onet.pl...
[...]

Arabowie czy nie, w kazdym razie ta sama banda Muslimuf

Data: 2010-08-28 09:11:07
Autor: Chiron
pojebane Araby z Pakistanu

Użytkownik "EUR waluta obiecana przez PiS do 2009" <obiecanki@cacanki.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i597sv$gh1$1@speranza.aioe.org...
[...]

Znałem Francuza, który za komuny przyjechał do Polski i był przekonany, że tu mieszkają Rosjanie. Obiecał komuś, że przywiezie mu z Polski bałałajkę- i nie mógł zrozumieć, czemu ich nie ma:-)

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-28 09:35:23
Autor: jadrys
pojebane Araby z Pakistanu
  W dniu 2010-08-28 09:11, Chiron pisze:

Znałem Francuza, który za komuny przyjechał do Polski i był przekonany, że tu mieszkają Rosjanie. Obiecał komuś, że przywiezie mu z Polski bałałajkę- i nie mógł zrozumieć, czemu ich nie ma:-)

Intelektualnie mocno przypominasz tego swojego znajomego z Francji.

Data: 2010-08-28 09:55:57
Autor: Chiron
pojebane Araby z Pakistanu

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i5aejc$pgt$1@news.onet.pl...
[...]

To twierdzenie prawdziwe jest tylko wtedy:

" Intelektualnie mocno mi przypominasz tego swojego znajomego z Francji."

Jeden mały wyraz, a jak zmienia wartość logiczną i sens zdania, prawda?

--
Chiron

Człowiek inteligentny nie może być socjalistą. ...
Stanisław Cat-Mackiewicz

Data: 2010-08-28 21:49:07
Autor: jadrys
pojebane Araby z Pakistanu
  W dniu 2010-08-28 09:55, Chiron pisze:

[...]

Jest prawdziwe dla każdego kto czyta twoje posty w usenecie.  Twoja postrzeganie spraw polityki czy koÅ›cioÅ‚a przypominajÄ… przekonania tego żabojada wzglÄ™dem Polski..

Data: 2010-08-28 22:26:07
Autor: Chiron
pojebane Araby z Pakistanu

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i5bpfq$65a$1@news.onet.pl...
[...]

Czyli- wystarczy, że znajdę JEDNĄ osobę, która tego nie potwierdzi- i Twoje twierdzenie okaże się nieprawdziwe. Jakież to proste, jadrysiu:-)