polbank i konto superoszczedzajace

Data: 2010-08-27 12:12:42
Autor: Sarpedon
polbank i konto superoszczedzajace
no i stalo sie - obnizyli z 5,5 do 5 %

dopiero wrocilem do polski, wiec nie wiem, od kiedy dokladnie jest
nizszy procent, ale nie myslalem, ze az tak szybko to uczynia

Data: 2010-08-27 12:15:43
Autor: Sarpedon
On 27 Sie, 21:12, Sarpedon <krzysztof.sch...@gmail.com> wrote:
no i stalo sie - obnizyli z 5,5 do 5 %

dopiero wrocilem do polski, wiec nie wiem, od kiedy dokladnie jest
nizszy procent, ale nie myslalem, ze az tak szybko to uczynia

chodzi oczywiscie o mocno oszczedzajace

Data: 2010-08-27 22:03:24
Autor: tadzik
polbank i konto superoszczedzajace
no to długo Cię chyba nie było ;)

Data: 2010-08-27 15:25:21
Autor: Sarpedon
On 28 Sie, 00:03, " tadzik" <dym80.SKA...@gazeta.pl> wrote:
no to długo Cię chyba nie było ;)

2 tygodnie. czy zatem jest to nadal jedna z najlepszych ofert przy
zerowym ryzyku inwestycyjnym?

Data: 2010-08-29 15:12:34
Autor: MichalL
polbank i konto superoszczedzajace
2 tygodnie. czy zatem jest to nadal jedna z najlepszych ofert przy
zerowym ryzyku inwestycyjnym?

Grecki bank i zerowe ryzyko inwestycyjne? Toż to sprzeczność.

MichalL

Data: 2010-08-29 08:18:20
Autor: Erazmus
On 29 Sie, 15:12, "MichalL" <michall1...@NOSPAM.poczta.onet.pl> wrote:
>2 tygodnie. czy zatem jest to nadal jedna z najlepszych ofert przy
>zerowym ryzyku inwestycyjnym?

Grecki bank i zerowe ryzyko inwestycyjne? Toż to sprzeczność.

Może ryzyko nie jest zerowa ale też nie jest duże - patrz pakiet
pomocowy UE dla Grecji.

--
pozdrawiam,
Erazmus