pojemność akumulatorków w lampkach LED.

Data: 2013-12-08 21:19:50
Autor: Jacek
pojemność akumulatorków w lampkach LED.
W dniu 2013-12-08 19:19, ToMasz pisze:

co najwyżej połowę tego co deklarują? W zegarkach ściennych je testują?
Może ktoś ma lampki za 200zł z ogniwami po 50zł za sztukę i sprawdzał ze
faktycznie świecą tyle ile powinny?
ToMasz
Chińczyk na ogniwach napisze wszystko. Ja mam ogniwo Panasonic oryginał - ma napisane 1200 mAh, a zamienny chińczyk 9200.
Co do ogniw 18650, to mierzyłem takie 3-letnie z padniętej baterii laptopa i wyszło mi od 1400 mAh w dół. Nowe miały podobno 2200.
Tu jest też ciekawy wątek:
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=7097
Jacek

pojemność akumulatorków w lampkach LED.