pokemony, parę słów o waszym herr tusku

Data: 2010-07-13 21:50:46
Autor: Robert Wicik
pokemony, parę słów o waszym herr tusku
Czyli jednak spełnia się zapowiedź prezesa - rozgrywamy teraz tragadią Smoleńską i tak do kolejnych wyborów.

Data: 2010-07-13 13:18:59
Autor: macieks
On 13 Lip, 21:50, "Robert Wicik" <rwi...@poczta.onet.pl> wrote:
Czyli jednak spełnia się zapowiedź prezesa - rozgrywamy teraz tragadią
Smoleńską i tak do kolejnych wyborów.

Po trupach do celu.
Sam Jarosław Wielki też już się włączył:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8135578,Kaczynski_do_Sikorskiego___To_wynik_waszej_zbrodniczej.html

I tak do wyborów parlamentarnych.
Chujnia z grzybnią na grupie do mniej więcej jesieni 2011

Data: 2010-07-13 13:22:33
Autor: Charlie delta
On 13 Lip, 22:18, macieks <mmmaciek...@gmail.com> wrote:
> [...]

I tak do wyborów parlamentarnych.
Chujnia z grzybnią na grupie do mniej więcej jesieni 2011

oprócz zarabiania pieniedzy ktore jest rzeczą naturalną

nie wolno zapomnieć o sprawcach zabójstwa w dniu 10 kwietnia w
smoleńsku

Data: 2010-07-14 00:16:29
Autor: mwojc
Dnia 13-07-2010 o 22:22:33 Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com>  napisał(a):

> [...]
On 13 Lip, 21:50, "Robert Wicik" <rwi...@poczta.onet.pl> wrote:

> Czyli jednak spełnia się zapowiedź prezesa - rozgrywamy teraz tragadią

Sam Jarosław Wielki teĹź juĹź się  włączył:http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8135578,Kaczynski_do_S...

I tak do wyborĂłw parlamentarnych.
Chujnia z grzybnią na grupie do mniej więcej jesieni 2011

oprócz zarabiania pieniedzy ktore jest rzeczą naturalną

nie wolno zapomnieć o sprawcach zabójstwa w dniu 10 kwietnia w
smoleńsku

"bóg tak chciał", jak mawiają wyznawcy krzyża...

Pzdr,
--
Marek

Data: 2010-07-14 00:34:40
Autor: kc
pokemony, parę słów o waszym herr tusku
mwojc <mwojc@jakisserwer.pl> napisał(a):
"b=C3=B3g tak chcia=C5=82", jak mawiaj=C4=85 wyznawcy krzy=C5=BCa...

Wyznawcy krzyża mają jednego Boga, ten twój bóg to kto?

kc

Data: 2010-07-14 07:47:30
Autor: alibaba8
[...]

A może dać im wszystkim spokój. Niech sobie mówią wypisują jak najwięcej. Niech
nakręcają swoją ekstazę. Bo jak od lat rozsądni ludzie mówili, że większość
spisowców jest niespełna rozumu, kompletnie pomyleni, to przechodziło się nad
tym obojętnie. Teraz wychodzi na jaw kto nami rządził i ciągle ma realną szansę
rządzić. Mam nadzieję, że Naród wreszcie przejrzy na oczy i dostrzeże
prawdziwych wrogów. Przez setki lat tego nie widział, jednak media
ogólnodostępne dokonają tego zbawczego dzieła. Sami ugotują się w swoim sosie.

Data: 2010-07-14 08:43:35
Autor: mwojc
Dnia 14-07-2010 o 02:34:40  kc <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

mwojc <mwojc@jakisserwer.pl> napisał(a):

"b=C3=B3g tak chcia=C5=82", jak mawiaj=C4=85 wyznawcy krzy=C5=BCa...

Wyznawcy krzyża mają jednego Boga, ten twój bóg to kto?

A nie wyznawcy KrzyĹźa? A moĹźe nawet Wyznawcy...

Pzdr,
--
Marek

Data: 2010-07-14 09:06:30
Autor: Robert Wicik
Użytkownik " kc" <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i1j0n0$ihp$1inews.gazeta.pl...
Wyznawcy krzyża mają jednego Boga, ten twój bóg to kto?

