pojedyncze głośne stuknięcie

Data: 2017-03-08 19:29:11
Autor: PiteR
pojedyncze głośne stuknięcie
to właśnie stuknęło mojemu golfikowi dokładnie 30 lat :)

Nie osiągnął jakiegoś szalonego przebiegu (365 tys) bo jeździłem
drugim samochodem a potem dostałem jeszcze służbowy.

Silnik nadal w dobrym stanie choć dwa razy mi zamarzł. Nic nie pękło
na szczęście. Oleju i wody nie bierze.

happy birthday ...

http://piterpro.private.pl/auto/golf.jpg

--
Piter

Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 30 latach?

Data: 2017-03-08 20:33:00
Autor: sirapacz
pojedyncze głośne stuknięcie
no to już dwa stuknięcia:)

Data: 2017-03-08 19:40:48
Autor: PiteR
pojedyncze głośne stuknięcie
na  ** p.m.s **  sirapacz pisze tak:

no to już dwa stuknięcia:)

licho linka zjadło ;) klasyk

--
Piter

Mind the gap

Data: 2017-03-08 23:34:33
Autor: Scobowski
pojedyncze głośne stuknięcie
oddaj mu znaczek i nawoskuj. Heppi heppi... ;-)
Olej zmień jak zwykle - i niech służy kolejne 30 lat.

Data: 2017-03-09 08:52:47
Autor: sirapacz
pojedyncze głośne stuknięcie

licho linka zjadło ;) klasyk

no właśnie - rejestruj jako klasyk:)
nawiasem mówiąc jedyny golf jaki mi się podobał - mam słabość do okrągłych lamp:)

Data: 2017-03-09 09:17:32
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  sirapacz pisze tak:

mam słabość do okrągłych lamp:)