poleccie mi prosze DOBRY PROSTY router

Data: 2009-12-01 12:50:04
Autor: jureq
poleccie mi prosze DOBRY PROSTY router
Dnia Tue, 01 Dec 2009 13:43:32 +0100, Konrad N.S. napisał(a):

bardzo prsze polecicie mi router:

- do mieszkania 53mkw
- internet z tv kablowej
- dwa laptopy, i jeden stacjonarny na kablu

cena to pewnie 100-250 musze liczyć.

ale najważniejsze:

żeby to było proste w użyciu, konfiguracji, żeby łatwo było to wszystko
zgrać mnie=laikowi, czytelna i prosta instrukcja, zeby działało.

w sklepie www patrze i nic nie rozumiem: - adsl, xdsl, 3g, jakies dziwne
parametry, liczby, oznaczenia co to jest ani o czym piszą - nie mam
pojęcia!

mozecie wskazac cos z tego:
http://www.komputronik.pl/index.php/category/2407/
Routery_i_modemy_ADSL.html
albo z innego "marketu" (mam blisko do saturna)?

Źle szukasz. Najpierw pytanie kontrolne:
Kablówka dała ci modem z wyjściem ethernetowym?

Jeśli tak to poszukujesz routera oznaczonego jako "cable/DSL" a nie "ADSL"

Data: 2009-12-01 13:58:05
Autor: Konrad N.S.
Użytkownik "jureq" <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości news:hf33ds$nu3$1news.onet.pl...

Źle szukasz.
Najpierw pytanie kontrolne:
Kablówka dała ci modem z wyjściem ethernetowym?
Jeśli tak to poszukujesz routera oznaczonego jako "cable/DSL" a nie "ADSL"

kablówka zaopatrzyła mnie w modem motorola SB5101E

na tyle modemu mam wyjścia:
- USB takie jak w drukarkach (np. w HP mam takie "kwadratowe" USB)
- oraz RJ (ten szerszy/większy niż telefoniczny) - i do tego RJ jest obecnie podpięty komputer stacjonarny, oraz na zmianę wpinam tam laptopa

owo cable/DSL to cos trudnego do dostania? komputronik nie wymienia takiej kategorii.

BŁAGAM doradźcie coś prostego do wpięcia i skonfigurowania połaczenia z laptopami...

Data: 2009-12-01 13:06:19
Autor: jureq
Dnia Tue, 01 Dec 2009 13:58:05 +0100, Konrad N.S. napisał(a):

owo cable/DSL to cos trudnego do dostania? komputronik nie wymienia
takiej kategorii.

Komputronik nazywa to "router xDSL"

poleccie mi prosze DOBRY PROSTY router