pokrowiec na rower do przewozu w samolocie

Data: 2010-09-23 19:11:09
Autor: Strielok
pokrowiec na rower do przewozu w samolocie
Witam,

Szukam sposobu na przewiezienie/przetransportowanie roweru samolotem do głowy przychodzą mi takie rozwiązania:

- ze sklepu rowerowego skombinować karton po rowerze, tylko co na powrót? kartonu raczej nie będę tachał ze sobą
- kupić pokrowiec z tego co się orientowałem w sklepach są różne takie gdzie rower wchodzi cały bez ściągania kół i takie gdzie należy ściągnąć oba koła i całość zapakować
   jaki pokrowiec wybrać jakiej firmy i na co zwrócić uwage przy zakupie.

który będzie lepszy? czy wybierając pokrowiec zabezpieczyć dodatkowo rower przed uszkodzeniami np. wkładając po boki "płaty" tektury lu owijając go folią z bąbelkami powietrza?
może inne metody?

pozdrawiam
Maciek

pokrowiec na rower do przewozu w samolocie