pojedynek czarodziejów

Data: 2011-11-01 14:46:59
Autor: Piotrek N
pojedynek czarodziejów
ok. 1994 roku leciał na TVP2 stary film, pamiętam tylko że w starym
zamku dwóch czarodziejów miało pojedynek, dosyć spokojnie na siedząco,
bez super efektów i rozpierduchy jak teraz jest w modzie. Np.
czarodziej czaruje drugiemu węża na szyi a ten zmienia go w chustkę
czy szalik.

Ktoś wie co to za film?
pozdrawiam
Piotrek

Data: 2011-11-01 23:09:18
Autor: 2late
pojedynek czarodziejów
On 01/11/2011 9:46 PM, Piotrek N wrote:

> Ktoś wie co to za film?

Pewnie cos z ekranizacji E. A. Poe a najczesciej ekranizowal go Roger Corman.

2late Outspace Communication Inc. 1999*2011 (R)
www.wikileaks.org     www.occupywallst.org

Data: 2011-11-02 10:28:27
Autor: AJK
pojedynek czarodziejów

http://www.imdb.com/title/tt0057449/

http://www.youtube.com/watch?v=GKm7NloL8bA

--
AJK

Data: 2011-11-02 08:35:18
Autor: Piotrek N
pojedynek czarodziejów
dzieki to to :)

Data: 2012-01-27 11:53:09
Autor: Marcin N
pojedynek czarodziejów
W dniu 2011-11-02 16:35, Piotrek N pisze:
dzieki to to :)

Pisałeś, że to pojedynek bez efektów. Ja widzę, że napchali tam efektów więcej nawet niż w Harrym Potterze, tyle, że w roku 68... sam rozumiesz.

pojedynek czarodziejów