połączenie z wieloma numerami na raz

Data: 2010-02-02 23:23:26
Autor: Jerry
połączenie z wieloma numerami na raz
Witam , jest w Nokii opcja "połącz z wieloma" w ramach grupy kontaktów. Niestety nie działa tak jak powinno Dodam ,że nie chodzi mi o połączenie konferencyjne , gdzie najpierw zestawia sie polączenie z jednym a następnie z drugim numerem lecz o jednoczesne uzyskanie wywołania dla dwów numerów Telefon prosi o numer połaczenia konferencyjnego , jego identyfikator oraz PIN. Nie mam pojęcia co wpisać. Może ktoś z grupowiczów wie?

jerry
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Proud to be 100 % Nasza Klasa Free !

Data: 2010-02-02 23:47:12
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik "Jerry" <jkompala.usunto@wp.pl> napisał w wiadomości news:hka9a5$3u6$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Zdaje się, że coś takiego musisz najpierw wykupić u operatora. potem będzie działało.

Data: 2010-02-02 23:55:44
Autor: SDD

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hkaaa1$206$3inews.gazeta.pl...

Zdaje się, że coś takiego musisz najpierw wykupić u operatora. potem będzie działało.

I pewnie u zadnego takie cos nie jest dostepne.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-03 00:21:21
Autor: Jerry
połączenie z wieloma numerami na raz

będzie działało.

I pewnie u zadnego takie cos nie jest dostepne.

Pozdrawiam
SDD

Tak też myślałem. Europa B sie klania
   jerry

Data: 2010-02-03 01:18:10
Autor: Mackenzi
On 2 Lut, 23:55, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:
Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.toma...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:hkaaa1$206$3inews.gazeta.pl...

> [...]
> będzie działało.

I pewnie u zadnego takie cos nie jest dostepne.

Jest, jest... Jakiś czas temu orange wprowadziło taką usługę to
telekonferencji... Wdzwaniasz się na jumer dostępowy, podajesz pin i
może w taki sposób gadać ileś tam osób na raz...
http://www.telepolis.pl/news.php?id=15875

Ale jak już musisz a nie chcesz bawić się w takie rozwiązania to
dzwonisz normalnie do kolesia, po czym zawieszasz połączenie i
dzwonisz do drugiego, następnie scalasz te połączenia i masz
konferencje, i do kolejnego... Możesz tak rozmawiać do 5 osób...
Czasami używam tego w firmie, jak np. jedziemy gdzieś na kilka aut, a
mocno nam się nudzi to można sobie tak pogadać (zwłaszcza jak w firmie
między sobą ma się połączenia za darmochę).

Data: 2010-02-03 14:23:36
Autor: SDD

Użytkownik "Mackenzi" <me.nowaq@gmail.com> napisał w wiadomości news:dba4e429-0adc-4503-8695-312371d0d1dcc4g2000yqa.googlegroups.com...

[...]

Ale nie ucz mnie dzieci robic. Jak mialem darmowie wiecziry i weekendy w Tepsie to robilem za telefoniste calej rodziny zestawiajac konferencje (w Tepsie tylko trojstronne)
Pytajacy wyraznie zaznaczyl, z enei chodzi mu o pol. konferencyjne, gdzi enajpierw sie dzwonji do jednego, od *odbiera* (i czas polaczenia juz leci) po czym  polaczenei sie zawiesza, tylko rozwiazanie takie ze naraz *dzwonia* dwa (lub wiecej) telefonow.
To diametralnie odmienna sprawa

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-02-04 00:58:02
Autor: Mackenzi
On 3 Lut, 14:23, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:
Użytkownik "Mackenzi" <me.no...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:dba4e429-0adc-4503-8695-312371d0d1dcc4g2000yqa.googlegroups.com...

[...]

No wiesz, nie mam pojęcia na ile Jerry obcykany jest w temacie i do
czego jest mu to potrzebne ale skoro zadał temat to chciałem dać mu
wyczerpującą odpowiedz... :-)
Może tylko pyta z ciekawości, może jest mu to potrzebne do wieczornej
pogaduchy z ziomkami (i pokój konferencyjny mija się trochę z celem),
a może jest gibnesmenem któremu potrzeba takiego właśnie
rozwiązania... Nie ważne, tak czy inaczej odpowiedz na swoje pytanie
chyba uzyskał... ;-)

Pozdrawiam.
Mackenzi

połączenie z wieloma numerami na raz