polbank i kk ery

Data: 2010-02-26 23:56:33
Autor: PP
polbank i kk ery
czy ktos ostatnio wyrabial kk wydawana przez polbank dla klientow ery?

jakie wrazenia? warto?

na jaka kwote jest oswiadczenie o bankowym tytule egzekucyjnym w umowie karty? powiedziano mi ze dwukrotnosc limitu, co byloby troche dziwne bo inne kk polbanku maja jakies nieziemskie kwoty

Data: 2010-02-27 08:51:19
Autor: RobertS
polbank i kk ery

na jaka kwote jest oswiadczenie o bankowym tytule egzekucyjnym w umowie karty? powiedziano mi ze dwukrotnosc limitu, co byloby troche dziwne bo inne kk polbanku maja jakies nieziemskie kwoty

150kzł!

RobertS

Data: 2010-02-27 10:24:15
Autor: Robert Kois
polbank i kk ery
Dnia Sat, 27 Feb 2010 07:31:04 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

I tak apropos <9gm6x9holdbq$.dlg@kojer.kojer> u mnie też podgl±d
obecnych transakcji pojawił się dopiero po wygenerowaniu 1. wyciagu. :)

Jakby¶ kiedy¶ chciał sobie wł±czyć automatyczn± spłatę z np. konta mocno
oszczędzaj±cego to to też działa dopiero od pierwszego wygenerowanego
wyci±gu po właczeniu automatycznej spłaty (znaczy jeszcze nie wiem czy
zadziała ale tak mnie infolinia zapewniła ;)). Tak btw to chyba zatrudnili
dodatkowych ludzi na infolinii bo czeka się znacznie krócej.

--
Kojer

Data: 2010-02-27 10:31:59
Autor: RobertS
polbank i kk ery

 Tak btw to chyba zatrudnili
dodatkowych ludzi na infolinii bo czeka się znacznie krócej.

jak dzwonię z tel. ery to poł±czenie następuje b.szybko ;-)

RobertS

Data: 2010-02-27 11:13:19
Autor: Erazmus
polbank i kk ery
On 26 Lut, 23:56, PP <non...@noname.pl> wrote:
[...]

Karta bardzo fajna . Po 3 miesi±cach udało mi się wykręcić zwolnienie
z opłaty rocznej na następny rok (36 transakcji) o czym Polbank
poinformował mnie na swoim ostatnim wyci±gu. Dzięki 1 % zostało mi w
kieszeni trochę pieniędzy i dlatego traktuje j± jako główn± kk.

--
podrawiam,
Erazmus

Data: 2010-02-27 19:30:11
Autor: xbartx
polbank i kk ery
Dnia Sat, 27 Feb 2010 11:13:19 -0800, Erazmus napisał(a):

Karta bardzo fajna . Po 3 miesiącach udało mi się wykręcić zwolnienie z
opłaty rocznej na następny rok (36 transakcji) o czym Polbank
poinformował mnie na swoim ostatnim wyciągu. Dzięki 1 % zostało mi w
kieszeni trochę pieniędzy i dlatego traktuje ją jako główną kk.

To jeszcze Ciebie czeka reklamacja naliczenia opłaty rocznej ;) No i sprawdzaj transakcję na wyciągu, bo u nich to różnie bywa.

Data: 2010-02-27 20:51:10
Autor: RobertS
polbank i kk ery

[...]

dokładnie, to że bank poinformował o tym, że za kartę nie zapłacisz nie oznacza, że opłaty nie pobierze...

RobertS

Data: 2010-02-27 23:37:07
Autor: Erazmus
polbank i kk ery
On 27 Lut, 20:51, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

> [...]
> sprawdzaj transakcję na wyci±gu, bo u nich to różnie bywa.

dokładnie, to że bank poinformował o tym, że za kartę nie zapłacisz nie

Dzięki za podpowiedĽ :) Będę czujny .

Data: 2010-02-27 22:27:01
Autor: darnok
polbank i kk ery
On 2010-02-27 20:13, Erazmus wrote:
[...]

Po 3 miesiacach? To chyba cos malo korzystasz z karty ;-)
U mnie to byl poczatek drugiego okresu rozliczeniowego...

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2010-02-28 08:29:18
Autor: J_K_K
polbank i kk ery
Użytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisał w wiadomo¶ci news:hmc2n6$756$1inews.gazeta.pl...
Po 3 miesiacach? To chyba cos malo korzystasz z karty ;-)
U mnie to byl poczatek drugiego okresu rozliczeniowego...

Nie wszyscy biegaj± po 30 sklepach,
żeby kupić 30 rzeczy.
I czasami trzeba też wyrobić limit na innej karcie ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-02-27 23:38:30
Autor: Erazmus
polbank i kk ery
On 28 Lut, 08:29, "J_K_K" <j_k_kwytni...@itotezpoczta.fm> wrote:
Użytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPK...@anty.spam.ch> napisał w
wiadomo¶cinews:hmc2n6$756$1inews.gazeta.pl...> Po 3 miesiacach? To chyba cos malo korzystasz z karty ;-)
> U mnie to byl poczatek drugiego okresu rozliczeniowego...

Nie wszyscy biegaj± po 30 sklepach,
żeby kupić 30 rzeczy.
I czasami trzeba też wyrobić limit na innej karcie ;-)

Dokładnie tak jest ;-) Mam jeszcze  do wyrobienia miesięczny limit na
kk Getin Banku ale już ostatni miesi±c bo się  z t± kart± żegnam .

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-02-28 09:06:19
Autor: RobertS
polbank i kk ery

Dokładnie tak jest ;-) Mam jeszcze  do wyrobienia miesięczny limit na
kk Getin Banku ale już ostatni miesi±c bo się  z t± kart± żegnam .

najpierw wyrobilem limit ilosciowy na kk Polbanku, a teraz robie kwotowy na kk Aliora...
to moje dwie glowne karty

poza tym jeszcze citek, ale na nim wystarczy, ze robie obrot transakcjami gotowkowymi (przelewy) i nic wiecej nie trzeba

RobertS

Data: 2010-02-28 10:08:07
Autor: Erazmus
polbank i kk ery
On 28 Lut, 09:06, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> [...]
> kk Getin Banku ale już ostatni miesi±c bo się  z t± kart± żegnam .

najpierw wyrobilem limit ilosciowy na kk Polbanku, a teraz robie kwotowy

No to się musisz sprężyć bo troszkę limit do wyrobienia Ci Alior
zwiększył :)

poza tym jeszcze citek, ale na nim wystarczy, ze robie obrot
transakcjami gotowkowymi (przelewy) i nic wiecej nie trzeba

Citek BP jest główn± kart± żony ( ja mam dodatek) ale ona musi zrobić
200 zł miesięcznie bezgotówkowych transakcji aby karta była bezpłatna.
Widać w Citi każdego inaczej traktuj± :)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-02-27 18:48:46
Autor: xbartx
polbank i kk ery
Dnia Sat, 27 Feb 2010 07:31:04 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

Mam, uĹĽywam, od ok 2 tyg.

O proszę! A jak to się stało, że zostałeś szczęśliwym posiadaczem? Papiery dostarczyłeś czy kolejny wniosek przeszedł?

polbank i kk ery