pokrowiec na motocykl dusi dzieci

Data: 2011-09-04 23:37:46
Autor: WIADRO
pokrowiec na motocykl dusi dzieci
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f0f802d8765f3c80.html

zdjęcie instrukcji do pokrowca na motocykl. ciekawe kwiatki, np: - nie do użytku komercyjnego - cóż to oznacza?
- maksymalnie można używać 3 dni :) rozwaliło mnie. -..

I pamiętajcie jako komuś oddacie pokrowiec to " należy dołączyć do pokrowca całą dokumentację" ta instrukcja jednoznacznie podważa sens stosowania pokrowca..
szkoda że w instrukcji dopiero dowiaduję się kupujący, że to plandeka "garażowa"
choć zdjęcia reklamowe sugerują co innego, a pewnie się tyczy to prawie wszystkich produkowanych plandek.

Data: 2011-09-05 09:56:34
Autor: Andrzej

Użytkownik "WIADRO" <wiadro@gmail.com> napisał w wiadomości news:5dfd2ce1-60cc-4de0-a079-569d03752b40glegroupsg2000goo.googlegroups.com...
[...]

Co więcej nie zostało napisane, żeby zdjąć pokrowiec przed jazdą. Spokojnie możesz ich pozwać, ale chyba szkoda buzy, że o kierowniku nie wspomnę.

--
Pozdrv!
Andrzej

pokrowiec na motocykl dusi dzieci