poleccie ciekawego sandboxa

Data: 2010-08-26 15:07:18
Autor: domin
poleccie ciekawego sandboxa
Blind.One pisze:
Czesc,

chce kupic nowa gre i nie wiem co ciekawego wybrac. Gralem w Batmana AA i inFamous. Obie bardzo mi sie podobaly. Zastanawialem sie nad uncharted, ale dema (1 i 2) jakos mnie nie przyciagnely. Wolalbym tez jakies supermoce. Widzialem ostatnio w kafejce Spiderman: Web of shadows. Grafika byla taka sobie, ale nie jest to dla mnie wyznacznikiem dobrej gry.

Czekam na Wasze propozycje.

blind.one

batman byl swietny! mi sie podobal tez baaardzo AC 2, czesc pierwsza nudna i powtarzajaca w kolko, dwojka zdecydowanie lepsza i wciagajaca

Data: 2010-08-26 16:41:37
Autor: Blind.One
poleccie ciekawego sandboxa

Użytkownik "domin"  napisał

batman byl swietny! mi sie podobal tez baaardzo AC 2, czesc pierwsza nudna i powtarzajaca w kolko, dwojka zdecydowanie lepsza i wciagajaca

Dzieki za propozycje... teraz kupie pewnie wszystkie cztery (Spidermana, AC2, Just Cause 2 i Saboteur) i bede mial w co grac do konca roku :) A na Transformers poczekam az bedzie w normalnej cenie.

blind.one

Data: 2010-08-27 00:41:11
Autor: Piotr Gnyp
poleccie ciekawego sandboxa
..::On Thu, 26 Aug 2010 15:07:18 +0200, in <i55ou4$g1k$1@ns.master.pl>
..::domin <domin@master.pl> wrote:
batman byl swietny! mi sie podobal tez baaardzo AC 2, czesc pierwsza nudna i powtarzajaca w kolko, dwojka zdecydowanie lepsza i wciagajaca

Zdecydowanie AC2!

--
Toread@IRCNet::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://polygamia.pl
I could never again be an angel... Innocence, once lost, can never be

poleccie ciekawego sandboxa