połączenie KB i BZWBK

Data: 2012-07-20 21:52:16
Autor: wowa
połączenie KB i BZWBK
Witam
Ponieważ w najbliższej przyszłości KB i BZWBK mają się połączyć (a raczej BZWBK przejmuje KB),  naszły mnie pewne wątpliwości. Po pierwsze primo, wszystko odbywa się jakoś po cichu, ciężko znaleź tą informację na stronach tych banków. Po drugie primo, jako klient KB (dość zadowolony klient :)) powinienem, chyba, dostać jakieś info choćby poprzez wiadomość na koncie. Trzecie primo, może ważniejsze, jest dużo złych opini o BZWBK, zwłaszcza narzekają na obsługę klienta i jakieś dziwne ruchy na kontach. I pytanie do Was; nie ma się co przejmować czy uciekać do innego banku? Jeśli uciekać to gdzie? Ma ktoś konto w BZWBK i jest zadowolony?
Wojtek

--
Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
poświęcają cały swój czas i wiedzę

Data: 2012-07-20 23:20:52
Autor: cef
połączenie KB i BZWBK
wowa wrote:

Trzecie primo, może ważniejsze,

W badaniach statystycznych sektora finasowego ponad 50%
klientów banków jest zawsze zadowolona z usług.

jest dużo złych opini o BZWBK, zwłaszcza narzekają na obsługę klienta
i jakieś dziwne ruchy na kontach.

Ludzie to wilki :-)

Ma
ktoś konto w BZWBK i jest zadowolony?

Ja mam i jestem zadowolony.

Data: 2012-07-21 00:50:28
Autor: Krystek
połączenie KB i BZWBK
W dniu 2012-07-20 23:20, cef pisze:
wowa wrote:

Trzecie primo, może ważniejsze,

W badaniach statystycznych sektora finasowego ponad 50%
klientów banków jest zawsze zadowolona z usług.

Aha - <http://blog.bzwbk.pl/2012/07/bank-zachodni-wbk-najlepszym-bankiem-w-polsce-wg-miesiecznika-%E2%80%9Ceuromoney%E2%80%9D>

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-07-21 01:22:24
Autor: wowa
połączenie KB i BZWBK

Użytkownik "cef" <cezfar@interia.pl> napisał w wiadomości news:5009cbb6$0$1226$65785112news.neostrada.pl...

jest dużo złych opini o BZWBK, zwłaszcza narzekają na obsługę klienta
i jakieś dziwne ruchy na kontach.

Ludzie to wilki :-)

http://www.money.pl/forum/konto-w-bz-wbk-opinie-- t1909716.html No to tutaj są same wilki :)
Wojtek

Data: 2012-07-21 08:35:31
Autor: cef
połączenie KB i BZWBK
wowa wrote:

[...]

Mnie też kiedyś pobrali dwa razy opłatę za kartę,
ich bankomat czy system zmusił mnie do nadania nowego PIN za opłatą,
nie ma miejsc parkingowych pod naziemnym, hiszpański interfejs się zawiesza itp
Czyli jak w każdym innym banku.

Data: 2012-07-21 07:50:24
Autor: glang
połączenie KB i BZWBK
[...]

nic nikt nie pisze bo nikt nic nie wie :)
a co ja mam zrobić jak mam konto i w KB i BZWBK :))
a co do narzekania to chyba nie ma takiego banku żeby ktoś nie narzekał bo w każdym można zaliczyć jakąś lipe :)
pzdr
GL

Data: 2012-07-21 18:42:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
połączenie KB i BZWBK

"wowa" 5009b6ef$0$1221$65785112@news.neostrada.pl

gdzie? Ma ktoś konto w BZWBK i jest zadowolony?

Mam 2 oszczędne i jestem zadowolony. Miałem ROR
i tez byłem z niego zadowolony, ale trzeba było
nań lać. I kredytówkę miałem, i bezplastyczną ;)
do testowania ze stówką wisienek na start
(i lądowanie w koszu?)... Jeśli popadniesz
na mądrą osobę obsługującą -- jest OK.

Był NBP, z którego wyrósł jakiś, którego przejął
KB, razem ze mną jako klientem a teraz KB jest
wchłaniany przez BZ WBK powstały z BZ i WBK?...

A gdzie fuzja PeKaOwa?

Data: 2015-05-10 07:17:36
Autor: fin.rach2013
połączenie KB i BZWBK
Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie krótkiej ankiety skierowanej do obecnych i byłych klientów BZ WBK, którzy w momencie połączenia z Kredyt Bankiem byli klientami KB lub BZ WBK. Ankieta zostanie wykorzystana na potrzeby pracy magisterskiej.
http://www.ankietka.pl/ankieta/183522/wplyw-polaczenia-kredyt-banku-sa-i-banku-zachodniego-wbk-na-obsluge-klientow.html

Data: 2015-05-10 07:18:18
Autor: fin.rach2013
połączenie KB i BZWBK

Data: 2015-05-11 13:01:08
Autor: J.F.
połączenie KB i BZWBK
Użytkownik  napisał w wiadomości grup
[...]

do ** taka ankieta.
I o poltora roku za pozno.

Chodzi o stan obecny, czy myslisz, ze ktos jeszcze szczegolowo pamieta co sie zmienilo zaraz po przejeciu ?

J.

połączenie KB i BZWBK