[NTG] poleccie jakis zestaw glosnomowiacy...

Data: 2010-02-19 09:04:39
Autor: Hants
[NTG] poleccie jakis zestaw glosnomowiacy...

Rozwaz TomToma - nawet smsy Ci moze wrzucic na ekran nawigacji. Tak oftopicznie to jednak uwazam, ze BT na uchu jest duzo lepszym rozwiazaniem - polecam HBH PV708 - nie wklada sie do ucha, nie spada (mozna nawet z nim biegac), bateria wytrzymuje bardzo długo, tani jak barszcz  i ogolnie zajefajny.

Data: 2010-02-19 13:57:42
Autor: bratPit[pr]
[NTG] poleccie jakis zestaw glosnomowiacy...

Rozwaz TomToma - nawet smsy Ci moze wrzucic na ekran nawigacji.

nie, no, proszę Cię, tom tomek jako zestaw HF? ;-)
nawigację mam, potrzebuję coś głośnogadającego,

[...]

dzięki za propozycję, ale słuchawki BT mi się nie podobają i nie będę takowej kupował,
brat

[NTG] poleccie jakis zestaw glosnomowiacy...