[NTG] poleccie jakis zestaw glosnomowiacy...

Data: 2010-02-18 20:45:21
Autor: TW
[NTG] poleccie jakis zestaw glosnomowiacy...

miał jakiegoś Parrota i toto czytało sic! kontakty z książki tel. ale ten syntezator robił to w taki sposób, że gdyby to było zamontowane w moim aucie
__
a Twoj znajomy nie wiedzial ze w Parrocie mozna te funkcje zwyczajnie
wylaczyc? mam Parrota od 4 lat I dziala bez zastrzezen.
Pozdro

Data: 2010-02-19 13:54:46
Autor: bratPit[pr]
[...]

hmm, nie wiem, jego to widać nie denerwowało, ale on dziwny jest ;-)
brat

[NTG] poleccie jakis zestaw glosnomowiacy...