poleccie ciekawego sandboxa

Data: 2010-08-26 14:03:41
Autor: Bartłomiej Kowal
poleccie ciekawego sandboxa
On 2010-08-25 09:05, Blind.One wrote:
Czesc,

chce kupic nowa gre i nie wiem co ciekawego wybrac. Gralem w Batmana AA
i inFamous. Obie bardzo mi sie podobaly. Zastanawialem sie nad
uncharted, ale dema (1 i 2) jakos mnie nie przyciagnely. Wolalbym tez
jakies supermoce. Widzialem ostatnio w kafejce Spiderman: Web of
shadows. Grafika byla taka sobie, ale nie jest to dla mnie wyznacznikiem
dobrej gry.

Czekam na Wasze propozycje.

blind.one

Ta to chyba jakiś fanboj jestem, ale polecę The Saboteura. Supermocy niby nie ma, ale jest sporo innych zabawek. inFamous, który skądinąd bardzo mi się podobał, jest gorszy. Dema brak, sensowna recka na Polygamii.

Bartek

poleccie ciekawego sandboxa