pokłosie

Data: 2018-09-27 05:12:40
Autor: Olivander
pokłosie
siedze na końgresie mobilnosci aktywnej w moim Gduńsku
i po polskim wykladzie polskiego informatyka
wypelnilem te ankiete. bo prosil i obiecal ze to moze byc korzystne dla "tzw. nas"
adres jest niemiecki, ale wersje jezykowe s± liczne, ja uzylem polska,
a gros infokow to robiacych to Polacy
tylko  niemiecka agencja kosmiczna placi,
bo ma forse i ludzi od modelowania komputerowego

https://app.lamapoll.de/cyclurban/pl

Data: 2018-09-27 11:13:45
Autor: Rowerex
pokłosie
W dniu czwartek, 27 wrze¶nia 2018 14:12:42 UTC+2 użytkownik Olivander napisał:
[...]

Niemiecka Agencja Kosmiczna? Tiry na tory, syjoni¶ci do Syjamu, pedalarze w kosmos? ;-)

Pozdr-
-Rowerex

pokłosie