pokrowiec na matę Therm-a-Rest

Data: 2011-06-17 09:17:40
Autor: Robi
pokrowiec na matę Therm-a-Rest
Użytkownik "Olin" <kuku@adres.w.stopce> napisał w wiadomości news:10nhc09ay5uie.ti4woh5oxtvl.dlg40tude.net...
Dziewczęta i Chłopcy!

Kupiłem właśnie matę Therm-a-Rest, przy czym pokrowiec na nią - rzecz jasna
w stanie złożonym - jest, lekko licząc, dwa razy za duży. Zakupu
dokonywałem przez internet; mata - razem z pokrowcem - była fabrycznie
zapakowana w folię, zakładam zatem, że w jest w tym jakaś głębsza myśl
samego producenta, tylko nie mogę jest dostrzec. Na razie planuję ściskać
matę po złożeniu paskiem od byłego namiotu, który szczęśliwie
zachomikowałem, żeby się nie rozłaziła, bo bez tego mata zajmuje kupę
miejsca. Można ewentualnie do pokrowca powkładać jeszcze to i owo, żeby nie
nosić powietrza w plecaku.
Może ktoś bardziej obeznany z współczesną techniką wyciemni mi, jak używać
tego pokrowca w zgodzie z obecnymi trendami na rynku outdoorowym, żebym nie
robił z siebie pośmiewiska, za co z góry dziękuję.

Nie znam aktualnych trendów ;-) ale moja mata (Prolite4) ma worek, który jest zdecydowanie kompresyjny.
Trzeba dokładnie ją złożyć i dobrze wypompowac powietrze aby weszła (najpierw wzdłuz na pół a potem rolowanie).
W jakims sklepie migneły mi pokrowce na maty Therm-a-Rest i z tego co pamietam to były 3 rozmiary. Może dostałeś niewłaściwy?
Robi

pokrowiec na matę Therm-a-Rest