      47:19 Przeto wiedz, że nie ma boga, jak tylko Bóg! Proś o przebaczenie za twój grzech, i dla wierzących - mężczyzn i kobiet! Bóg zna wasze miejsca pobytu, jak i miejsce wytchnienia.

Data: 2010-07-14 10:18:06
Autor: mwojc
pokemony, parê s³ów o waszym herr tusku
Dnia 14-07-2010 o 09:06:30 Robert Wicik <rwicik@nnnpoczta.onet.pl>  napisał(a):

UÂżytkownik " kc" <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisaÂł w wiadomoÂści  news:i1j0n0$ihp$1inews.gazeta.pl...
Wyznawcy krzyÂża majÂą jednego Boga, ten twĂłj bĂłg to kto?

      47:19 Przeto wiedz, Âże nie ma boga, jak tylko BĂłg! ProÂś o  przebaczenie za twĂłj grzech, i dla
wierzÂących - mĂŞÂżczyzn i kobiet! BĂłg zna wasze miejsca pobytu, jak i  miejsce wytchnienia.

no cóş. to właśnie wmawia się polskim dzieciakom, juĹź w przedszkolu. a  potem rośnie z tego elektorat pis, zabobonny i zakompleksiony.

Pzdr,
--
Marek

Data: 2010-07-14 15:54:00
Autor: Robert Wicik
pokemony, pare s3ów o waszym herr tusku
Użytkownik "mwojc" <mwojc@jakisserwer.pl> napisał w wiadomości news:op.vftqogwu1oom14evo...
 47:19 Przeto wiedz, że nie ma boga, jak tylko Bóg! Proś o  przebaczenie za twój grzech, i dla
wierzących - mężczyzn i kobiet! Bóg zna wasze miejsca pobytu, jak i  miejsce wytchnienia.

no cóż. to właśnie wmawia się polskim dzieciakom, już w przedszkolu. a
potem rośnie z tego elektorat pis, zabobonny i zakompleksiony.

To akurat cytat z Koranu :)

Pozdrawiam

Data: 2010-07-14 16:50:06
Autor: mwojc
pokemony, pare s3Ăłw o waszym herr tusku
Dnia 14-07-2010 o 15:54:00 Robert Wicik <rwicik@nnnpoczta.onet.pl>  napisał(a):

UÂżytkownik "mwojc" <mwojc@jakisserwer.pl> napisaÂł w wiadomoÂści  news:op.vftqogwu1oom14evo...
 47:19 Przeto wiedz, Âże nie ma boga, jak tylko BĂłg! ProÂś o   przebaczenie za twĂłj grzech, i dla
wierzÂących - mĂŞÂżczyzn i kobiet! BĂłg zna wasze miejsca pobytu, jak i   miejsce wytchnienia.

no có¿. to w³aœnie wmawia siê polskim dzieciakom, ju¿ w przedszkolu. a
potem roÂśnie z tego elektorat pis, zabobonny i zakompleksiony.

To akurat cytat z Koranu :)

:) Ĺťywcem jak z Biblii ...

Pzdr,
--
Marek

Data: 2010-07-14 17:32:49
Autor: kc
pokemony, pare s3ów o waszym herr tusku
mwojc <mwojc@jakisserwer.pl> napisał(a):
> To akurat cytat z Koranu :)

:) =C5=BBywcem jak z Biblii ...

A jednak ktoś próbował wychować cię na człowieka.

kc

Data: 2010-07-14 23:01:24
Autor: mwojc
Dnia 14-07-2010 o 19:32:49  kc <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

mwojc <mwojc@jakisserwer.pl> napisał(a):

> To akurat cytat z Koranu :)

:) =C5=BBywcem jak z Biblii ...

A jednak ktoś próbował wychować cię na człowieka.

kc

sugerujesz, Ĺźe mu się nie udało? ciekawym jak definiujesz  człowieczeństwo...

Pzdr,
--
Marek

Data: 2010-07-14 21:35:12
Autor: Robert Wicik
pokemony, pare s3ów o waszym herr tusku

Użytkownik "mwojc" <mwojc@jakisserwer.pl> napisał w wiadomości news:op.vft8tspl1oom14evo...

To akurat cytat z Koranu :)

:) Żywcem jak z Biblii ...

Chronologicznie: wierzenia i pisma egipskie, Stary Testament, Nowy Testament, Koran - nic dziwnego, że znajdujemy podobieństwa :)

pokemony, parę słów o waszym herr tusku