poleccie mi prosze DOBRY PROSTY router

Data: 2009-12-01 13:47:03
Autor: Jacek
poleccie mi prosze DOBRY PROSTY router
Do kablowki uzywa sie DSL. Proponuje jakiegos lepszego Pentagrama.
Kiedys do kitu, ale te lepszejsze sa calkiem dobre i mile;) w konfiguracji.

Data: 2009-12-01 14:12:35
Autor: Arkadiusz Stopa
poleccie mi prosze DOBRY PROSTY router

Użytkownik "Jacek" <ala@ola.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lo6svfem6nbh.fwxfnlau6vn1$.dlg@40tude.net...
Do kablowki uzywa sie DSL.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Kablówka kablówce nie równa. Trzeba sprawdzić co dostarcza
dostawca sygnału i odpowiedni dobrać.

Proponuje jakiegos lepszego Pentagrama.
Kiedys do kitu, ale te lepszejsze sa calkiem dobre i mile;) w konfiguracji.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A ja nie polecam. To nadal jest badziewie. Miałem jeszcze
całkiem niedawno. Grzeje się okrutnie, po roku zaczął
piszczeć (pewnie badziewne kondensatory nie wytrzymały
w tej temperaturze) a i nowy nie był całkowicie bezgłośny.
Do tego co jakiś czas, nieregularnie, miałem zanik połączenia
co skutkowało np. przerywaniem rozmowy w Skype'ie
w najmniej oczekiwanym momencie. Czasem raz na parę dni,
czasem kilka razy dziennie.
Zmieniłem na Linksys'a. Nie wydziela żadnych dźwięków,
jest ledwo ciepły, przez pół roku ani razu się nie wywalił
a sygnał na końcu mieszkania jest o jedną działkę lepszy,
choć teoretycznie parametry podobne.

--

Pozdrawiam serdecznie

Arkadiusz Stopa

<stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
Mała Galeria Makrofotografii: www.stopa.cso.pl

Data: 2009-12-01 14:29:07
Autor: Jacek
poleccie mi prosze DOBRY PROSTY router
O jakim modelu mowisz?

Data: 2009-12-06 09:22:13
Autor: Leszek
Arkadiusz Stopa pisze:

Proponuje jakiegos lepszego Pentagrama.
Kiedys do kitu, ale te lepszejsze sa calkiem dobre i mile;) w konfiguracji.
A ja nie polecam. To nadal jest badziewie.

A mój przewodowy tani Pentagram ADSL od początku chodzi doskonale, poza tym mają rewelacyjną infolinię pomocną w konfiguracji, która jest bezproblemowa, oraz dają 60 m-cy gwarancji

poleccie mi prosze DOBRY PROSTY router