polaczenia z heyah za granice.- pytanie??

Data: 2009-10-14 09:57:39
Autor: maciej j.
polaczenia z heyah za granice.- pytanie??
witam.
czy heyah rozroznia polaczenia na numery stacjonarne i i komorkowe w naliczaniu miedzynarowdowym??
bede potrzebowal podzwonic po wielkiej brytani i widze w cenniku ze miesci sie ona w taryfie 1a czyli 57gr/min. ale czy to dotyczy rowniez komorek czy tylko stacjonarnych.
studiowalem cennik i nie widze tam odp na moje pytanie.
moze ktos z grupowiczow pomoze bo sam to przetestowal.

Maciej

Data: 2009-10-14 10:13:54
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
maciej j. wrote:
[...]

A jak wygląda odpowiednia pozycja w cenniku, skoro nie znalazłeś właściwej odpowiedzi?

M.

Data: 2009-10-14 10:28:27
Autor: maciej j.
polaczenia z heyah za granice.- pytanie??

A jak wygląda odpowiednia pozycja w cenniku, skoro nie znalazłeś właściwej odpowiedzi?

pozycja wyglada tak ze jest napisane wielka brytania w pozycji 1a. i nie ma rozroznienia na komorki i stacjonarne co sugerowaloby ze nie ma rozroznienia. dlatego pytam osoby ktore znaja to z autopsji i moga potwierdzic ze wszelkei polaczenia do uk kosztuja 59gr.

Data: 2009-10-14 11:22:39
Autor: Liwiusz
maciej j. pisze:
[...]

   Dzwoniąc do Niemiec i do Szwecji liczy tyle samo na komórki co na stacjonarne.

--
Liwiusz

Data: 2009-10-14 11:26:31
Autor: maciej j.
polaczenia z heyah za granice.- pytanie??

  Dzwoniąc do Niemiec i do Szwecji liczy tyle samo na komórki co na stacjonarne.

dzeki. to juz wiele dajeta informacja :)

pozdrawiam
maciej

Data: 2009-10-15 23:14:05
Autor: cpt. Nemo
maciej j. wrote:
A jak wygląda odpowiednia pozycja w cenniku, skoro nie znalazłeś

potwierdzic ze wszelkei polaczenia do uk kosztuja 59gr.

Uuuuuuu ale drozyzna jesli o stacjonarki chodzi :(

pozdrawiam,

Data: 2009-10-16 09:25:27
Autor:
cpt. Nemo <cpt__nemo@poczta.onet.pl> napisał(a):
maciej j. wrote:

> potwierdzic ze wszelkei polaczenia do uk kosztuja 59gr.

Uuuuuuu ale drozyzna jesli o stacjonarki chodzi :(

pozdrawiam,

Zależy z czym porównać. Jeśli z bezpośrednią konkurencją, czyli sieciami GSM,
to jest to oferta najtańsza, nawet 3 razy tańsza niż konkurencja

Data: 2009-10-17 04:20:34
Autor: cpt. Nemo

Użytkownik <wasa20@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

sieciami GSM,
to jest to oferta najtańsza, nawet 3 razy tańsza niż konkurencja

GSM jak GSM ale Sferia jest podobna a z niej, jesli dobrze pamietam za
granice stacjonarki to koszt 15 groszy za minute.

Pozdrawiam, Leszek

Data: 2009-10-16 10:21:00
Autor: hephalump
maciej j. pisze:
[...]

Połączenia na tel komórkowe i stacjonarne traktowane są tak samo. Sam dzwonię z heyah na komórki do UK i w równej taryfie było 44 gr/min, a w nowej heyah jest 59gr/min.

--
<<śmierć wegetarianom>>
to powiedział *hephalump*

Data: 2009-10-16 14:24:55
Autor: maciej j.
polaczenia z heyah za granice.- pytanie??

dzwonię z heyah na komórki do UK i w równej taryfie było 44 gr/min, a w nowej heyah jest 59gr/min.

potwierdzam. sam juz sprawdzilem i wszystkie polaczenia sa po 59 gr/min.

maciej

polaczenia z heyah za granice.- pytanie??